دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی ۲۳ آذر ۱۴۰۱ سایه بان کنترلی-سایبان سید

فرقی نمی کند نیاز به سایبان مغازه دارید و یا سایبان چتری برای رستوران خود می خواهید، پارچه سایبان اهمیت زیادی دارد. به هر حال ایران کشوری 4 فصل است و شرایط آب و هوایی متفاوتی در شهرهای مختلف دیده می شود. سایبان ها از یک سمت به دیوار وصل می شوند اما سقف های متحرک به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

از ویژگی‌های این سایبان می‌توان به هزینه مناسب، نصب راحت، در دسترس بودن و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید در صورت خرابی و فرسودگی، به راحی آن را تعمیر یا تعویض کنید و حصیرها را در محل قبلی دوباره نصب کنید. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

  • سایبان مغاره نوعی از سایبان متحرک اصفهان میباشد که به دو نوع سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی میشود.
  • شما باید سایبانی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و نم سایر موارد دیگر مقاوم باشد.
  • سقف برقی به مالکان اجازه می‌دهد که شرایط هوای اطراف را آن طور که خود می‌خواهند تنظیم کنند.
  • به دیوار بیرونی متصل می‌شوند و به راحتی بر روی دهانه پاسیو شما سایه می‌اندازند و فضایی خوب و خنک را برای لذت بردن از قهوه صبحگاهی یا صبحانه روز جمعه خود بدون نگرانی از اشعه‌های مضر UV ایجاد می‌کنند.

چرا که امکان زنگ زدگی یا خراب شدن قسمت های برقی در آن وجود ندارد. اما این دو نوع از سایبان های مغازه مطمئنا وجه مشترکی نیز باهم دارند که در پاراگراف بعدی آن ها را عنوان خواهیم کرد. سایبان برقی در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است و پارچه هایی که برای سایبان در نظر گرفته شده است از ورود اشعه های مضر خورشید به فضای حیاط یا بالکن شما را خواهد گرفت. در این صورت شما به راحتی می توانید از فضای آزاد در هر هوایی لذت ببرید. همانطور که قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم، سایبان متشکل از سازه و پارچه می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می شوند.

نگهداری سایه بان برقی

با توجه به اهمیت بسیار زیادی که زمان برای شرکت های سازنده سقف متحرک دارد، استفاده از پروفیل های آلومینیوم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. سقف برقی از دیدگاه مصرف کنندگان یکی از موثرترین سقف های مورد استفاده برای حیاط، مغازه، فروشگاه، رستوران، کافه و… است. سقف متحرک برقی را با توجه به یراق آلات و قطعات مورد استفاده، با قیمت های مختلفی می توان تهیه کرد.

معایب سایبان های برقی

درست است که تابش آفتاب بر بدنه خارجی ساختمان باعث می‌شود که فضای داخلی ساختمان به طور طبیعی گرم شود، اما تابش بیش از حد نیز می‌تواند گرمایش بیش از حد و آزاردهنده را موجب شود. همچنین این موضوع در مورد تابش مستقیم آفتاب بر بدنه خارجی شفاف ساختمان همچون سنگ و … موجب به وجود آمدن اثر گلخانه‌ای نیز خواهد شد. از جمله مزایای ااین نوع سایبان این است که برای انواع ساختمان های که پاسیو دارند قابل نصب است. اما به هر دلیلی ممکن است که شما نتوانید از منزل و یا محیط کار خود خارج شوید. وجود یک سایبان در تراس سبب می شود تا فضایی بسیار دنج برای استراحت به وجود آید.

این نوع سایبان های به دلیل راحتی کاربری در مکان های مختلفی مانند ساختمان های اداری، مکان های تفریحی، مغازه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. سایه بان برقی و سایبان دستی (سایبان دستی بازویی) هر دو می توانند سایه مورد نظر شما را ایجاد نمایند.

سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود. پارچه هایی که در مناطق گرم استفاده میشوند مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند. پارچه هایی که در مناطق شمالی کشور استفاده می شوند قطعاً باید ضد آب باشند. سازه هایی که سایبان روی آن قرار می گیرد نیز باید ضد زنگ باشد. برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید.