دسته‌ها
اخبار

قواعد و قوانین نقشه کشی ساختمان و اصول آن در شمال کشور وبسایت ایستافرم

یعنی ممکن است شما در زمینی با تناسبات کشیده، نقشه ای مشاهده کنید که بسیار بهتر از نقشه ای در زمینی با تناسبات پهن تر است و این موضوع به خاطر توانایی طراح آن باشد. سپس طراحی پلان طبق مشخصات و مدارک انجام و پس از زمان 6 روز کاری برای کارفرما از طریق واتساپ بصورت فایل پی دی اف ارسال می گردد و پس از آن اگر تغییراتی از سمت کارفرما لازم بود مجددا اصلاح و ارسال می گردد. در مابقی استان ها نیز میبایستی از شهرداری منطقه میزان پیشروی را جویا و ترسیم نماییم و نقشه های معماری خود را طبق این اعداد تهیه نماییم. شما عزیزان میتوانید در هر زمان سوالات خود را از ما بپرسید و مشاوره و راهنمایی های لازم در این مورد و سایر موارد دیگر را دریافت نمائید.

  • نقشه خانه مشاهده شده در زیر دارای دو طبقه می باشد که به صورت دوبلکس طراحی شده است.
  • مساحت تراس، ارتباط مستقیمی با مساحت مفید واحد مسکونی دارد و طبیعی است هر چه مساحت واحد مسکونی شما بیشتر باشد، می‌توانید تراس بزرگ‌تری طراحی کنید.
  • در طبقه زیر زمین ،پارکینگ قرار دارد.طبقه همکف و اول نیز هرکدام به یک واحد مستقل 3 خوابه اختصاص یافته است .این پلان دارای طراحی اختصاصی نما و دکوراسیون داخلی است .
  • انواع مختلف نقشه های مورد استفاده شامل نقشه های معماری ، نقشه های سازه ، نقشه های HVAC ( گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع ) ،نقشه های برق و لوله کشی ، طرح های حفاظت در برابر آتش و نقشه های متفرقه می باشد که در طراحی بایستی مد نظر قرار بگیرد .

و پیشرفت علم و تکنولوژی امر نقشه کشی ساختمان در سطح بسیار بالایی انجام میشود. بعد از نقشه کشی فاز دو پروژه پیمانکار قادر است تا برآورد دقیقی از نظر زمان و هزینه نقشه کشی به مشتری بدهد. مهم است بدانید که در فاز صفر معماری ، توجیه فنی و اقتصادی نیز مورد بررسی قرار می گیرد . دریافت اطلاعات در فاز صفر معماری در بسیاری از موارد از طریق مصاحبه با کارفرما و شناخت کامل علایق و نیازهای مورد نظر کارفرما نیز حاصل می شود .

ارتفاع ساختمان مسکونی

پس از تایید نقشه معماری که اولین مرحله از خدمات مهندسی است کار طراحی دکوراسیون داخلی شروع می شود در عکس های سه بعدی جزئیات دقیقی از نورپردازی ، متریال و چیدمان مبلمان نمایش داده می شود. نقشه ساختمان مسکونی چهار طبقه که به صورت آپارتمانی طراحی شده است طراحی سازه اسکلت بتنی دارد. موقعیت دسترسی آن جنوبی است و شامل دو واحد مستقل دو خوابه در هر طبقه می شود.

۳. معرفی پلان موقعیت و پلان شیب بندی بام

حتما همه اتاق خواب‌ها دارای کمد با عمق استاندارد ۶۰ سانتی‌متر باشند. فرایند طراحی آنلاین همزمان با تعامل کارفرما طبق یک برنامه زمانبندی مشخص شروع خواهد شد. کارفرما در این مرحله با انتخاب نمونه های مورد پسند خود، به طراح این امکان را می دهد تا زودتر بتوانند با خط فکر او آشنا شوند و با دیدگاه بهتری فرآیند طراحی آنلاین شروع شود.

به طبع شرکتی که پروژه های دکوراسیون داخلی بیشتری داشته باشد از تجربه بالاتری نیز برخوردار است . نقشه های معماری جزییات دقیقی از سبک و زیبایی شناسی پروژه ارائه می دهد . در زمینه طراحی نقشه فعالیت نداریم و نقشه های موجود در این نوشته به عنوان ایده درج شده است. همچنین شما برای مشاهده آرشیو بزرگ نقشه های سه بعدی، می توانید اینجا کلیک کنید. طراحی بالکن در قسمت پخ در ساختمان‌های سر نبش اشکالی ندارد و می‌توانید آن را طراحی کنید.