دسته‌ها
اخبار

طراحی ساختمان طراحی معماری داخلی طراحی و معماری سازه گروه معماری خط و خاک-سایبان سید

فرم رفت و برگشتی و موج مانند سقف شکلی آجدار و چشمگیر برای فضای درونی سقف تشکیل می دهد که سطحی مزانزینی را در بالاترین نقطه خود جای می دهد. طراحی این ویلا مربوط به خانه هایی است که در زمینی مشترک به صورت شهرک واقع شده اند. این شهرک به ۱۷ قطعه زمین بین ۶۵۰-۷۵۰ متر مربع توسعه داده شده است.

  • برج شارد لندن با ارتفاع 310 متر، بلندترین آسمان خراش در بریتانیا است.
  • ما ۱۱ مورد از بهترین نمونه های ساختمان ها و پل های جدید کشور را در اینجا جمع آوری کرده ایم و موردبررسی قرار داده ایم.
  • این سبک در زمان ناصرالدین شاه در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی معماری ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
  • در زمان قاجاریه عمدتا برای طراحی کاخ های اشراف و امرا مورد استفاده قرار می گرفت.
  • وجود خلاقیت و نوآوری در هر زمینه ای موجب پیشرفت و ماندگاری می گردد.

قطعا طراحی نقشه هر بنایی با توجه به نیازها و شرایط آن بنا نسبت به طراحی نقشه سازه های دیگر متفاوت است. همکاری با گروه حرفه ای معتمد و همکاران، یکی از تجربه‌های خوب ما بود. تخصص، دقت و سرعت ارائه خدمات مهندسی جزو ویژگی‌های این شرکت است. دانش ساختمان و مهارت پیاده‌ سازی آن در طراحی نما، طراحی داخلی، محوطه سازی و دیگر خدمات مهندسی و ارائه طراحی هایی فراتر از انتظار برای پروژه های ما، از دلایلی بود که سبب ادامه همکاری با شرکت MMG Office شد. سبک معماری رمانسک یا رومی وار یکی از سبک های قرون وسطی مربوط به دهه یازدهم و دوازدهم می باشد که مرکز آن ایتالیا بود. در طراحی بنا از معماری روم و بیزانس تاثیر گرفته بود و در تزیینات داخلی از نگاره های ایرانی و بین النهرین تاثیری زیادی پذیرفته بود.

ما همچنین تحقیقات پیش‌زمینه‌ای انجام می‌دهیم تا نحوه ارتباط سایت با منطقه اطراف، آب و هوا، مردم و مقرراتی که بر پروژه تأثیر می‌گذارد را بهتر درک کنیم. ما این مقررات را در یک سند خلاصه دنبال می کنیم و در صورت بروز سؤال با کارکنان برنامه ریزی شهری صحبت می کند. پیش طراحی مرحله جمع آوری اطلاعات است که پایه و اساس مراحل طراحی خواهد بود. هدف اصلی در این مرحله یادگیری هر چیزی که ممکن است در مورد شخصیت، سبک زندگی و نیازهای مشتریانمان و همچنین تعیین مقدار فضایی که در حال حاضر نیاز دارید و احتمالاً در آینده به آن نیاز خواهید داشت، و نحوه استفاده، سازماندهی از آن فضا است.

در دوره رنسانس معمارها یاد می گیرند روی صفحه دو بعدی تصویر سه بعدی طراحی کنند که عمق آن دیده شود. این سبک با رعایت قوانین کلاسیک یونانی ها در هنر، به سبک معماری آنها ظاهری نو بخشید و به آن جانی دوباره داد. معماری رنسانس تناسبات معماری کلاسیک را حفظ کرد اما به طور قابل توجهی به آن زیبایی بخشید. دومین پروژه دفتر نکست آفیس در لیست ما خانه ای در لواسان است – منطقه ای ثروتمند با نام بورلی هیلز تهران. برای ایجاد یک فضای پناهگاه مانند در قسمت پشتی ساختمان، با یک ورودی تیز و تیز چشمگیر، شکل این سازه به گونه ای است که گویا از وسط به دونیم تقسیم شده است.

این قسمت های سازه دارای سطوحی است که رویه آن ها از سنگ پوشیده شده اند و می توان از آن ها برای مهمانی ها و همایش ها استفاده نمود. این دفتر و بازارچه در شهر همدان واقع می باشد و دارای نمای آجری است، از بیرون شکلی موجی مانند در سقف ایجاد می کند که عموم مردم بتوانند از آن بالا بروند و روی آن بنشینند. حومه کلیفتون در ساحل اقیانوس اطلس کیپ تاون، به دلیل زیبایی منظره‌ ای که دارد، ترافیک بالایی دارد و ساکنان و گردشگران علاقه‌ مند به دویدن و پیاده‌ روی در نواحی آن هستند.

