دسته‌ها
اخبار

قیمت سایبان سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-سایبان سید

این قابلیت برای ساختمان های هوشمند بسیار مناسب بوده، زیرا در یک ساختمان هوشمند همه وسایل به صورت اتوماتیک عمل می کنند و تنها با تعریف یک سناریو مناسب می توان همه چیز را تحت کنترل خود قرار داد. نوع شیشه ای که برای سقف برقی مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه دو جداره است.شیشه های دو جداره می توانند به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند. اجرای سقف متحرک با پوشش شیشه ای بسیار دشوار است، همین موضوع باعث شده تا هزینه نصب این نوع سقف های متحرک برقی بالا باشد. سقف شیشه ای مانند سقف های آلومینیومی ضعف هایی داشته که باعث شده تا به ندرت مورد استفاده قرار بگیرد. بدین ترتیب در موارد بسیار اندکی از پوشش شیشه ای برای سقف متحرک استفاده می شود. در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود.

  • مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد.
  • به همین علت در این مطلب به بررسی این فاکتور در خرید سایه بان برقی میپردازیم.
  • با استفاده از سقف برقی برای گلخانه ها می توان در هنگام نیاز از نور طبیعی برای گلخانه نیز بهره مند شد.
  • معمولاً سایبان‌های ثابت بر روی قالب‌های فلزی و چوبی به صورت ثابت نصب می‌شوند.
  • سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود.

از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد. سایبان مغازه در نقش ایجاد سایه ای امن ، افزایش مشتری و در آمد شما است. بسیاری از ریموت‌ها برای برقراری ارتباط، از سیگنال‌های فروسرخ و تعداد کمی ‌نیز از امواج رادیویی استفاده می‌کنند. از ریموت‌ها برای انجام عملیات در وسایلی مثل تلویزیون، دزدگیر ماشین، کرکره ، درب اتوماتیک و نیز سایبان‌ برقی استفاده می‌شود. دیگر نگران باز و بسته کردن سایبان نباشید با یک سایبان برقی خیال خود را از این نوع درد سرها راحت کنید .

انواع سقف برقی

در این حالت به جای نیروی برق و ریموت کنترل، از مفصل های بازویی برای تنظیم و یا باز و بسته کردن آن استفاده شده است. افرادی که به دنبال خرید سایبان فول باکس یا هر نوع سایبان دیگری هستند، به دنبال سایبان هایی می باشند که کیفیت لازم را داشته باشند و از طرفی قیمت بسیار بالایی نداشته باشند. روی پنجره و سردربمغازه ها (یکطرفه ها جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به ویترین مغازه ها و جلوگیری از بارش باران)کاربرد دارد. سقف برقی یکی از محصولاتی است که همه کسب و کارها می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. این سازه بسیار کاربردی و باکیفیت می تواند کمک کند تا در فصل های سرد سال نیاز به وسایل گرمایشی و در فصل های گرم سال نیاز به وسایل سرمایشی به حداقل برسد.

مشخصات فنی سایه بان برقی

بسیاری از سایه‌بان‌های جانبی به صورت دستی از طریق فنرهای جمع شونده قوی جمع می‌شوند که انعطاف پذیری خوبی را برای عملکرد طولانی مدت فراهم می‌کنند. گاهی اوقات نیز به هنگام بارش‌های سنگین باران یا برف متوجه می‌شوید که مقداری آب باران یا برف از طریق پنجره به محیط منزل شما نفوذ کرده است. خرید این نوع سایه‌بان از یکمرکز خرید سایه‌بانبا قیمت مناسب، می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را برطرف کند. و این به این معنی است که در صورت تغییر مکان مورد استفاده سایبان برقی به شرط برابر بودن اندازه حدودی سایبان برقی به راحتی قابل جابه جایی و استفاده مجدد هستند.

هر کدام از سایه بان های زنجیری دارای مزایای منحصر به فردی بوده و این موضوع باعث شده تا مدل های مختلف سایه بان زنجیری با استقبال بسیار مناسبی در بازار مواجه شوند. سایبان زنجیری با توجه به این موضوع که با تنوع زیادی به تولید می رسد، توانسته در جلب رضایت مصرف کننده تاثیر فراوانی داشته باشد. بدین ترتیب در چند سال اخیر نیز بسیاری از مشتریان درخواست خرید سایه بان زنجیری یا همان چادر زنجیری را داشته اند. با توجه به اینکه سقف متحرک برقی دارای قابلیت کنترل به صورت اتوماتیک است، به همین خاطر از راه دور نیز می توان این سقف ها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن سقف محرک از راه دور کمک می کند تا وقت و انرژی بسیار کمتری برای باز یا بسته شدن سقف برقی صرف کرد. کنترل از راه دور این نوع سقف ها توسط یک ریموت کنترل انجام می شود.