دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

سقف برقی را می توان یک سقف همه کاره در نظر گرفت زیرا در هر مکانی می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید. سقف متحرک برقی را می توان بر اساس محل نصب طراحی کرد، بدین ترتیب هیچ گونه محدودیتی برای ساخت این نوع از سقف ها وجود ندارد. با استفاده از سقف متحرک دیگر هیچ فضایی بدون استفاده نمی ماند، زیرا این سقف کمک می کند تا بتوان در هر شرایط جوی از فضای باز بیشترین بهره را برد.

  • سایبان برقی تبریز نسبت به جنس پارچه بکار رفته در سایبان، نوع سایبان برقی، جنس و کیفیت سازه ها و پروفیل های موجود در سایبان، نوع سیستم اجرایی در سایبان که همان انواع موتور و گیربکس می باشد قیمت های متفاوتی دارند.
  • در حقیقت این تصمیم بر نوع سایه‌بان مورد نیاز شما تأثیر خواهد گذاشت.
  • می توان آویز را در سایبان آویز دار حذف نمود و مقدار آنرا صفر در نظر گرفت.
  • سایبان زنجیری یا بکسلی در ساختار خود به جای فنر از زنجیر بهره می‌برد و دارای بازوان اصلی می‌باشد که بیشتر در مکان‌هایی با باد شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نوع دیگری از سایبان پنجره که طرفداران زیادی دارد سایبان متحرک پنجره میباشد که در دو مدل دستی و برقی تولید میشود.

سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.

برخی از نمونه کارهای سایبان برقی

سقف برقی یک تکنولوژی مدرن و امتحان شده محسوب می شود، بدین ترتیب بسیار امن بوده و هیچ گونه مشکلی در استفاده از این سقف ها به وجود نخواهد آمد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند از یک سقف بسیار کاربردی و شیک و در عین حال باکیفیت بهره مند شوند، می توانند از سقف متحرک برقی استفاده نمایند. سقف های متحرک برای فضاهای بسیار کوچک و یا بزرگ قابل طراحی و ساخت هستند.

سایبان برقی دوطرفه در ساختمان اسنپ فود

جدیترین مدل هایسایبان برقی اتومبیل در اصفهان را فقط از گروه صنعتی ابتکار خریداری نمایید. به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد. از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند. برای سایبان برقی مغازه میتوان از هر سه مدل سایبان بازویی کلاسیک، سایبان باکس و سایبان فول باکس با توجه به نیاز هر مغازه و فروشگاه استفاده نمود. سایبان مغاره نوعی از سایبان متحرک اصفهان میباشد که به دو نوع سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی میشود.

سایبان متحرک استخر

ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد. پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد. در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود. در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. دیگر نگران باز و بسته کردن سایبان نباشید با یک سایبان برقی خیال خود را از این نوع درد سرها راحت کنید . مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند.

یراق آلات را شرکت های تولید کننده سقف برقی بهتر است به صورت عمده از تولید کننده این محصولات تهیه نماید. بدین ترتیب می تواند کیفیت محصولات خود را افزایش دهد، زیرا امکان تولید یراق آلات سفارشی نیز از سوی برخی از شرکت های سازنده فراهم شده است. قیمت یراق آلات به کیفیت و کارایی آنها بستگی دارد، بدین ترتیب نیاز است تا بدانیم یراق آلات مورد استفاده ساخت کدام شرکت بوده و کیفیت آنها چگونه است.