دسته‌ها
اخبار

سایه بان متحرک سفارش سایبان برقی و دستی اختصاصی بام تک

تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران , مجموعه کنوپی با تکیه بر تجربه 5 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک پارچه ای ، آلومینیومی و شیشه ای ، سایبان برقی در خدمت شما عزیزان است. سایبان برقی شرکت ایران سایبان فعالیت خود را از سال ۸۲ در زمینه نصب و خدمات پس از فروش سایبان برقی اتوماتیک از قبیل جک های سایبان اتوماتیک و کرکره های رول آپ و درب های اتوماتیک شیشه ای و سیستم های هوشمند خانگی و صنعتی آغاز کرد. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است.

  • برای جلوگیری از این اتفاق ، بهترین کار این است که یک سایبان متحرک خودرو داشته باشید.
  • در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت.
  • با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.
  • کیفیت بالای قطعات و ساده بودن سیستم باز و بسته کننده موجود در این سایه بان ها رمز موفقیت آنها بوده است.

سایبان متحرک اغلب در تابستان برای ایجاد سایه استفاده می شود ولی سقف متحرک استفاده گسترده تری دارد. معمولا سایبان ها اطراف باز دارند یعنی جریان هوا از زیر این سایبان ها عبور میکند و صرفا وظیفه ایجاد سایه را می توان از آن ها انتظار داشت. در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت. اگر برای جلوی مغازه نیاز به ایجاد سایه دارید میتوانید از سایان های متحرک بامتک استفاده کنید. با اینکه موتور توبولار در بین تولید کننده های سایبان برقی از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است ولی برای سایبان های با ابعاد بزرگ، ما استفاده از موتور برقی ساید را ضروری تر می دانیم. این مدل موتور در یک نکته کور در کنار سایبان نصب می شود و خیلی جلوی چشم نیست که آلودگی بصری برای بینندگان ایجاد کرده و در زیبایی ظاهری سایبان متحرک خدشه وارد کند.

از سایبان کشوئی در مواردی که نیاز به سایبان متحرک باشد.می توان استفاده کرد. کیفیت و کارایی این سایبان ها به متریال مصرفی و نحوه ساخت بستگی دارد. سایبان های کشویی را می توان به صورت پارچه ای، شیشه ای و… تولید کرد. در نتیجه قیمت این نوع سایبان ها ثابت نبوده و بستگی به متریال مورد استفاده در ساخت آنها دارد.

سایبان مغازه ارزان

اندازه شعاع هردهنه از سقف متحرک استخر طرح کروی از 1 متر تا2 متر به صورت قوصی می باشد که نیمه نهایی پس از طراحی سازه محاسبه می شود. مغازه های تولید کننده صنایع غذایی، بهداشتی، آرایشی، وارد کننده لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی و…با چاپ آرم و لوگوی خود بر روی سایبان برقی مغازه فروش خود را دو چندان می کنند. تبلیغات بر روی سردر مغازه ها به وسیله ی سایبان متحرک بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات در سطح شهر است.

تفاوت سایبان برقی و

سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد. راحت بودن باز و بسته شدن سایبان ها باعث شده تا بتوان در طول روز چندین بار آنها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن هیچ گونه آسیبی به اجزای مختلف سایه بان ها وارد نمی کند. این موضوع به خاطر کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت این محصولات به کار رفته است.

فضای کمی را اشغال می‌کند و با توجه به نیاز کاربران در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. همانطور که مطلع هستید، سایبان ها ممکن است منجر به تاریک شدن فضای داخلی اماکن مختلف شوند. این موضوع باعث می شود تا حتی در طول روز برای روشن کردن محیط داخل، نیاز به استفاده از لامپ داشته باشیم. با توجه به ابعاد و اندازه و هم چنین متریال به کار رفته در آن قیمت های متفاوتی دارد . از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و….

آخرین پروژه های اجرا شده سایبان برقی باتیس

قیمت سایبان های متحرک و نوع کاربری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. نوع جنس پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها بر تغییرات قیمت سایبان ها نقش دارند. سایز و ابعاد سایبان و میزان فضایی که آن ها اشغال می کنند، باعث تغییر قیمت سایبان های متحرک می شود. برای ساخت سایبان حیاط در اصفهان نیز می توانید از سایبان های متحرک و یا برقی استفاده کنید.

با سایبان های سایبان چتری بزرگ، می توانید یک شام عالی و آرام را در محیط بیرونی سازماندهی کنید ، یا به راحتی از یک بعدازظهر دلپذیر در باغ خود ، که توسط رایحه های پررنگ گیاهان و گل ها احاطه شده است لذت ببرید. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که از سایه بان متحرک استفاده می کنند، هیچ گونه نارضایتی از این محصول ندارند. سایبان نصب شده به شما در صرفه جویی هزینه ها و کاهش اثر کربن کمک می کند. گروه مهندسی تیوان با چندین سال سابقه در ساخت سایبان های پارچه ای شرایطی را فراهم کرده است که می توان با هزینه مقرون به صرفه سایبانی جمع شو در ویلا خود داشته باشید.