دسته‌ها
اخبار

شهر غیرانتفاعی محمد بن سلمان از راه اندازی اولین گروه از ساختمان های اداری در کنار منطقه المشرق خبر داد.


شهر غیرانتفاعی محمد بن سلمان راه اندازی مجموعه ای از ساختمان های اداری شرکتی متمایز درجه A را اعلام کرده است. این دفاتر در قلب شهر غیرانتفاعی محمد بن سلمان واقع شده‌اند، مقصدی با کاربری مختلط که هدف آن تبدیل شدن به یک جامعه پر رونق و جاه طلب است که برای جذب سازمان‌هایی که در دستیابی به اه، بنیاد میسک در بخش‌هایی مانند آموزش، کارآفرینی تأسیس شده‌اند. و بخش غیرانتفاعی

مجموعه ای متشکل از 3 ساختمان چهار طبقه به گونه ای طراحی شده است که یک محل کار سازگار با محیطی مشارکتی را ارائه دهد. با لابی‌های اداری که در اطراف مید، باز و سایه‌دار با نور طبیعی در همه نماها مشرف به وادی مجاور قرار گرفته‌اند و محیط کاری منحصربه‌فردی را در ریاض ارائه می‌دهند.جدا از مناظر عالی و دسترسی به ویژگی‌های مختلف شهر از جمله مسیرهای پیاده‌روی به وادی حنیفه، دفاتر انجمن با منطقه المشرق، توسعه‌ای با کاربری مختلط با محیط شهری قابل پیاده‌روی که میزبان طیفی از ،ده‌فروشی‌ها، غذاها و نوشیدنی‌ها است، همجوار هستند. گزینه های اوقات فراغت و سرگرمی 24/7 برای ترویج محیطی که برای کار و زندگی و سرگرمی است. یک هتل نیلی با برند IHG، ایده‌آل برای مسافران تجاری و تفریحی که به دنبال تجارت و لذت بردن از امکانات شهر هستند، تنها 2 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

دیوید هنری، مدیر اجرایی شهر غیرانتفاعی محمد بن سلمان، گفت: “ما مشتاقانه منتظر پذیرایی از مستاجران دفاتر همفکر در شهر هستیم که به طیف گسترده ای از امکانات روزمره دسترسی خواهند داشت و بخش های صنعتی را نمایندگی می کنند که بنیاد میسک. با حمایت از استعدادیابی، رهبری و آموزش مهارت‌ها و تقویت تلاش‌های جوانان سعودی به‌،وان شهروندان جه،، ارتقاء می‌یابد. محوطه فروم به دلیل شروع کارهای زیرزمین، بر مرکز جدید بنیاد میسک مشرف خواهد بود.رابین براون، مدیر اجرایی RMJM، گفت: «ما مفت،یم که در محوطه دفتر فروم در شهر غیرانتفاعی محمد بن سلمان کار می کنیم. این طراحی محیطی را ایجاد می کند که فضایی عالی برای کار، فکر و همکاری در راستای اه، کیفیت زندگی تحت چشم انداز 2030 در اختیار کارکنان قرار می دهد.

رویکرد مفهومی خانواده‌ای از ساختمان‌ها را پیرامون ،اصر طراحی مش، ایجاد کرد که به جزئیات فناوری و محیطی در توسعه پروژه‌های بسیار سازگار و کارآمد در انرژی در شهر احترام می‌گذارد.

تیم پروژه
RMJM دبی


منبع: https://rmjm.com/mohammed-bin-salman-nonprofit-city-offices/