دسته‌ها
اخبار

صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د

سقف برقی برای حیاط می تواند کاربردهای بسیار وسیعی داشته باشد که یکی از آنها محافظت از ماشین است. استفاده دیگری که سقف برقی برای حیاط می تواند داشته باشد، جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی زمین است. اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید.

  • پشتیبانی ما در دسترس است تا به شما 24 ساعت شبانه روز ، هفت روز در هفته کمک کند.
  • می‌توانید سایبان را تماما مناسب دکور و نمای ساختمان انتخاب نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید .
  • در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می تواند از موارد مهمی باشد تا شما را به بهترین نوع سایبان برقی برساند.
  • فضای 2 تا 3 متری برای نصب سایبان کافی است و سایه ای که ایجاد می کند مناسب و بزرگ است.
  • پس از اینکه بررسی های لازم روی نوع و ساختار سایبان صورت گرفت، باید طرح و رنگ سایبان برقی را نیز به درستی انتخاب کنید.

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک است که با استفاده از جریان برق به موتور متصل می شود. سایبان می تواند به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد. در هر صورت، نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد و می توانیم از یک ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان استفاده کنیم.

طرح و رنگ سایبان برقی

یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد. برای سایبان کلاسیک میتوان یک آویز به صورت ساده یا دالبر سفارش داد که میتوان تبلیغات مغازه یا فروشگاه را بر روی آن چاپ کرد. در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد. سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود. سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد.

مزیت های سایبان متحرک اصفهان با قیمت ویژه

حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد. در سایبان باکس با توجه به سنگین تر بودن سازه آن بهتر است در عرض بیشتر از ۵ متر از ۳ بازو در سازه سایبان باکس استفاده شود.

اطلاع از قیمت ها بسیار ساده است و تنها کافی است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می شوند، بررسی شوند تا مشخص شود قیمت نهایی سقف متحرک برقی چقدر است. در ادامه برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف برقی معرفی می شوند تا همه افراد بتوانند برآورد قیمت را در هنگام سفارش سقف متحرک برقی انجام دهند. بدین ترتیب هر چقدر حیاط بزرگتر باشد، هزینه اجرای سقف متحرک برقی افزایش می یابد. معمولا در حیاط ها به منظور حفاظت از ماشین و سایر استفاده های معمول، سقف برقی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف برقی یکی از محصولاتی است که همه کسب و کارها می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. این سازه بسیار کاربردی و باکیفیت می تواند کمک کند تا در فصل های سرد سال نیاز به وسایل گرمایشی و در فصل های گرم سال نیاز به وسایل سرمایشی به حداقل برسد.