اجرا های انجام شده از طریق ثبت سفارش آنلاین

داشتن فضایی فکر شده و مستقل باعث سلامت روان تک تک اعضای خانواده و کارمندان یک مجموعه کاری می شود. گروه معماری معتمد و همکاران بابیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی معماری و ساخت پروژه های لوکس ساختمانی توسط آقای مهندس محمد معتمد قرائی تاسیس گردیده است. تیم همکاران و شرکای این مجموعه همواره با حضور و فعالیت حرفه ای خود کیفیت ارائه خدمات را در سطح عالی و تراز اول بازار خدمات مشاوره و اجرای ساختمان و به ویژه پروژه های لوکس ساختمانی حفظ نموده اند. شعار ما ارائه خدمات به کارفرمایان خود فراتر از سطح تعهد و توقع ایشان می باشد. طراحی معماری فرآیند طراحی و ساخت ساختمان‌های مختلف و سایر سازه‌های مهندسی است که اغلب در زندگی روزمره خود مشاهده می‌کنید. طراحی معماری طیف وسیعی از علوم و رشته ها را در بر می گیرد، از جمله درک کامل تئوری و تاریخ معماری، زیبایی شناسی و فلسفه، عمل اجتماعی، مهندسی و برنامه ریزی شهری.مهمترین بخش طراحی معماری، طراحی ساختمانی است که هم ارزش کاربردی و هم زیبایی شناختی داشته باشد.

تمام ابعاد و جنبه های زندگی در جهت خداوند و برای خداوند تعریف می شد. این الگو در معماری آن دوران خود را به صورت فلش های رو به بالا ( به سمت خداوند ) نشان داده است. ساختمان هایی را به وجود آورد که نسبت به سبک های معماری پیش از خود بلندتر و سبک تر بودند و بسیار خودنمایی می کردند. مهم ترین ویژگی این سبک طاق های نوک تیزی بود که بیشتر برای ساختن کلیساها از آن استفاده می شد.

۱۱ مورد از بهترین ساختمان های دوره بیداری معماری ایرانی

بهترین و قدیمی ترین نمونه در پاسارگاد است.طراحی معماری باغ های ایرانی تحت تأثیر شرایط… در انتخاب سبک معماری موقعیت جغرافیایی اولین نکته حائز اهمیت می باشد و باید ارزیابی شود. بدیهی است که یک منطقه بارانی شرایط متفاوتی در مقایسه با یک منطقه آفتابی دارد.

هنگام طراحیِ ورودی‌ها و خروجی‌ها و تصمیم‌گیری در مورد طرح سطوح شیب‌دار، توجه کافی به خیابان‌های اطراف و جریان ترافیک آن‌ها صورت گیرد. تهیه گزارش مختصر و بعد از آن تعیین یک استراتژی مناسب برای هر پروژه، مستلزم جمع‌آوری یک سری اطلاعات است. اطلاعاتی نظیر شرایط پروژۀ مورد نظر و وضعیت آن نسبت به سایر پروژه‌ها، آگاهی از شرایط آب و هوایی و غیره. هرقدر این طلاعات جمع آوری شده کامل‌تر باشد، مراحل بعدی بهتر پیش خواهد رفت. ساخته شده و از سیستمی استفاده شده است که درصحنه های تئاتر و نمایشگاه های اتومبیل نیز به این سیستم اعتماد می شود.

همه چیز درباره بازسازی ساختمان

تیم فنی و مهندسی ما در بخش طراحی معماری از مهندسان حرفه ای و متخصص در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک و ویلای تلفیقی تشکیل شده است. همچنین تیم نظارتی و اجرایی گروه معماری معتمد و همکاران در استان های تهران، مازندران، گیلان، خوزستان و دیگر استان های کشور مسقر می باشند و همزمان مدیریت بر کارگاه های اجرایی را پیش می برند. گروه معماری معتمد و همکاران پروژه ها و ساختمان های بسیاری را در حوزه صنعتی و کارخانجات با بهترین کیفیت و در بهترین زمان به اتمام رسانده است. طراحی کارخانه و سایت صنعتی در گام اول شامل طراحی معماری و بخش های وابسته و در گام دوم شامل طراحی صنعتی و ساختاری کارخانه و سایت صنعتی می شود. تفاوت نمای کلاسیک و نمای مدرن کم و جزئی نیست و بسیار قابل بررسی… شرکت مهندسی آنلاین سازه پیمانکار و مجری انواع طراحی معماری ساختمان‌های مسکونی، ویلایی، اداری و غیره به صورت فنی و بکارگیری شیوه‌های نوین، آماده همکاری با کارفرمایان گرامی است.