دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت سایبان برقی ۴ آذر ۱۴۰۱ سایه بان کنترلی

سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید. در یادداشت موتور کرکره برقی درباره‌ی موتورهای توبلار به تفصیل صحبت کردیم. در سایبان های برقی هم باید از انواع موتور توبلار (تیوبلار) استفاده شود.

در بین سایبان‌های متحرک هم , سایبان عمودی به دلیل مزایا و امکانات بیشتر و همینطور به دلیل وجود یک موتور الکتریکی برای تغییر شیب , گران تر از سایر انواع سایبان‌ها می باشند . سایه بان برقی که از انواع سایبان‌های متحرک نیز است، از طریق موتور الکتریکی به کار رفته در آن و در واقع ساختار مکانیکی به یک سازه‌ی متحرک تبدیل شده و می‌توان از طریق ریموت و کنترل آن را باز و بسته کرد. سایه بان برقی به عنوان پوشش و سازه‌ای مستحکم دارای موتور الکتریکی تعبیه شده در زیر سقف خود می‌باشد که با متصل شدن این موتور به جریان برق قابلیت کارایی پیدا می‌کند. منظور از چگونگی خرید انواع سایبان برقی این است که بدانید قرار است سایبان به چه منظوری استفاده شود.

  • پیشنهاد ما این است که از این سایبان ها می توان در برابر باد و باران و نور خورشید استفاده کرد.
  • همانطور که قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم، سایبان متشکل از سازه و پارچه می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می شوند.
  • اگرچه مدل های جدیدتر و مدرن تری از سایه بان ها وارد بازار شده اما هیچ کدام نتوانستند از محبوبیت و فروش سایه بان زنجیری کم کنند.

قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند. بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی در هنگام نصب سقف برقی به وجود نمی آید. سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود.

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

سایبان های برقی سبب مخفی کردن بالکن از دید سایر ساکنان آپارتمان می شوند. شما می توانید با ایجاد دیوارهای شیشه ای در اطراف سایبان های برقی آن ها را به یک اتاقک شیشه ای تبدیل کنید. اصلی‌ترین خاصیت سایبان پارکینگ، حفاظت از خودرو در برابر تابش نور خورشید و انواع باد و بارش است. اما با نصب سایبان پارکینگ امکان بهره‌مندی از سقف جمع‌شونده در روزهایی با وضعیت آب و هوایی مناسب نیز خواهید بود.

مکانیزم و عملکرد سایبان برقی به چه صورت است؟

با استفاده از انواع مختلف سقف‌سازه به شکل ثابت یا متحرک در فضای باز ویلا و منزل خود سایبان پارکینگ خاص برای خودروها ایجاد نمایید. این نوع سایبان علاوه بر اینکه به راحتی قابل کنترله از نظر استفاده از پارچه های رنگارنگ در جنس های مختلف ، امکان درج تبلیغات متنوع که باعث میشه با هزینه ی بسیار کم برند سازی کنین تا به عنوان بهترین معرف برای رهگذران باشه. از دیگر نکاتی که باید در هنگام انتخاب و نصب یک سایبان به آن توجه داشته باشید، قیمت و هزینه خرید یک سایبان می باشد.

سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند. در سایبان های ثابت امکان تغییر در میزان بازشو و یا تغییر زاویه سایبان وجود ندارد و با توجه به تغییر زاویه تابش خورشید در فصول متفاوت سال ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. برای دریافت لیست قیمت سایبان متحرک در اصفهان و خرید سایبان برقی در اصفهان می توانید با مجموعه ابتکار نمایندگی سایبان برقی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.