دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-سایبان سید

سایبان مغازه کالسکه ای از بازوهای فنری و یک گیربکس تشکیل شده است که برای جمع شدن آن، قسمت گردانی دارد که با یک نوار قابل بسته شدن است. اگر بخواهید طرح یا تبلیغات مورد نظرتان را روی سایبان برقی به چاپ برسانید باید به تیم سایبان شاهد اطلاع دهید و طرح مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا ما به کیفیت بالا بر روی پارچه ی شما به چاپ برسانیم. پارچه های کرباسی ساده روی پایه های چوبی کشیده میشد و سایه ایجاد میکرد تا میوه ها، خوراکی ها و سایر وسیله های فروشنده در امان باشند. اما به مرور همانطور که ظاهر مغازه ها تغییر کرد و بسته بندی اجناس به روز شد لازم بود تا سایبان هم تغییر کند. با چاپ تبلیغات روی سایبان پارکینگ دیگر میتوانید تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید به راحتی میتوانید برند خود را به مشتریان دیگر معرفی کنید. برای تبلیغات مغازه ی خود دیگر نیاز به پرداخت عوارض شهرداری ندارید با نصبسایبان مغازهکار را آسان کنید هر تبلیغی را به چاپ برسانید.

  • یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است.
  • سایبان دو طرفه و سایبان نامتقارن از دیگر مدل های سایبان زنجیری محسوب می شوند که قابل تولید و عرضه می باشند.
  • اما اگر بخواهیم طرز کار این وسیله کاربردی را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که سایبان برقی تبریز از یک سازه و پوشش متحرک تشکیل شده است.
  • این سایبان ها برای محیط های تجاری و کافی شاپ ها نیز مناسب است.
  • تبلیغات روی سقف برقی بیشتر در مکان های شلوغ و پر تردد می تواند مفید باشد، زیرا تبلیغات بر روی سقف سقف متحرک حیاط تاثیری بر روی جذب مخاطب دارد، زیرا افراد محدودی آن را می بینند.
  • با توجه به جعل نام سایت ایران سایه بان، لزوم معرفی سایت های مجموعه ایران سایه بان قطعی است.

در واقع سایبان های پارچه ای باران و آفتاب گیر ابزارهای کاربردی هستند که این روزها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در مدل های مختلفی تولید می شوند. دو نمونه از کاربردی ترین سایبان ها، سایبان های برقی و سایبان های چتری هستند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که “چه مدلی بخرم؟ ” و نمی دانید برای محیط مورد نظر شما کدام نمونه از آن ها مناسب است.

سقف برقی با پوشش آلومینیومی

بدین ترتیب افرادی که قصد خرید سقف برقی را دارند، اگر متراژ سقف مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشند، برآورد دقیق تری از قیمت ساخت سقف متحرک خواهند داشت. بهتر است اندازه گیری توسط کارشناسان خبره و کاربلد انجام شود تا مشکل خاصی در ساخت سقف متحرک برقی به وجود نیاید. معمولا سقف های با متراژ کم، قیمت بسیار مناسبی داشته و استقبال از سقف های کوچک بسیار بیشتر از سقف های بسیار بزرگ است. معمولا سقف برقی را با نصب یک یا چند حسگر می توان هوشمند کرد. سقف متحرک زمانی که با نصب حسگر هوشمند می شود، بسیار راحت تر می توان از آن استفاده کرد. سقف متحرک برقی هوشمند این امکان را دارد که با تابش مستقیم آفتاب و یا شروع برف و باران، به صورت کاملا اتوماتیک باز شود و در هنگام که این پدیده ها از بین بروند، به صورت اتوماتیک بسته می شود.

فروش سایبان برقی

سقف برقی برای حیاط می تواند کاربردهای بسیار وسیعی داشته باشد که یکی از آنها محافظت از ماشین است. استفاده دیگری که سقف برقی برای حیاط می تواند داشته باشد، جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی زمین است. اگر گرد و غبار و یا در شهرهای صنعتی دود حاصل از کارخانه ها بر روی زمین بنشیند، هر روز باید اقدام به شستشوی کف و یا حتی دیوارهای حیاط نمایید. این موضوع باعث می شود تا آب و انرژی زیادی برای این کار صرف شود. اگر به دنبال سقف برقی متحرک هستید، کلینیک ساختمانی آریابان به شما در این راستا کمک خواهد کرد .

اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. در تمامی مکان هایی که از سایبان استفاده می شود ، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده و همچون سایبان های ثابت و قدیمی ، در تمامی محل ها می توان از آن ها استفاده کرد. از جمله مکان های قابل استفاده برای سایبان برقی می توان به ساختمان ، مغازه ، استخر ، پارکینگ و …. بدین ترتیب برندینگ یا برند سازی عاملی برای موفقیت در استفاده کردن از سایه بان مغازه به شمار برود.

علاوه بر این، مساحت بیشتری را نسبت به سایه بان کالسکه ای در بر می گیرید. سایه بان بازویی را از اجزای متعدد و مختلفی تشکیل شده و مونتاژ کردن آن کار تکنینسین متخصص است و اگر در کارگاه مونتاژ شود، بهتر است. سایبان برقی از تجهیزاتی است که امروز در فضاهای مختلفی مانند، کافی شاپ ها، رستوران ها، استخرها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برقی از طرفداران بیشتری نسبت به سایبان دستی برخوردار است اما یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم.

برای مثال شما می‌توانید چه در آب و هوای زمستانی و چه در آب و هوای گرم و آفتابی از سایبان‌ها استفاده کرده و استراحت کنید. از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهمایی‌های رسمی و خانوادگی می‌توانید استفاده کنید البته این المان‌ها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت می‌کنند. ویژگی دیگر سایبان برقی که در اینجا به آن اشاره می کنیم مربوط به مقاوت آن در برابر آفتاب و آب است. این محصول در واقع ضد آفتاب و ضد آب می باشد و این به آن معنا است که سایبان برقی در مقابل تابش آفتاب و بارش باران و برف سالم می ماند و اثری از پوسیدگی یا خراب شدگی یا رفتن رنگ و روی آن مشاهده نخواهد شد. دیگر ویژگی این نوع سایبان این است که نسبت به سایبان های دستی و معمولی قدیمی این برتری را دارد که در مجاورت هوای سرد و گرم آسیب نمی بیند.