دسته‌ها
اخبار

نردبان 5 پله آلومینیوم کلاسیک فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار چارسو | elitarchgroup

نردبان 5 پله آلومینیوم کلاسیک فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار چارسو | elitarchgroup

با استفاده از قفل ارتفاع خیالتان از امنیت این نردبان راحت خواهد بود و به‌ راحتی می‌توانید از آن نازک کاری استفاده کنید . این نردبان 5 پله دارد و وجود آن برای هر محیط یا خانه‌ای لازم و کاربردی است . نردبان پله ای آلوم پارس پله مدل کلاسیک دارای پله هایی چندضلعی بوده و با استفاده از آن می‌توانید کارهای صنعتی خود را به‌راحتی انجام دهید. این نردبان بسته به انتخاب شما بین 3 تا 7 پله دارد و وجود آن برای هر محیط یا خانه‌ای لازم و کاربردی است.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • در سالهای اخیر ، نردبانها را معمولا از فلز آلومینیوم می سازند .
  • برای گرد کردن پله‌ها در تری دی مکس ابزارهایی وجود دارد اما در این فیلم با قابلیتی آشنا خواهید شد که دیگر نیاز نیست تا شما کل یک حجم را ایجاد نمایید.
  • در راه پله هایی که از دو طرف باز هستند می بایست در هر دوطرف از نرده برای حفاظت استفاده نمود.
  • محکمترین و بادوام ترین محصول شرکت آلوم پارس پله در بخش نردبانهای خانگی و بعد از مدل هایلوکس ، مدل کلاسیک می باشد .

ابعاد ستون اصلی 45 در 21 میلیمتر و ابعاد ستون پشتی ( ستون تکیه ) 35 در 20 میلیمتر می باشد. افقی پله ها یا کف پله، سطح عمودی پله یا پیشانی پله ، نرده راه پله و پاگرد راه پله می باشد. فضای کف تا سقف راه پله ها را که ارتفاع راه پله است سرگیر می نامند. تمامی حقوق وب سایت برای فروشگاه چندسو محفوظ است و هرگونه کپی برداری و سواستفاده از برند چندسو پیگرد قانونی دارد. ممنون از فروشگاه خوبتون، محصول صحیح سالم به دستم رسید و توضیحات داخل سایت کامل و دقیق بود.

نردبان 5 پله دو کاره رونیک

← طول پله ها ( فاصله دو ستون اصلی ) ۳۰ سانتیمتر ، عرضشان ۱۳ سانتیمتر و فاصله هر دو پله از یکدیگر ۲۵ سانتیمتر است . از هر سه نوع نردبان معرفی شده در بخش مقدمه، محصولاتی باکیفیت و زیبا در میان تولیدات این شرکت می توان یافت. این شرکت با اتکا به توان نیروهای متخصص داخلی و با بهره گیری از آزمایشگاه کنترل کیفی ، محصولاتی با کیفیت بالا و حائز استاندارد ملی ایران تولید می نماید. از دو یا چهار نردبان آلومینیومی تشکیل شده است که بوسیله لولای فولادی بهم متصل شده اند و تشکیل یک نردبان واحد را داده اند.

یزد خیابان آیت … کاشانی جنب آتشکده زرتشتیان

نردبان پله ای آلوم پارس پله مدل کلاسیک دارای پله برای قرارگیری جعبه‌ ابزار بوده و از گواهینامه استاندارد ایران برخوردار است. برای اطلاع از قیمت نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل کلاسیک به بخش قیمت محصول مراجعه فرمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی قبل از خرید، از قسمت تماس با ما و یا واتس آپ با کارشناسان فروش چندسو تماس حاصل نمایید. درحین کار می توانید دست خود را برروی دسته بالایی نردبان قرار داده و به راحتی تعادل خود را حفظ نمایید بنابراین این نردبان ایمنی و ایستایی مناسبی در زمان کار برای شما فراهم می کند. ارتفاع این نردبان باعث شده انبارش آن را در محیط های کوچک به صورت عمودی امکان پذیر می کند. قابلیت تحمل وزن تا ۱۳۶ کیلوگرم نیز از قابلیت های دیگر این نردبان است که آن را به محصولی مناسب و کاربردی تبدیل می کند. قسمت های اصلی و پشتی نردبان قابل حمل فوق به وسیله سیم فولادی مهار شده که استحکام آن را دو چندان کرده است.