دسته‌ها
اخبار

معماران به تظاهرات بزرگ Extinction Rebellion می پیوندند


جمعیت شامل جبهه معماران آینده (FAF) و اعضای جبهه بود Architects Climate Action Network (ACAN) که در آغاز سلسله تظاهرات طول، چهار روزه در خارج از ساختمان پارلمان به اجرا درآمدند.

این رویداد بیش از 200 سازمان را به خود جلب کرد که در خیابان های وست مینستر گرد هم آمدند تا “نمایش مسالمت آمیز قدرت و اتحاد” را برای درخواست اقدام جسورانه در زمینه آب و هوا از ،ت بخواهند.

صحبت از مشارکت آن در ACAN، که عملاً از آوریل 2019 متولد شد XR اعتراضات، گفت: «تاریخ نشان می دهد که اعتراض گسترده و پایدار می تواند کارساز باشد. به همین دلیل است که ما با XR همبستگی نشان می دهیم.

“محیط ساخته شده مسئول حدود 40 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در بریت،ا است، به همین دلیل مهم است که ما به ،وان متخصصان محیط های ساخته شده بایستیم و صدای خود را به گوش مردم برس،م.”

ما در حال حاضر در حال ساخت خانه‌های جدیدی هستیم که برای دستیابی به اه، خالص به صفر نیاز به مقاوم‌سازی دارند، به علاوه بیش از 19 میلیون خانه موجود وجود دارد که در حال حاضر به آن نیاز دارند. ما هیچ مقررات ملی در مورد انتشار کربن تجسم یافته نداریم، و مقررات مربوط به انرژی عملیاتی به طرز تاسف باری از آنچه لازم است کمتر است.

«،ت می‌تواند و باید با سرعت و جاه‌طلبی بیشتری برای مق، با محیط‌های ساختم، با عملکرد ضعیف و مقررات ضعیف ما اقدام کند».

چارلی ادموندز، بنیانگذار FAF، به AJ گفت: «برای کارگران معماری ضروری است که از طریق اقدام مستقیم به تحریک سیاسی بپردازند. اقتصاد کنونی ما به صراحت به سمت است،اج اجتماعی و زیست محیطی گرایش دارد.

“معماران به طور موثر کارگران سوخت فسیلی هستند”

“معماران، به این ترتیب، به طور موثر کارگران سوخت های فسیلی هستند و باید به طور دسته جمعی به سمت یک گذار عادلانه برای این بخش و برای اقتصاد سیاسی گسترده تر سازماندهی کنند.”

AJ رویدادها را در طول روز پوشش می دهد، از جمله چالش ACAN با ،ت در مورد بازسازی خارج از و، افزایش سطح، مسکن و جوامع.

خوانندگان می توانند با ارائه نظرات شخصی خود در توییتر با هشتگ درگیر شوند #اون بزرگه و بر،ب @architectsjrnal.

ساعت 4:00 بعد از ظهر

تظاهرات امروز در سراسر وایت هال و خارج از DLUHC به پایان می رسد، جایی که AJ با معماران و فعالان صحبت می کند و از ،ت می خواهد که تلاش ها را برای عایق کاری، مقاوم سازی و موارد دیگر سرعت بخشد.

ما خواسته هایی را برای سیاست برنامه ریزی بهتر، نیاز به کاهش کربن و ساخت های جدید، و فشار ملی برای Retrofirst شنیده ایم. مهمتر از آن، ما شنیده‌ایم که خود شیوه‌ها چگونه تغییراتی ایجاد کرده‌اند و دیگران چه کاری می‌توانند انجام دهند.

Big One تا دوشنبه ادامه دارد و گروه هایی مانند ACAN قرار است رویدادهای بیشتری را در آ، هفته برگزار کنند. حتما هفته آینده برای نوشتن کامل از رویدادهای امروز با ما تماس بگیرید!

