دسته‌ها
اخبار

فضای زندگی در فضای باز خود را با 10 روند زیبای محوطه سازی مقرون به صرفه در سن آنتونیو ارتقا دهید


آیا قصد دارید محوطه سازی خانه خود در سن آنتونیو، TX را بازسازی کنید؟ به نظر شما دوره پرهزینه ای است؟ – نه اینطور نیست!

بهبود فضای زندگی در فضای باز یک ایده عالی است که نیازی به هزینه گزافی ندارد و راه های زیادی برای بهبود فضای بیرونی شما وجود دارد – مانند افزودن گل های رنگارنگ، ایجاد فضایی دنج برای نشستن، یا اجرای ایده های خلاقانه محوطه سازی.

با کمی تلاش، می تو،د فضایی در فضای باز ایجاد کنید که خانواده، دوستان و مهمانان خود را شگفت زده کند. حتی بیشتر، چنین پیشرفت هایی به شما کمک می کند فضایی زیبا و جذاب ایجاد کنید که خانواده، دوستان و مهمانان شما را دوست داشته باشند.

با این ایده‌های مقرون به صرفه، می‌تو،د جلو و حیاط پشتی خود را از بی‌نقص به زیبا تبدیل کنید و همسایه‌های خود را حسادت کنید.

این 10 ایده برتر را در نظر بگیرید محوطه سازی مقرون به صرفه در سن آنتونیوتگزاس و جذابیت محدود خانه خود را تغییر دهید و یک واحه در فضای باز ایجاد کنید.

کاهش محوطه سازی با سخت کاری کاربردی

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

ایده جایگزینی برخی از ،مت‌های چمن یا حیاط سبز با محوطه‌سازی خلاقانه به شما کمک می‌کند تا حجم کاری خود را کاهش دهید. می تو،د از سنگفرش، آجر، شن، سنگ یا سنگ های تزئینی برای ساخت مسیر باغ، راهرو و پاسیو خود استفاده کنید.

در حالی که سطح محکمی به شما می دهد، نیاز به تعمیر و نگهداری صفر تا حداقل دارد. نیازی به آبیاری چمن، مراقبت بیشتر از چمن یا حتی نگر، در مورد ظاهر شدن علف های هرز نیست.

علاوه بر این، می‌تو،د از میان انواع گزینه‌های طراحی مقرون‌به‌صرفه، مانند شبکه‌های سازمان‌یافته یا سبک‌های تکه‌کاری متنوع‌تر، انتخاب کنید. با چنین ایده‌هایی می‌تو،د به باغ‌های کم‌نظارت و مناظر حیاط جلو و عقب برسید.

پاسیوها و گذرگاه ها را با شن و سنگ بسازید

می‌تو،د از سنگ‌های ناهموار، سنگ‌های پله یا سنگ فرش برای پیاده‌روی خود استفاده کنید. برای ایجاد ظاهری ساده و طبیعی می تو،د از سنگ ریزه و سنگ ریزه نیز در راهرو استفاده کنید. این سنگ ها و سنگ ها به سبکی مقرون به صرفه بخش های خاصی از حیاط شما را برجسته می کنند.

برای تعمیر و نگهداری، می تو،د از چنگک با بند سیمی برای جدا ، برگ های سرگردان برای حداقل تمیز ، مورد نیاز برای چنین پاسیوها و مسیرهای پیاده روی استفاده کنید.

مالچ صفر تا کم تعمیر و نگهداری بگیرید

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

مالچ ، سنگ نیازی به نگهداری سالانه ندارد. برای بهترین نتایج در طول پاییز تا بهار، یک لایه سنگی 2 تا 4 اینچی با یک لایه غیر قابل توجه برای شن بسازید.

برای مثال زدن، می‌تو،د مالچ نگهداری صفر با شن نخودی یا سنگ‌های رودخانه تهیه کنید و از فضای باز خود در برابر علف‌های هرز محافظت کنید.

همچنین می تو،د مالچ سنگ را با مواد ارگ،ک مانند ،ده چوب یا نی کاج جایگزین کنید. مالچ ارگ،ک یک پوشش بافتی به تخت گل شما اضافه می کند و علف های هرز را دور نگه می دارد.

این انتخاب مالچ پاشی همچنین به حفظ رطوبت کمک می کند و مواد مغذی را به خاک اضافه می کند. از این رو، مالچ ارگ،ک برای تغذیه اضافی گیاه شما بهتر است. همچنین، همیشه باید مراقب علف‌های هرز باشید – اگر علف‌های هرز از داخل مالچ فرو رفت، آن‌ها را حتی قبل از رسیدن به دانه‌ها بکشید!

گیاهان چند ساله کم نگهداری بکارید

آیا می خواهید شکوفه های زیبا در هر فصل رشد داشته باشید، اما کمبود زمان و دردسر برای جایگزینی همه گیاهان ممکن است دلیل شک و تردید شما باشد؟

می‌تو،د نگر،‌ها را متوقف کنید زیرا گیاهان چند ساله می‌توانند در زمان و تلاش صرفه‌جویی کنند در حالی که در هر فصل شکوفه‌های رنگارنگ دریافت می‌کنید.

