دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری-سایبان سید

سایه‌بان‌ها برای پاسیو، پنجره‌ها و درهای شما مانند یک محافظ در برابر خورشید عمل می‌کنند. آن‌ها فضاهای بیرونی شما را زیباتر کرده و در عین حال از مبلمان بیرونی و نمای بیرونی خانه شما نیز محافظت می‌کنند. توجه داشته باشید که از باز و بسته کردن مکرر سایبان آن هم به صورتی که تا آخر باز شود، موجب کاهش طول عمر آن می‌شود.

  • سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد.
  • همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.
  • برخی از سایبان ها به عنوان سایبان ماشین و برخی برای درب و پنجره هستند.
  • بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.
  • همچنین این محصول قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و در فرم مورد نظر شما قابل اجرا و قابل استفاده می باشد.
  • بدین ترتیب با انتخاب یراق مناسب و افراد متخصص، می توان عمر این نوع از سایه بان ها را بسیار بیشتر کرد.انتخاب مواد و متریال مناسب برای ساخت سایبان بازویی نیز در نصب آسان و باکیفیت این نوع از سایه بان ها تاثیرگذار است.

موتور سایبان های برقی یکی از مهم ترین قسمت های ایین سایبان ها است. هر چقدر موتور به کار رفته در این سایبان ها با کیفیت تر و مرغوب تر باشد، مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید. از مواردی که قبل از خرید سایبان برقی باید به ان توجه کنید نوع موتور، برق ورودی آن، زمان کارکرد، قدرت و توان کشش و غیره است.

آشنایی با قابلیتهای سقف برقی

سایبان برقی یکی از انواع سایبان است که تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است. مهم ترین دلیل محبوبیت این نوع سقف ها استفاده آسان از آن است. که با استفاده از آن می توانید در گرما و سرما و باران و آفتاب از محیط بیرون از منزل، تراس، بالکن یا حیاط استفاده کنید. کلینیک ساختمانی آریابان با تولید و نصب سایبان برقی در بابل و سایر شهرهای استان مازندران در خدمت شماست. اگر محل پارک خودرو کنار درخت یا زیر درخت باشد باعث افتادن برگ و صمغ درختان یا فضولات پرندگان بر روی خوردو میشود که همه ی این موارد هزینه نگهداری خودرو را افزایش میدهد.

معمولا روکش پی وی سی در سال های اخیر بیشترین کاربرد را در ساخت انواع سقف متحرک داشته است. رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین را فرسوده نماید. رطوبت باعث پوسیدگی بدنه انواع خودرو و نور آفتاب نیز می تواند به رنگ انواع ماشین آسیب وارد نماید. بدین ترتیب بهتر است برای پارکینگ های رو باز، سقف برقی ماشین در نظر گرفت.

از آنجا که عمر مفید هر دستگاه برقی بسیار مرتبط با نحوه کارکرد آن است، در ادامه می‌خواهیم به مواردی که موجب افزایش طول عمر سایبان برقی می‌شود، اشاره کنیم. سایبان پارس با سابقه ای طولانی در زمینه تولید و اجرا سایبان برقی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد. در ساختارهای غشایی ، تمام پنل های غشای کششی به صورت عمودی و افقی با جک های هیدرولیکی و سیستم های کششی کابل و دکل کشیده می گردند. همچنین از مزایای مهم سایبان کششی به موارد ذیل می توان اشاره نمود.

محصولات مرتبط

شرایط آب و هوایی جنوب و شمال کشور به نسبت مناطق خشک و سرد متفاوت است. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی می تواند از موارد مهمی باشد تا شما را به بهترین نوع سایبان برقی برساند. اگر در منطقه باران خیز زندگی می کنید، سایبان انتخابی شما باید شامل پارچه ضد آب باشد. اگر فکر می کنید که سایبان شما قرار است در معرض آفتاب سوزان قرار بگیرد باید از پارچه های مقاوم در برابر اشعه خورشید استفاده شود تا سریعاً دچار پوسیدگی و خرابی نشود.

امکان استفاده بهینه از فضای باز

دارای یک روکش آلومینیومی برای حفاظت در مقابل باد، باد و اشعه UV خورشید است. رنگ سفید نیز به شکلی است که تا حدودی اشعه خورشید از آن عبور می کند. مشکل دیگر رنگ سفید این است که اگر لکه ای روی آن بیافتد به شدت دیده می شود و خیلی زشت است. ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد. هست که برای اکثریت مغازه ها و فروشگاه ها استفاده میشه و خیلی هم وجودش برای آن ها واجبه. قدرت این موتور ها بین ۸ الی ۱۵ دقیقه است و مصرف چریان آن بین ۱.۵ تا ۳ آمپر می باشد.

از مزیت های سایبان پنجره ثابت میتوان به جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان و یا بارش باران به پنجره اشاره نمود. از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند. برای سایبان برقی مغازه میتوان از هر سه مدل سایبان بازویی کلاسیک، سایبان باکس و سایبان فول باکس با توجه به نیاز هر مغازه و فروشگاه استفاده نمود. سایبان مغاره نوعی از سایبان متحرک اصفهان میباشد که به دو نوع سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی میشود.