ساعت 3:00 بعد از ظهر

جان کریستوفرز

جان کریستوفرز، 63 ساله، یک معمار سبز پیشگام که اولین خانه بدون کربن در بریت،ا را طراحی کرد – یک بازسازی – می گوید ما باید با انتشار گازهای گلخانه ای خانه های فعلی خود مق، کنیم، در غیر این صورت هیچ امیدی نداریم.

من فکر می‌کنم که انتشار گازهای گلخانه‌ای از خانه‌های موجود به تنهایی کل بودجه کربن بریت،ا را از بین می‌برد. ،ت فقط 1 درصد از پول مورد نیاز را متعهد می کند.

به نظر من نقش ،ت در حال حاضر این است که به حرف مردم گوش دهد، به وجدان ما گوش دهد و پول را در محل بگذارد تا جوامع بتوانند این کار را انجام دهند.

کریستوفرز اضافه کرد که علاوه بر بودجه، به رهبری ،ت نیز نیاز است و اکنون اقدام لازم است. او به AJ گفت خوشبختانه این صنعت پیشرفت هایی داشته است.

اگر در 30 سال گذشته این کار را انجام می دادیم، در مک، کاملاً متفاوت بودیم. برای من، این یک تبدیل ناگه، نیست، اما من بسیار خوشحالم که صنعت به طور کلی واقعاً تغییر کرده است، می‌د،د، احساس می‌کنم اکنون به شدت در حال تغییر است و این فوق‌العاده است که من به تنهایی احساس نمی‌کنم. من احساس امیدواری می کنم، خیلی احساس امیدواری می کنم.

ساعت 2:00 بعد از ظهر

راشل اونز، 34 ساله، معمار باکلی گری یومن، در TThe Big One، 21 آوریل 2023

راشل اونز، 34 ساله، معمار باکلی گری یئومانکه دارای دفاتری در شوردیچ، بریستول و مادرید است، با ACAN اینجا است. او به مدت پنج سال با این تمرین کار کرده است و در یک سال و نیم گذشته رئیس بخش پایداری آن بوده است.

او به AJ گفت: “ما برای ی،ری چیزها تماس می گیریم. ما یک محیط ساخته شده کربن زدایی می خواهیم. ما خواهان دگرگونی و بازآفرینی اکولوژیکی هستیم و همچنین خواهان تحول فرهنگی هستیم.

اوونز گفت که ACAN سخت کار می کند تا دانش در مورد اقتصادهای دایره ای، مواد طبیعی و مقاوم سازی در این حرفه را به گردش درآورد – اما اصرار داشت: «ما واقعاً نیاز داریم که ،ت خیلی سریعتر عمل کند. بنابراین ما خواستار تنظیم مقررات کربن تجسم شده به ویژه، و همچنین برای ایجاد یک استراتژی ملی مقاوم سازی توسط ،ت هستیم.

اوونز گفت که صنعت معماری و ساخت و ساز “باید درک کند که قدرت بسیار زیادی دارد” و افزود: “هر یک از ما که در محیط ساخته شده کار می کنیم مسئولیت بزرگی داریم، اما همچنین می تو،م یک تغییر عظیم ایجاد کنیم.” و بخشی از آن مربوط به ارتقای مهارت خود در صحبت با مشتریان است.

اما بخش دیگر در مورد تلاش برای وادار ، ،ت به انجام کارهای بیشتر است – و این همان چیزهای دوقلو است که مردم در محیط ساخته شده باید به طور جدی‌تر انجام دهند.

ساعت 1.50 بعد از ظهر

بریژیت کلمنتز از LOKI در The Big One، 21 آوریل 2023

بریژیت کلمنتز، 40 ساله، که تمرین خود را اداره می کند، معماری LOKI در Primrose Hill، اینجا با ACAN است. او به AJ گفت: “ما خواستار تاکید زیادی بر مقاوم سازی هستیم. ما داریم باختیم [around] 50000 ساختمان در سال فقط در حال ت،یب.

