دسته‌ها
اخبار

قیمت سایبان بازویی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-سایبان سید

یکی از عواملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی داشته باشد، ابعاد سایه بان است. معمولا سایه بان بازویی اگر با ابعاد استاندارد ساخته شود، هزینه آن زیاد نبوده و با کمترین قیمت ممکن نیز می توان یک سایه بان بازویی باکیفیت را تهیه کرد.یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت سایه بان بازویی، برقی یا دستی بودن آن است. معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. بعد از ساخت سایبان بازویی، نوبت به نصب آن در محل مورد نظر است. برای نصب این نوع از سایبان ها باید افرادی که دارای تخصص کافی هستند، انتخاب شوند.

  • با توجه به اسکلت آلومینیومی این نوع از سایه بان ها، رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی بر روی این نوع سایبان ها نمی گذارد.
  • همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است.
  • بهترین تولید کننده سایبان مغازه،سایبان بازویی، سایبان برقی و سایبان کالسکه ای را میتوان از طریق سابقه فعالیت و پروژه های اجرا شده تشخیص داد.

⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد. ثبت گردیده است،هرگونه کپی برداری از نام ،محتویات و لوگو این وبسایت پیگرد قانونی دارد. از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد. مدل صادراتی برای آب انار فروس واقع در بلوار اندرزگو تولید و نصب گردید/.

پروژه سایبان بازویی مسکونی نیاوران

سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند. مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. سایبان بازویی سایبان بازویی همان طور که از نامش پیداست دارای بازوهایی برای باز و بسته شدن سایبان می باشد .

خرید سایبان بازویی

البته عوامل مختلفی از قبیل سایز و سبک سایبان بر قیمت این دو نوع سایبان تاثیر می گذارد. در صورتیکه سایز سایبان دستی دو برابر سایبان برقی باشد، هزینه آن از سایبان برقی هم بیشتر خواهد شد. قیمت سایبان دستی مغازه، آلاچیق ویلا ، تراس ، روف گاردن ، پارکینگ خودرو و… ⚠️ در سایبان فول کاور(فول باکس) سازه فلزی و باکس کاور طوسی می باشد. این نوع سایبان فاقد آویز در قسمت جلو می باشد و هنگام بسته شدن سایبان تمام بازوها و پارچه دراخل یک کاور قرار می گیرد و بجز بدنه کاور چیز دیگری دیده نمی شود. به همین دلیل به این سایبان ها سلیبان فول کاور یا فول باکس می گویند.

مستقیم از تولید کننده سایبان مغازه برقی خرید فرمایید، سایبان مغازه آریا با قدمت 30 سال با بهترین متریال و کمترین قیمت در خدمت شما می باشد. سایبان مغازه آخرین کالا در حوزۀ سایبان های جمع‌شدنی هستند که به بازار وارد شده اند. بیشتر سایبان مغازه ها ضدآب هستند و در مقابل سایبان های مقاوم در برابر آب قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت “بام” این سایبان‌ مغازه ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند.

بر اساس کیفیت مواد بکار رفته در این سایبان ها قیمت سایبان مغازه بازویی متفاوت می باشد. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد.

بدین ترتیب میزان استفاده از سایبان جمع شو در سال های آینده نیز رو به رشد خواهد بود. در کنار داشتن کاربردهای ذاتی سایبان برقی همچون محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال، سایبان برقی کاربرد تبلیغاتی نیز دارد. امکان شست و شو ، بالا بودن مقاومت کششی و ماندگاری از ویژگی های مهم این روکش سایبان بازویی به حساب می آیند . شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود. این مجموعه هر دو نوع سایبان دستی و برقی را طراحی و اجرا می کند. ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.