دسته‌ها
اخبار

قیمت فروش سایبان بازویی سایبان پاسارگاد 09122280657 سایبان مغازه سایبان تبلیغاتی

طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند. سایبان چتری را با نام های سایبان چتری باغ ،سایبان استخر،سایبان چتری ویلا،سایبان رستوران و سایبان چتری حیاط نیز میشناسند. برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. نوع دیگری از سایبان پنجره که طرفداران زیادی دارد سایبان متحرک پنجره میباشد که در دو مدل دستی و برقی تولید میشود. یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود.

  • سایبان کلاسیک (بازویی) با توجه به مواد اولیه به کاررفته در طراحی و ساخت، ابعاد سایبان، جنس پارچه و… قیمت گذاری می شود.
  • سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.
  • لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید.
  • علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد.

سایه بان بازویی موتور دار (سایبان برقی) از یک موتور توربولار بهره مند می باشد. وجود این موتور بسیار پیشرفته و کاربردی باعث شده تا این نمونه از سایه بان بازویی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایه بان بازویی دستی داشته باشد. از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند. برای سایبان برقی مغازه میتوان از هر سه مدل سایبان بازویی کلاسیک، سایبان باکس و سایبان فول باکس با توجه به نیاز هر مغازه و فروشگاه استفاده نمود.

میزان جلو آمدگی یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب سایبان می باشد. در سایه بان بازویی این اندازه 2.5 الی 2.80 سانتیمتر می باشد. از این رو اغلب افراد تمایل دارند این نوع از سایه بان ها را برای مغازه یا فروشگاه خود انتخاب کنند.میزان شیب سایه بان بازویی نیز به راحتی تا 50 درجه قابل کنترل می باشد. بدین ترتیب امکان تنظیم شیب دلخواه تا 50 درجه باعث شده تا افرادی که از سایه بان بازویی استفاده می کنند، رضایت بسیار بالایی داشته باشند.

سایبان یک عنصر قابل مشاهده است ، بنابراین شما باید مراقب باشید که رنگ ها و الگوهایی را که دوست دارید و به طور هماهنگ با نمای خارجی شما ترکیب می شوند ، سفارش دهید. سایبان بازویی دستی که به آن سایبان جمع شونده دستی نیز گفته می شود. می توان این سایبان را روی لبه دیوار، سقف کاذب یا سقف بالای پنجره، تراس یا بالکن خانه ها، درب های ورودی مغازه ها، فروشگاه ها یا رستوران نصب کرد. برای خرید سایبان بازویی اولین نکته ی حائز اهمیت برقی بودن بازویی می باشد که تاثیر مستقیمی روی قیمت سایبان بازویی دارد . تولید سایبان بازویی تولید سایبان بازویی به عنوان پوشش محافظتی در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف در طول سال برای فضای…

شما تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید سایبان های اتوماتیک را باز و بسته کنید؛ بنابراین تفاوت بارز سایبان های اتوماتیک و دستی، در بالا رفتن با دست یا برق است. سایبان بازویی کلاسیک سایبان بازویی کلاسیک که سایبان جمع شونده یا سایبان بازوی تاشو نامیده می شود ، سالهاست که به عنوان یک نوع عالی از سایبان ها شناخته می شود. از سایه بان بازویی نیز می توان به عنوان سایه بان خودرو استفاده نمود .وبا توجه به این که طول خودرو های ساخته شده است.

سایبان برقی در اصفهان

به همین دلیل به آن سایبان فنری هم گفته می شود، بنابراین تفاوتی بین سایبان بازویی و سایبان فنری وجود ندارد. هر کدام از این نوع سایبان ها در مکان های مخصوصی استفاده می شوند. از انواع مختلف این نوع سایبان می توان به سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سایبان مغازه و … اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای سایه بان بازویی این است که هیچ گونه قیمت مقطوعی برای آن وجود نداشته و با قیمت های متفاوتی می توان آن را تولید کرد.

طراحی سایبان و چادر بازویی

سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. یکی از ویژگی های خاص سایبان بازویی کلاسیک در زمان بسته شدن ان فضای خیلی کمی را اشغال می کند و همین مسئله باعث شده که کاربرد سایبان بازویی کلاسیک در میان سایر سایبان های دستی و برقی بیشتر باشد. سایبان بازویی دستی و موتوری که به آن برقی هم گفته می شود. قاب سایبان بازویی برای سایبان های جمع شونده موتور و دستی یکسان است. هر دو سایبان از فلز سبک مانند آلومینیوم و کلاهک های انتهایی آن از قطعات پلاستیکی سخت مانند و فولاد ساخته شده اند. انتخاب رنگ سایبان بازویی دستی را می توان با توجه به سلیقه شما و همچنین با توجه به رنگ فضای خارجی ساختمان انجام داد.

سایبان بازویی نسخه مدرنی از سایبان پاسیو است که در آن سایه بان پارچه ای جمع می شود و با ساختاری مقاوم برای مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب طراحی شده است. این سازه ها به صورت سفارشی نیز ساخته شده اند و می توانند به اندازه 9 متر طول و 5 متر عرض باشند. بازوی جانبی به شما این امکان را می دهد تا اندازه سایه را به دلخواه تنظیم کنید. اگر محل پارک خودرو کنار درخت یا زیر درخت باشد باعث افتادن برگ و صمغ درختان یا فضولات پرندگان بر روی خوردو میشود که همه ی این موارد هزینه نگهداری خودرو را افزایش میدهد. حال برای اینکه امنیت، سلامت و تمیزی خودرو تامین شود بهترین راه حل نصب سایبان پارکینگ است.

سرانجام، سایبان بازویی دستی یک محصول مدرن و مرسوم است که به لطف طیف کاملی از جمله پارچه های ساده یا پارچه های طرح دار ، نمایی تزئینی به نما می بخشد. سایبان بازویی دستی در فضای بیرونی خانه یا مغازه نصب می شود، تا از اشعه خورشید محافظت کند و مکانی برای لذت بردن از سایه ایجاد کند. این سیستم محافظتی برای فضای داخلی نیز موثر است زیرا سایبان بازویی دستی از گرم شدن توسط اشعه خورشید در فضای داخلی خانه جلوگیری می کند.