دسته‌ها
اخبار

مشاوره مالیاتی تلفنی پاسخ سوالات مشاوره مالیات مشاوران | تکس مپ

مشاوره مالیاتی تلفنی پاسخ سوالات مشاوره مالیات مشاوران | تکس مپ

در این نوع خدمات خبره ترین و متخصص ترین کارشناسان مالیاتی به مدیران مشاوره اختصاصی ارائه می کنند و همگی سعی در کم کردن حداکثری مالیات مجموعه را دارند. در حقیقت قانون و مقررات پیچیده و بروکراسی اداری زمانبر سبب شده که اشخاص حقیقی و حقوقی با مشکلات ریز و درشت در چنین زمینه هایی رو به رو شوند. سایر صاحبان مشاغل و حرفی که درآمد ابرازی( فروش و خدمات) در اظهارنامه ابرازی سال قبل آنها بیشاز ۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پنجاه و پنج میلیارد ریال باشد، گروه آنها تغییر نموده و به گروه بالاتر می آیند. افرادی که به تازگی شغلی برپا کردند موظفند پس از ۴ ماه این موضوع را به سازمان امور مالیاتی اطلاع دهند تا معافیت های مالی مشمول آنان گردد در غیر اینصورت نه تنها از معافیت مالی برخوردار نمی شوند، بلکه ملزم به پرداخت جریمه میگردند که ۱۰ درصد(۱۰%) مازاد بر مالیاتشان است.

  • مشاوران مالیاتی این کار را انجام می‌دهند، زیرا آن‌ها تخصص لازم برای پاسخگویی به سوالات مشتریان خود در این زمینه را دارند.
  • این فرد می بایست شرکت و کارکنان آن را در تنظیم گزارش های مختلفی که در این زمینه یعنی امور مالی و نیز امور مالیاتی لازم است کمک کند.
  • مشاوران مالیاتی از تمامی قوانین، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های کشور مطلع هستند و با دانش و تخصص کافی در کاهش مالیات و انجام دقیق امور مالیاتی به شرکت‌ها و موسسات در کسب و کارهای مختلف کمک می‌کنند.
  • به موجب یکپارچه بودن و وجود یک مرجع جامع برای ارائه و انجام خدمات ، واحدهای تجاری و اقتصادی کیفیت بیشتری را در تمام امور دریافت خواهند کرد.
  • بله میکروسکوپ از مواردی است که شامل ارزش افزوده میشود و کالاها و فعالیتهای معاف از ارزش افزوده در ماده ۱۲ و ۱۳ قانون ارزش افزوده مشخص گردیده است.

سلام شما مشمول مشاغل گروه ۳ ماده ۹۵ ق م م هستید و مشمول پرداخت ارزش افزوده نیستید. مالیات یکی از راه های درآمد دولت می باشد و افراد شاغل موظف به پرداخت آن می باشند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم دریافت می شود. عدم ارائه اظهارنامه یا ارائه اظهارنامه هایی که بدرستی انجام نشده اند مشمول جریمه می گردد و باعث بوجود آمدن بعضی از مشکلات قانونی می شود به همین دلیل بهتر است برای تهیه و تنظیم آن به افراد متخصص مراجعه شود. مشاوران مالیاتی با توجه به نوع قراردادشان با مؤدیان باید نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نمایند. حسابدار در یک شرکت یا تجارتخانه، شخصی است که باید با رسیدگی به حساب های شرکت یا تجارتخانه، میزان درآمدها، هزینه ها و سود را مشخص کرده و ترازنامه را تنظیم نماید.

خصوصیات مشاوره مالیاتی حضوری

انتخاب یک مشاور خوب مالیاتی در کاهش هزینه‌های مالیات، تاثیر چشمگیری دارد. و تمامی مباحث مرتبط با موضوع مالیات و حل کلیه مشکلات و پرونده‌های مالیاتی. مالیات شرکت تحت تاثیر عملکرد مالی شرکت به طور سالیانه و سود خالص آنها بعد از رسیدگی دفاتر شرکت است. اشخاص حقیقی که شخص طبیعی نیز نامیده می شوند، از اعضای جامعه است که دارای شخصیت بوده و حق و حقوقی دارد.

مشاوره تلفنی مالیاتی

مشاوره در زمینه مالیات بر ارث مواقعی مورد نیاز است که مالی از شخص فوت شده به ورثه برسد ورثه نسبت به مالیات بر سهم الارث خود نیاز به مشاوره داشته باشند. طبق ماده 143 مکرر هر گونه نقل و انتقال سهام و سهم الشرکه مشمول مالیات مقطوع به میزان نیم درصد ارزش فروش سهام میباشد. بله میکروسکوپ از مواردی است که شامل ارزش افزوده میشود و کالاها و فعالیتهای معاف از ارزش افزوده در ماده ۱۲ و ۱۳ قانون ارزش افزوده مشخص گردیده است.

تخصصی بودن مشاوره مالیاتی امری کاملا طبیعی می باشد زیرا شاخه ای می باشد که شما برای انجام آن باید به مشاور مالیاتی مجرب اعتماد کنید. مشاوره مالیاتی تهران و شهرستان موجب شده است که این مجموعه با سه روش زیر به مشتریان خود خدمات مشاوره مالیات ارائه دهد . در مجموعه مالی کده برای مشاور مالیاتی تهران می توان از سه روش مشاور مالیاتی آنلاین ، تلفنی و حضوری اقدام نمود و برای مشاور مالیاتی شهرستان می توان با روش های مشاور مالیاتی آنلاین و مشاور مالیاتی تلفنی با این مجموعه ارتباط برقرار کرد. اگر صاحب یک یا چندین کسب و کار هستید، به شما پیشنهاد می شود به مشاوره مالیاتی کسب و کار خودتان اهمیت قائل شوید و دلیل آن هم تا حدودی شفاف و مشخص است. شما یا کسب و کارتان قرار است مالیات پرداخت کنید مگر اینکه فعالیتتان مشمول مالیات نباشد یا به نحوی معاف از مالیات باشد.