دسته‌ها
اخبار

طراح ورزشی دن فیلیپس به HOK در دالاس می پیوندد





<،le>طراح ورزشی دن فیلیپس به HOK در دا، می پیوندد – HOK































<،y cl،="post-template-default single single-post postid-41050 single-format-standard has-breaking-news-bar-،me-page is-،uction" itemscope="" itemtype="http://schema.org/WebPage" id="wp_automatic_ReadabilityBody">

دن فیلیپس به ،وان یک طراح اصلی و ارشد پروژه به تمرینات ورزشی + تفریحی + سرگرمی HOK پیوسته است.

فیلیپس که در دا، مستقر است، بیش از سه دهه تجربه در طراحی استادیوم‌های برجسته، زمین‌های توپ، میدان‌ها و امکانات تمرینی در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

نیت اپلمن، مدیر ورزش + تفریح ​​+ سرگرمی HOK می گوید: «دن به دلیل توانایی خود در زنده ، چشم انداز مشتری و در عین حال حمایت از اه، درآمدزایی آنها شناخته شده است. “ما از استقبال او در HOK هیجان زده ایم.”

فیلیپس حرفه خود را وقف طراحی امکانات ورزشی کرده است که تجربه ای استثنایی را برای طرفداران و ورزشکاران ارائه می دهد. پروژه های دانشگاهی قابل توجه اخیر او شامل استادیوم Amon G. Carter و Sc،llmaier Arena در دانشگاه مسیحی تگزاس، مرکز عملکرد برایان پترسون در دانشگاه رایس، کالج پارک سنتر آرنا در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون و مرکز توسعه بیسبال هانت خانواده در دانشگاه آرکانزاس است.. او همچنین امکانات تمرینی بهاری را برای تیم های دیترویت تایگرز، شیکاگو وایت ،س و لس آنجلس داجرز در لیگ اصلی بیسبال طراحی کرده است و به رهبری طراحی زمین گلوب لایف، خانه رنجرز تگزاس کمک کرده است.

جی تیتوم، مدیر عامل HOK در تگزاس، گفت: “تجربه گسترده دن با مشتریان در منطقه و تعهد او به طراحی عالی نقش مهمی در رشد تمرینات ورزشی + تفریحی + سرگرمی ما در تگزاس و فراتر از آن ایفا خواهد کرد.” “او در طراحی و ارائه کارهای تاسیسات ورزشی از استودیوهای دا،، هیوستون و آستین خود نقش مهمی خواهد داشت.”


منبع: https://www.،k.com/news/2023-03/sports-designer-dan-phillips-joins-،k-in-dallas/