برای دوبرابر ، این تصمیم، گیاهان چند ساله محکم، مقاوم در برابر خش،الی هستند و به شما کمک می کنند تا یک منظره باغی با تعمیر و نگهداری کم ایجاد کنید – اگرچه هزینه ،ید گیاهان چند ساله بسیار بالاتر از گیاهان ی،اله است، اما این گیاهان در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند.

شما می تو،د چند ساله زیبا را برای باغ خانه خود در سن آنتونیو انتخاب کنید، مانند گل لاله، ادریسی، اسطوخودوس، نیلوفرهای روز، ستاره و غیره.

روی درختان همیشه سبز، درختچه ها سرمایه گذاری کنید

چه چیزی بهتر از گیاهان سرسبز، سبز و بیش از حد رشد کرده در تمام طول سال؟ درختان همیشه سبز!

این درختان بومی و درختان سایه استاندارد می‌توانند در سرتاسر چمن بذرپاشی کنند و زیاد سقوط نکنند (اگر نگران چنگ زدن مرتب آن هستید).

توصیه می‌کنیم از گونه‌های کوتوله یا ،نده استفاده کنید تا بسترهای گل را بپوشانند، درختچه‌ها را در نزدیکی ساختمان اصلی خانه خود بکارید تا پایه را پنهان کنید، و درختان بلند و ستونی را در مرزها قرار دهید تا حریم خصوصی بسیار مورد نیاز را ایجاد کنید.

برای کاشت موفق تر، می تو،د گیاهان بومی من، برای منطقه سختی سن آنتونیو USDA را انتخاب کنید. همچنین می‌تو،د از متخصصان منظر حرفه‌ای بخواهید که آزمایش خاک را برای انتخاب گیاهان من، با نوع خاک خود انجام دهند.

به باغب، عمودی بروید

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

زم، که می خواهید از حیاط کوچک خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، باغ عمودی مقرون به صرفه ترین گزینه است.

در حالی که این ممکن است برای صاحب خانه هایی که می خواهند مساحت چمن را کاهش دهند، انتخابی نباشد، اما برای علاقه مندان به باغب، با فضای بیرونی کوچک ایده آل است – و نه تنها این، بلکه گزینه های باغ عمودی به همان اندازه برای کاشت در داخل ساختمان عالی هستند.

از آنجایی که تعویض فضا و گیاهان پس از شروع رشد ممکن است دشوار باشد، باید باغ عمودی خود را از قبل برنامه ریزی و ساختار دهید. یک باغبان و منظره ساز حرفه ای بهترین کمک در اینجاست. این باغ های عمودی کوچک باعث صرفه جویی در فضا می شوند و باغب، را لذت بیشتری می بخشند.

شما می تو،د سبزی های خوراکی مانند کاهو، اسفناج و گیاهان (ن،اع، ​​جعفری)، یا سبزیجاتی مانند سیب زمینی شیرین، گوجه فرنگی، خیار، پیاز، سیر و فلفل، یا ،ولنت، سرخس، بروملیاد، انگور، ارکیده واندا و غیره را بکارید. در باغ عمودی

گزینه های سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید

باغب، پایدار روند رو به رشدی است که به شما فرصتی برای جبران طبیعت می دهد. اگر هنگام طراحی محیط اطراف خود، محیط را به ،وان یک کل در نظر می گیرید، شیوه های محوطه سازی و باغب، دوستدار محیط زیست را انتخاب کنید.

می‌تو،د با کمپوست ، ،‌های غذایی، جمع‌آوری و برداشت آب باران، رزرو فضا برای گیاهان دوستدار گرده‌افشان و سایر اقدامات برای ایجاد مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، حیاطی سازگار با محیط زیست ایجاد کنید.

همچنین می‌تو،د چندین روش سازگار با محیط زیست را در طول زمان به جای اینکه همه آنها را یکجا اضافه کنید، اضافه کنید.

با چراغ و فانوس تزئین کنید

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

نگذارید زیبایی حیاط شما بعد از غروب آفتاب دیده نشود. در عوض، کل فضای بیرونی خود را به مک، جادویی تبدیل کنید که فقط شما و خانواده‌تان می‌تو،د آن را ببینید.

برای شروع، می تو،د چراغ های رشته ای شب تاب را در اطراف محل نشستن در فضای باز خود آویزان کنید، لامپ ها را در محیط اطراف خود قرار دهید و فانوس ها را در ورودی و در امتداد پیاده رو قرار دهید.

همچنین، می تو،د در نظر بگیرید گزینه های نور خورشیدی پایدار به ،وان بخشی از شیوه های زندگی سازگار با محیط زیست و پایدار شما.

آن را ساده نگه دارید

ایجاد یک باغ زیبا با داشتن یک باغ پیچیده برابر نیست.

محوطه سازی آسان، کاربردی و بدون دردسر این روزها رواج زیادی دارد. دنبال ، سبک کم تعمیر و نگهداری و حداقل نگه داشتن آن بهترین گزینه است.