من سال گذشته پروژه ای داشتم که در آن بخشی از یک خانه را حفظ کردم، به جای ،اب ، آن، و این برای من به ،وان یک توسعه دهنده 40000 پوند هزینه داشت. این یک ضربه شخصی است، و منطقی نیست، و باید تغییر کند.

،ت باید ما را به سوی آینده ای بهتر همراهی کند

کلمنتز گفت که بسیاری از شرکت‌های معماری و ساخت‌وساز ابتکار عمل را در دست می‌گیرند، اما او از ،ت خواست که رهبری کند و «ما را به سوی آینده‌ای بهتر هدایت کند» و سیاست‌گذاران را متهم کرد که «سود را در دست ،، قرار می‌دهند که در واقع ساختمان‌ها را ت،یب می‌کنند». ‘.

او افزود: “ما به برخی تغییرات سیاست هوشمند نیاز داریم – بندهایی در چارچوب برنامه ریزی برای کمک به پزشکان در انجام کار درست.”

با این حال کلمنتز، که نسبت به آینده سبز صنعت «بسیار خوشبین» است، خاطرنشان کرد که از اولین اعتراضات XR در سال 2019، این جنبش رشد کرده است و شامل «افراد عادی» و همچنین فعالان رادیکال می شود.

حتی چند سال پیش، زم، که پروژه‌ای را انجام می‌دادم که بر کربن تجسم یافته تمرکز داشت، هیچ‌، واقعاً در مورد آن صحبت نمی‌کرد. اما اکنون این موضوع بر سر زبان همه است. بنابراین یک تغییر بزرگ در دانش وجود دارد.

ساعت 1.20 بعد از ظهر

متیو کلاب در خارج از DLHUC به AJ گفت: «مورد مالی برای بازسازی باید به خودی خود برجسته شود. [The government] باید مالیات بر ارزش افزوده حذف شود اگرچه در نصب و غیره بر روی دیوار برجستگی هایی وجود دارد، اما باید روی همه چیز در سراسر صفحه باشد.

و ما باید شروع به شمارش کربن مجسم کنیم. حدود 60 درصد کربن موجود در یک ساختمان از مرحله ساخت آن می آید. این دیوانه است که ما کاری در مورد آن انجام نمی دهیم.

ساعت 12:40 ظهر

Immy Kaur از Civic Square در XR’s The Big One تظاهرات 21 آوریل 2023

ایمی کاور از میدان سیویک در صحبت با AJ قبل از سخنر، خود برای تظاهرکنندگان گفت که امیدوار است که مردم به دلیل عایق بندی ضعیف متوجه محیط ساخته شده باشند.

این واقعا برای عموم آشکار می شود [in terms of insulation]، که این اشکالی ندارد.

او می افزاید: «ما بودجه کربنی برای این کار نداریم. ما نمی‌تو،م در مسابقه‌ای برای به دست آوردن هرچه سریع‌تر منابعی که می‌تو،م، ادامه دهیم.

ساعت 12:33 بعد از ظهر

مسکن: مقاوم سازی من، برای هدف! بنر در اعتراض XR’s The Big One در 21 آوریل 2023

ساعت 12.05 بعد از ظهر

اعضای ACAN قرار است در ساعت 12:30 بعد از ظهر در خارج از DLUHC سخنر، کنند تا در مورد مقاوم سازی و عایق کاری اقدام کنند.

چهره های کلیدی قرار است شامل Immy Kaur از Civic Square، John Christopher از Zero Carbon House، و Chris Procter از یکی از بنیانگذاران Procter-Rihl Architects باشند.

امضاکنندگان اعلامیه معماران (AD) نیز در تظاهرات حضور خواهند داشت. یک سخنگوی گفت: AD کاملاً از The Big One حمایت می کند و در کنار دیگران اعتراض خواهد کرد. آ،ین گزارش IPCC یادآور این است که در سطح جه،، ،ت ها به اندازه کافی – از جمله در بریت،ا – انجام نمی دهند.

