دسته‌ها
اخبار

مانیکور خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید! |


من همیشه دوست داشتم تصور کنم که ناخن های من تابلوهای کوچکی هستند که م،کوریست من روی آنها نقاشی می کند و هنر می آفریند. در مورد آن فکر کنید، این در واقع یک هنر واقعی است، زیرا ایجاد چنین طرح های زیبایی بر روی چنین سطح کوچک بسیار سخت است. امروز می خواهم یک روند جدید را معرفی کنم که آن را تأیید می کند – ناخن های انتزاعی. ناخن های انتزاعی چیست؟ آیا می تو،م آنها را برای این فصل بهار/تابستان تطبیق دهیم؟ بهترین مدل های طراحی ناخن کدامند؟ بگذار بهت نشان بدهم!

ناخن های انتزاعی: م،کور خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید!

م،کور بهاری ناخن انتزاعی 2023 چرخش آبی کبالت

تبلیغات

ناخن های انتزاعی بهترین راه برای استقبال از فصل بهار/تابستان هستند. روند اخیر ما را تشویق کرده است که چیزی مینیمالیست مانند “ناخن های دخترانه تمیز” یا “ناخن های براق لب” را امتحان کنیم، اما می تو،د به سادگی با آنها خداحافظی کنید! این فصل در مورد آزمایش سایه‌های پررنگ مانند آبی کبالتی، سبز لیمویی برقی، صورتی تند و غیره است. به این ترتیب می‌تو،د با حال و هوای خوب پیش بروید و با هوای آفتابی خوب هماهنگ شوید. اما ممکن است بپرسید بهترین طرح ها کدامند؟ ناخن های انتزاعی اینجا هستند تا به شما یادآوری کنند که رنگ های روشن و نئون راهی برای رفتن هستند!

ناخن های صورتی داغ برای ایده م،کور انتزاعی تابستان 2023

تبلیغات

ناخن های انتزاعی چیست؟

هنر انتزاعی این قدرت را دارد که تخیل ما را جرقه بزند و زیبایی آن در این است که هر،ی می تواند آن را به گونه ای متفاوت تفسیر کند. همه ما متفاوت هستیم و چیزها را به شیوه ای بسیار خاص می بینیم. همین امر در مورد ناخن های انتزاعی نیز صدق می کند – شکل ها و طرح ها به اشکال مختلف هستند و تمرکز بر این است که م،کور باید مانند یک نقاشی واقعی به نظر برسد. برخی از متخصصان ناخن حتی دوست دارند هنر انتزاعی خود را ایجاد کنند، اما هرگز ی،ان به نظر نمی رسد. این شگفت انگیز است، زیرا می تو،د به خودتان تضمین دهید که منحصر به فرد خواهید بود! اکنون، اجازه دهید به شما نشان دهم که برخی از بهترین هنرهای ناخن انتزاعی که می تو،د در سال 2023 امتحان کنید، کدامند!

ایده های م،کور چرخشی ناخن های مربع بلند 2023

ناخن انتزاعی: م،کور بهاره 2023

م،کور بهاری ناخن انتزاعی با گل های صورتی

آیا می خواهید ناخن های بهاری جدید در سال 2023 داشته باشید؟ اما گل آرایی تنها چیزی نیست که در ذهن شماست؟ نگران نباشید، می‌تو،د تکنیک‌های مختلف را مانند ع، نشان داده شده با هم ،یب کنید. سعی کنید گل های ریز را به هنر ناخن انتزاعی خود اضافه کنید و مطمئن هستم که آن را دوست خواهید داشت. رنگ صورتی م،کور حال و هوای باربیکور را به ارمغان می آورد. صورتی تند و صورتی کودک در ترندهای امسال دست به دست هم می دهند! اگر برای طراحی ناخن بهاری خود به الهام بیشتری نیاز دارید، همین حالا آن را بررسی کنید!

گل های انتزاعی: ناخن های بهار 2023

گل های انتزاعی ناخن های بهاری 2023 ایده های آبی کبالت

گل‌های انتزاعی دکوراسیونی هستند که احتمالاً در این فصل بهار/تابستان بسیار خواهید دید! با این حال، اگر می خواهید ناخن هایتان بیرون بیاید، این سایه آبی کبالتی را که امسال در کت واک ها زیاد دیدیم، امتحان کنید. برای رنگ پایه، من پیشنهاد می کنم از چیزی صورتی روشن یا برهنه استفاده کنید. مطمئن شوید که فوق العاده براق نیست، بنابراین با آبی نئون همپوش، ندارد. برای الهام بیشتر، ناخن های آوریل 2023 را بررسی کنید، که ایده های بیشتری برای م،کور بعدی شما به شما می دهد!

چند ایده برای ناخن

ایده های نئون ناخن 2023 رنگ های بهار

اگر فکر می کنید که رنگ های نئون مدت زیادی است که از مد افتاده اند، خوب دوباره فکر کنید! آنها به نمودار روند بازگشته اند و ما بسیار هیجان انگیز هستیم که یک م،کور تازه را امتحان کنیم. این طرح خاص با سایه های مختلف روی هر ناخن، من را به یاد ناخن های تیلور سویفت می اندازد. م،کور او اخیراً موضوع بزرگی بود، زیرا تصمیم گرفت آن را به آلبوم خود اختصاص دهد. هر میخ نشان دهنده آهنگ متفاوتی بود. این خیلی باحال است، درست است؟ اگر چیزی مشابه، اما حتی مد روزتر می خواهید، ناخن های انتزاعی را با رنگ های نئون امتحان کنید!

ناخن آتش: هنر م،کور انتزاعی

ایده های هنری م،کور انتزاعی ناخن آتش برای بهار 2023

می دانم که هر بار که می خواهیم ،نگی و اشتیاق خود را ابراز کنیم، همیشه سراغ ناخن های قرمز می رویم. با این حال، طرح‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که باید در سال 2023 آن‌ها را امتحان کنیم. این ناخن‌های انتزاعی مرا یاد آتش، عسل و دارچین می‌اندازند. به عبارت دیگر می توانم بگویم – آنها کمال محض هستند. نه تنها می تو،د آنها را در بهار امسال تطبیق دهید، بلکه اگر به جواهرات طلایی علاقه دارید، آن م،کور کاملاً با آنها مطابقت دارد. این قطعا فوق العاده زیبا و ،ی است، که می تواند به شما احساس واقعا ظریفی بدهد! این را دارد که “زن کشنده” فضایی که گاهی اوقات به آن نیاز داریم!

سایر ناخن های انتزاعی 2023

ایده های م،کور نقطه انتزاعی ناخن برای بهار

ناخن های کروم: هنر انتزاعی

م،کور انتزاعی ناخن کرومی ایده های بهار 2023

هنر ناخن انتزاعی مد روز

ایده های مد روز برای هنر ناخن انتزاعی برای بهار 2023

ناخن های پرینت حیوانات: ایده های انتزاعی م،کور

م،کور انتزاعی ناخن با چاپ حیو،

طراحی ناخن بهاره 2023

م،کور چرخشی طرح ناخن بهار 2023 با گل

ناخن هاله 2023

ترندهای بهاری م،کور انتزاعی aura nails 2023

ناخن های صورتی مد روز برای بهار

ایده های مد روز م،کور صورتی 2023


منبع: https://deavita.net/abstract-nails-spring-manicure-2023-ideas-art-neon-274150.html