دسته‌ها
اخبار

مداد مکانیکی ROtring Tikky | مرور


مدادهای مک،کی خود را به ،وان یک تکامل طبیعی از ابزارهای نوشتاری که از زمان های بسیار قدیم بخشی از تاریخ ما بوده اند قرار می دهند.

اخیراً، یک ابزار نوشتن خوب، بیش از هر زمان دیگری به دقت و ثبات نیاز دارد. و مدادهای مک،کی می توانند در این نقش به خوبی عمل کنند، به خصوص با راحتی که نسبت به مدادهای سنتی به ارمغان می آورند.

بنابراین، اگر به دنبال یک مداد مک،کی دقیق برای کارهای دستی خود هستید، ما را بخو،د rOtring Tikky بررسی کنید تا ببینید آیا می تواند آن نقش را پر کند.

بررسی مداد مک،کی rOtring Tikky

طراحی: کاربردی با استعداد بصری جالب

Tikky با داشتن ،مت پایینی استوانه‌ای و ،مت بالایی مثلثی، یک انتخاب طراحی جالب بصری انجام داده است. آستین سربی ثابت و کلاهک انتهایی آن از این فلسفه طراحی پیروی می کند و تنوع را به شکل م،وطی به ارمغان می آورد. در نگاه اول می توان آن را با یک خودکار اشتباه گرفت.

rOtring تصمیم گرفته است که این مداد مک،کی را کاملاً از پ،تیک سخت بسازد که در طول نوشتن کاملاً سبک می‌ماند. داخل کلاهک انتهایی یک پاک کن نسبتا کوچک اما کاربردی وجود دارد. و نزدیک درپوش انتهایی یک گیره جیبی محکم است که از ف، جامد با روکش کرومی ساخته شده است.

در Tikky یک ویژگی استاندارد پیشرفت سرنخ به سبک کلیک خواهید یافت که با فشار دادن هر دکمه ثابت می ماند. با هر ده کلیک روی دکمه بالا، می‌تو،د حدود 7 میلی‌متر پیشروی را پیش ببرید، که برای مدادهای مک،کی نسبتاً متوسط ​​است.

طراحی بصری جذاب Tikky همچنان به رنگ خود ادامه می‌یابد و دارای برجسته‌های قهوه‌ای است و در برخی ،مت‌ها با ،اصر کرومی تکمیل شده است. نوک ف،ی، گیره ف،ی، حلقه قرمز و کلاه پاک کن، تضادی را به زبان بصری آن اضافه می کند. به طور کلی، Tikky از ،یب رنگ های خود به خوبی استفاده می کند.

و اگر رنگ‌های روشن‌تر را ترجیح می‌دهید، ممکن است انتظار انتخاب گسترده‌ای از آنها از جمله سفید، نارنجی و زرد داشته باشید. علاوه بر این، چندین ،یب رنگ نیز وجود دارد، بنابراین وقتی صحبت از زیبایی شناسی Tikky به میان می‌آید، از انتخاب غافل نخواهید شد.

در نهایت، Tikky دارای یک نشانگر سرب در نزدیکی بالا است که نشان می دهد با کدام نوع سرب سازگار است.

دستگیره: ساخته شده با ،تیک سخت

Tikky دارای یک دستگیره ،تیکی سخت است که به خوبی در اطراف بدنه قالب گیری شده است. یک الگوی چشمگیر روی آن وجود دارد که بر جذابیت بصری مداد مک،کی بیشتر می‌افزاید.

همانطور که گفته شد، دستگیره ،تیکی ممکن است خیلی سخت باشد که کاملا راحت باشد و در عوض در وسط جاده باشد. گرفتن مداد ممکن است در مقایسه با بقیه آن کمی کوتاه شود.

برای گرفتن نرم‌تر و راحت‌تر، می‌تو،د با بررسی انحصاری ما روی مداد مک،کی rOtring 300 به مداد دیگری از همان برند نگاه کنید.

نوع سرب: 0.35mm، 0.5mm، 0.7mm، 1.0mm

وقتی صحبت از اندازه سرب Tikky به میان می‌آید، از انتخاب غافل نخواهید شد، زیرا با چهار نوع سرب عرضه می‌شود: 0.35mm، 0.5mm، 0.7mm، و 1.0mm.

سرنخ از پیش بارگذاری شده به خوبی روی کاغذ نوشتاری معمولی می نویسد، و در صورت تمایل، می تو،د آن را با سرب دلخواه خود تعویض کنید. تا زم، که مداد با نوع سرب شما سازگار است، می تو،د انواع سرب را به دلخواه خود تغییر دهید. بنابراین، با خیال راحت آزمایش کنید و در شیوه نوشتن مداد تنوع ایجاد کنید.

قیمت: محدوده پایین

rOtring Tikky به ،وان یک مداد مک،کی با ارزش به خصوص با توجه به قیمت آن شناخته می شود. برای همه چیزهایی که ارائه می دهد هزینه نسبتاً پایینی دارد و به ،وان یک ابزار نوشتاری روزمره به خوبی عمل می کند. علاوه بر این، می‌تو،د Tikky را در بسته‌بندی 12 تایی ،یداری کنید که بر ارزش قیمت افزوده است.

چیزی که ما دوست داریم

  • از نظر بصری قابل توجه
  • کیفیت ساخت بالا
  • مقرون به صرفه
  • گیره جیبی محکم

چیزی که ما دوست نداریم

  • دستگیره ،تیکی خیلی سخت است

نام محصول: مداد مک،کی rOtring Tikky 0.5mm | نام تجاری محصول: rOtring | جنس بدنه: پ،تیک |قطر: 9.5 میلی متر | مواد دستگیره: ،تیک | رنگ: سیاه، سفید، نارنجی، زرد و غیره

حکم نهایی مداد مک،کی روترینگ تیکی

حکم نهایی ROtring Tikky Mechanical Pencil

اگر به دنبال مداد مک،کی هستید که برای مدت طول، دوام بیاورد، rOtring Tikky می تواند گزینه خوبی باشد این مداد از لحاظ ظاهری ساختار محکمی دارد، قیمت نسبتاً پایینی دارد، طراحی زیبایی دارد و نوشتن با آن نیز راحت است. می تواند بدون هیچ مشکلی برای جلسات نوشتن و طراحی روزمره به خوبی عمل کند.

تنها ایراد آن دستگیره ،تیکی سخت آن است که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد یا نباشد. این می تواند به ،وان یک مداد مک،کی دقیق در میان سایر مدادهای rOtring عمل کند.

قبل از پایان کار، اگر مشتاقید بیشتر در مورد قطعات مدادهای مک،کی بد،د، در اینجا یک مقاله در مورد راهنمای مداد مک،کی برای افزایش دید شما وجود دارد.


منبع: https://www.architecturelab.net/rotring-tikky-mechanical-pencil/