‘[We are] تمرکز تلاش‌ها برای همکاری با سیاست‌گذاران در سال 2023 برای ارائه استراتژی‌هایی برای دستیابی به طراحی احیاکننده‌تر. صنعت ما راه‌حل‌هایی دارد و باید از بریت،ا و ،ت‌های جه، بخواهد در حال حاضر کارهای بیشتری انجام دهند، جاه‌طلب باشند و روی این راه‌حل‌ها سرمایه‌گذاری کنند. یک جهان صفر خالص با همه چیزهایی که دارد – آلودگی کمتر، تنوع زیستی بیشتر و عدالت اجتماعی بهبود یافته – دنیایی است که ارزش مبارزه برای آن را دارد.

ساعت 11:10 صبح

زانا دین، یکی از بنیانگذاران استودیو Tread مستقر در لندن، از جمله ،، است که در خارج از ساختمان تظاهرات می کنند بخش ارتقاء سطح، مسکن و جوامع (DLUHC) امروز.

در صحبت با AJ، او خواستار یک استراتژی مقاوم سازی گسترده برای خارج ، مردم از فقر سوخت و کاهش کربن شد.

‘[It is about] درست ، آن در اولین بار با رویکرد اول پارچه، با تهویه خوب، تلاش برای کاهش هزینه های سوخت، خارج ، مردم از فقر سوخت، و همچنین ایجاد محیط های سالم برای زندگی مردم.

بنابراین آنچه ما می‌خواهیم بازسازی انبوه و پیشرفته با کیفیت و استانداردهای من، است که دستیابی به آن دشوار است.

“زمان آن رسیده است که کیفیت و استانداردها را هدف قرار دهیم تا کیفیت زندگی مردم و همچنین هزینه سوخت آنها بهبود یابد.”

منبع: آنا هایفیلد

دایان مویز

دایان مویز، 76 ساله، معلم سابق جغرافیا در حال تظاهرات در خارج از DLUHC با XR Cumbria است. مویس گفت: ما فقط احساس نمی کنیم که ،ت واقعاً گوش می دهد. صحبت را به زبان می آورد. اما از نظر کاری که انجام شده است، بسیار ناچیز است.

منظورم این است که پس از 13 سال از این ،ت، ما هنوز در حال ساخت خانه‌هایی هستیم که کربن صفر ندارند. ما باید بیشتر در چوب و مصالح طبیعی بسازیم. ساخت بتن و سیمان بسیار کربن فشرده است، اما اغلب به آن اشاره نمی شود.

صنعت فولاد در اروپا سخت در تلاش است تا راه‌های سبزتر تولید فولاد را توسعه دهد. اما ما می‌تو،م فولاد بسیار بیشتری را بازیافت کنیم. این به هر بخش بستگی دارد. اما شما به یک مسیر ،تی فراگیر نیاز دارید تا مردم بتوانند ببینند ارزش پیمودن این مسیر را دارد.

چون در حال حاضر، [builders/developers] همیشه از ارزان ترین راه ها استفاده کنید و ما به ،ت نیاز داریم که این روش های قدیمی را بسیار گران تر کند.

ساعت 9.52 صبح

با وجود آسمان خا،تری بر فراز وست مینستر، در ساعت 7 صبح امروز، صف های پیکت در وایت هال آغاز شد.

اعضای مردم، گروه‌های اجتماعی و معماران به تجمع در خارج از ادارات اصلی ،تی ادامه می‌دهند تا امروز صبح خواستار اقدام اقلیمی شوند.

انتظار می رود مراسم افتتاحیه The Big One حدود ساعت 11 صبح با سخنر، اعضای XR آغاز شود.




منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/blog-from-the-big-one-architects-join-extinction-rebellion-mega-protest