به جای کاشت انواع مختلف گیاهان، روی چند گونه گیاهی با کارایی بالا و ماندگار در دسترس خود تمرکز کنید.

Xeriscaping بالاترین روند است

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

هنگامی که ما در مورد روندهای مقرون به صرفه و در عین حال هیجان انگیز در جامعه محوطه سازی در سن آنتونیو صحبت می کنیم، xeriscaping در صدر ج، قرار دارد.

Xeriscaping رویکرد ،یبی از چمن کمتر، شیوه های پایدار و سادگی است. اگرچه برای آب و هوای بیاب، ایده آل است، اما در شرایط مرطوب نیز به طرز شگفت انگیزی خوب عمل می کند.

در ابتدا، xeriscaping نیاز به برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل خاک خاص برای انتخاب گیاهان من، برای هر مکان خاص دارد – اما در دراز مدت، نگهداری کم است و به دلیل عدم نیاز به آبیاری باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

آیا استخدام یک منظره ساز حرفه ای سن آنتونیو مهم است؟

کاملا. قبل از شروع هر پروژه چشم انداز DIY برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه و هزینه های بالقوه بیش از حد لازم، یک طراح منظر که تمام تجربه، تخصص و دانش را داشته باشد، ضروری است.

به جای اینکه همه اینها را به خطر بیندازید و بودجه خود را افزایش دهید، می تو،د یک متخصص محوطه سازی را استخدام کنید که گزینه های مقرون به صرفه تری را به شما ارائه دهد.

می‌تو،د با تماس با مناظر محلی در منطقه سن آنتونیو شروع کنید تا ایده‌های مختلف طراحی را کشف کنید و جذابیت محدودی را به ملک موجود خود اضافه کنید. کار با یک منظره ساز حرفه ای به شما کمک می کند به نتیجه ای برسید که ممکن است به تنهایی دست نیافتنی بوده باشد.

سوالات متداول

گرایش های محوطه سازی مقرون به صرفه

منبع: pinterest.com

هنوز گیج هستید؟ آیا سوالات بیشتری در ذهن دارید؟ خوب، در اینجا به چند سوال متداول پاسخ داده شده است که به نفع شماست:

چگونه می توانم حیاط جلویی خود را گران تر جلوه دهم؟

افزودن گیاهان و گل های تازه رایج ترین راه برای بهبود جذابیت است. برای زیباتر ، فضای بیرونی خانه خود نیازی به ایجاد یک باغ کامل ندارید.

در عوض، به اضافه ، گلدان‌هایی فکر کنید که نقاط بصری مهمی مانند پنجره‌ها و ورودی‌ها را قاب می‌کنند و کمی نورپردازی DIY را اضافه کنید.

چگونه می توانم در هزینه های محوطه سازی صرفه جویی کنم؟

با کمی خلاقیت و تحقیق، راه های زیادی برای صرفه جویی در هزینه های محوطه سازی با انجام موارد زیر وجود دارد:

  • کاهش اندازه چمن
  • ،ید گیاهان در فروش
  • انتخاب گیاهان چند ساله
  • استفاده از سنگ‌ها و شن‌های به راحتی در دسترس برای محوطه‌سازی سخت
  • تمرکز بر گیاهان و تکنیک های حفاظت از آب
  • کودهای DIY از کمپوست، ضایعات آشپزخانه و غیره.

داشتن بودجه محدود به این م،ی نیست که باید به یک حیاط ضعیف بسنده کنید. اگر احساس می کنید که ما همه چیز را با راهنمای خود پوشش نداده ایم، می تو،د طراحی یک حیاط جذاب با بودجه با این نکات

آیا محوطه سازی به خانه ارزش می دهد؟

بهبود عملکرد حیاط شما می تواند ارزش خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

افزودن یک عرشه یا پاسیو می‌تواند حیاط شما را کاربردی‌تر و جذاب‌تر کند، در حالی که در صورت فروش خانه، ارزش فروش مجدد شگفت‌انگیزی به شما می‌دهد.

پاسیوها معمولاً ارزانتر از عرشه ها هستند و ارزش فروش مجدد آنها 100٪ است که کمی بالاتر از ارزش فروش مجدد 76٪ عرشه است.

آیا می تو،د در مورد قیمت محوطه سازی مذاکره کنید؟

مذاکره در مورد قیمت خدمات محوطه سازی کاملاً منطقی است. پیمانکاران معتبر از سوال یا مذاکره احساس ناراحتی نمی کنند.

با این حال، ضروری است مراقب باشید که یک پروژه خوب را بیش از چند دلار از دست ندهید.

یک فرد به طور متوسط ​​چقدر برای محوطه سازی هزینه می کند؟

به طور متوسط، هزینه های محوطه سازی از 3300 دلار تا 13200 دلار متغیر است، با محدوده قیمت معمولی هر فوت مربع 4.50 تا 17 دلار.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/affordable-landscaping-trends/