دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی سایه بان اتوماتیک سایبان پارچه ای-سایبان سید

معمولا برای محیط های بزرگ همانند رستوران ها ، استخرها ، فروشگاه های بزرگ ، باغ تالارها ، ویلا های بزرگ و … از نوع سایبان های برقی استفاده می شود، زیرا که قرار است فضای بزرگی را پوشش دهد و باز و بسته کردن آن کار آسانی نیست . در ابتدا مقاله با انواع سایبان‌ها اشنا شدید، سایبان پارکینگ هم از نوع ثابت و هم تمام اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند.

سیم بکسل و تسمه و زنجیر از موارد مهم برای سایبان برقی محسوب می شوند. سایبان های برقی چتری به طور کلی در کنار دریاها و ویلاها و استخرها و همینطور پاسیو ها استفاده می شود. این سایبان ها برای محیط های تجاری و کافی شاپ ها نیز مناسب است. محیط های تفریحی و هتل ها گزینه مناسبی برای سایبان های چتری هستند.

  • هر کدام از اجزای مورد استفاده در سقف متحرک کمک می کنند تا استفاده از این سازه راحت تر شود.
  • رعایت این نکات کمک می کند تا عمر سقف متحرک برقی بیشتر شود.
  • سایبان‌های پارکینگ، مختص حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید است.
  • به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند.
  • برای مثال اگر از روکش پی وی سی استفاده کنیم قیمت سقف متحرک بیشتر از زمانی است که از سقف پارچه ای استفاده می کنیم.
  • معمولا از آلومینیوم برای تهیه اسکلت و ستون اصلی سقف متحرک برقی استفاده می شود.

ما می توانیم در یک فصل، جنوب کشورمان را بسیار گرم و منطقه دیگر، کشورمان را با رطوبت بالا و سرد ببینیم. انتخاب پارچه ای مناسب برای سایبان، بسیار مهم می باشد و باید آن را بر اساس آب و هوای منطقه خودمان انتخاب کنیم. این نوع از سایبان برقی تبریز، دارای دو سمت مجزا می باشد که این امکان را به استفاده کننده می دهد که با توجه به شرایط محیطی یک طرف از سایبان را باز یا بسته نگهدارد. سایبان ها همواره در زندگیمان نقش ویژه ای را ایفا کرده اند. در گذشته، سایبان ها از وسیله های اولیه ساخته می شدند، تا به امروز که تکنولوژی های خاص با نحوه ساخت بسیار متفاوتی در این سایبان ها اعمال می شود. امروز می خواهیم به شما سایبان برقی تبریز را معرفی کنیم چرا که یکی از محصولات خوب درب اتوماتیک تبریز است، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع چتر و سایبان چتری

در صورتی که ناودانی نصب نشود، آب باران از قسمت شیب دار سقف متحرک بر روی زمین می ریزد، این موضوع می تواند منجر به خیس شدن افرادی که از آن نقطه عبور می کنند، شود. بدین ترتیب افرادی که می خواهند بدون هیچگونه مشکلی از سقف برقی متحرک استفاده نمایند، می توانند زهکش مناسب با استفاده از ناودانی نصب کنند. گلخانه ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان برای آنها سقف متحرک برقی در نظر گرفت. با استفاده از سقف برقی برای گلخانه ها می توان در هنگام نیاز از نور طبیعی برای گلخانه نیز بهره مند شد. بدین ترتیب گلخانه هایی که دارای سقف متحرک هستند، مزیت های بیشتری نسبت به سایر گلخانه ها دارد.

امکان هوشمند سازی

سایبان‌های پارکینگ، مختص حفاظت از خودرو در برابر نور خورشید است. در گذر زمان، خودروها در زیر نور خورشید فرسوده شده و رنگ خود را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل اگر شما به ماشین خود اهمیت می‌دهید باید از سایبان پارکینگ استفاده کنید. سایبان ماشین یکی از رایج‌ترین انواع سایبان ثابت و متحرک است و برای حیاط، پوشش فضای باز و فروشگاه استفاده می‌شود.

طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند. سایبان چتری را با نام های سایبان چتری باغ ،سایبان استخر،سایبان چتری ویلا،سایبان رستوران و سایبان چتری حیاط نیز میشناسند. در این نوع از سایبان ها دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن آن از نیروی مکانیکی همانند نیروی انسانی کمک بگیرید و با دکمه ریموت این محصولات به راحتی باز و بسته می شوند. سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند و آنها را در شکل، جنس و اندازه های مختلف می توانید بیابید. سایبان متحرک به سایبان‌هایی گفته می‌شود که می‌توان با آن زوایای را تغییر داد و سایه‌های دل‌چسب‌تری ساخت.