دسته‌ها
اخبار

نقشه کشی ساختمان ، شرکت طراحی نقشه ساختمان آرین پاراکس

طراحی نقشه ساختمان مسکونی این ساختمان که تمام دوبلکس است، دارای دسترسی از شمال وجنوب می باشد.سازه به کار رفته در آن بنایی است و دارای دو طرف نما کلاسیک است. نقشه سه طبقه ساختمان با موقعیت دسترسی عالی از شمال و جنوب است.این ساختمان اسکلت بتنی دارای یک واحد مستقل در طبقه همکف و دو واحد دو خوابه در طبقه اول است.جهت دانلود و مشاهده این نقشه مدرن آپارتمان کلیک کنید. همچنین نحوه ی قرار گیری مبلمان نیز در این مساله دخیل است، مثلا اگر زمان ورود به خانه مجبورید از بین مبل ها و گلدان ها و میز بگذرید و سپس به اتاقتان برسید، احتمالا امکان طراحی نقشه ای بهتر نیز وجود داشته است. در هنگامی که یک پروژه ویلا سازی یا ساخت و طراحی ویلا در شمال در مرحله ی فاز 3 خود باشد، به نقشه‌های اجرایی نیاز دارد. علاوه بر این لازم به ذکر است که هر پروژه ساختمانی یا ویلا سازی، معمولا در چهار فاز طراحی و اجرا خواهد شد.

  • این نقشه توسط تیم طراح خانه معمار به صورت دوبلکس طراحی گردیده است.سازه آن اسکلت بتنی با دسترسی از سمت شمال در نظر گرفته شده است.برای دریافت فایل اجرایی این نقشه به همرا فایل اجرایی نما اختصاصی آن اینجا کلیک کنید .
  • این سازه ها بر اساس نوع آب و هوای منطقه، شرایط محیطی، نیروی عملیاتی و هزینه اجرای آن تعیین می گردند.
  • دریافت اطلاعات در فاز صفر معماری در بسیاری از موارد از طریق مصاحبه با کارفرما و شناخت کامل علایق و نیازهای مورد نظر کارفرما نیز حاصل می شود .
  • اگر هم مجبور به قرار دادن ستون در وسط فضا شدید با یک چیدمان مناسب آن را کاور کنید.
  • ۱- در قسمت پخ در طبقات می‌توانید حداکثر به اندازه ۱٫۵ متر عمود بر پخ، به عنوان کنسول داشته باشید.

تا مبلمان نشود،نمی توان پی به اشتباهات آن برد؛اینجاست که نقش طراح و یک نقشه ساختمانی مطلوب،نمود پیدا می کند .خانه معمار با بیش از دو دهه تجربه در حوزه طراحی نقشه ساختمان مسکونی به شما تضمین می دهد،که این اشتباهات برای مشتریانش رخ نخواهد داد. نقشه سه طبقه ساختمان زیر دارای موقعیت دسترسی از جنوب است.سازه آن اسکلت بتنی است و از پارکینگ و دو طبقه مانند هم(تیپ) تشکیل شده است. این ساختمان دو واحدی است به گونه ای که در هر طبقه یک واحد سه خواب قرار گرفته است. نقشه خانه یک طبقه در زمینی به ابعاد 19/64×12/41 با اصول مهندسی و بر طبق استانداردهای روز دنیا توسط تیم خانه معمار طراحی گردید.طراحی نفشه ساختمان مسکونی یک طبقه با پیشنهاد کارفرما و مهندس به گونه ای است که تا از همه فضاهای زمین استفاده شود و هم با سلیقه مشتری جور است. طراحی نقشه ساختمان مسکونی از پیچیده ترین و سخت ترین خدمات در رشته معماری می باشد که اکثر کارشناسان و اساتید به آن اذعان دارند.طراحی نقشه ساختمان مسکونی برای هر شخصی بسته به وضعیت اجتماعی اقتصادی و فیزیکی خانوار متفاوت است.

نکات مورد توجه در طراحی ساختمان

چرا که آن چیزی که به یک سازه روح و نشاط میدهد چیزی نیست به جز معماری داخلی. کیفیت کار و چگونگی فضاهای داخلی تاثیر زیاد و عمیقی بر بهره وری فیزیکی و همچنین عملکرد روانی انسان خواهد داشت. بنابر این طراح و تیم مهندسی راحت می‌تواند مفهوم را برای کارفرما و مالک پرزنت کند و حس را انتقال بدهد. با استفاده از تجهیزات لازم برای نقشه برداری ساختمان از زمین نقشه ای ابتدایی تهیه شود. طی مشاوره تخصصی و قرار دادی که امضا خواهید کرد و با پرداخت هزینه، طراحی مورد نظر شما انجام خواهد شد. از طرح تایید شده نهایی در پلان های فاز یک، برای تهیه مرحله های بعدی استفاده می شود.

این پلان دارای دسترسی از سمت جنوب و سازه آن اسکلت بتنی می باشد.ساختمان در 3 طبقه زیرزمین،همکف و اول طراحی گردید است.در طبقه اول این نقشه ساختمان دو واحد مستقل دو خوابه قرار دارد. نقشه ساختمان در سه طبقه و دارای موقعیت دسترسی از جنوب است.سازه به کار گرفته شده در آن اسکلت بنایی است و فایل نمای شیک آن در پکیج همراه پروژه قرار دارد. نقشه آپارتمان دو واحدی در سه طبقه طراحی شده است و شامل طبقات پارکینگ و پیلوت،همکف و اول است. سازه به کار رفته در پروژه اسکلت بتنی و موقعیت دسترسی آن از سمت شمال است .

سایر علائم نقشه های ساختمانی

اما پروژه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر نیازمند خدمات عدهٔ زیادی از افراد حرفه‌ای و آموزش دیده که تحت نظارت یک معمار باشند، است. طراحی خانه هوشمند به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به آسانی نقشه های سه بعدی را ایجاد کرده و اتاق های خود را مطابق سلیقه خود تزئین کنید. با طراحی خانه هوشمند تصاویر با وضوح بالا از پروژه خود ایجاد کنید.

در طراحی نقشه مسکونی به نور توجه ویژه ای می شود و اکثر فضاها از جمله اتاق خواب ها ، آشپزخانه و پذیرایی باید نور طبیعی داشته باشند. در طراحی نقشه ساختمان اداری راحتی دسترسی و سیرکولاسیون مورد توجه است. برای تهیه ی برگه های نظام مهندسی شما می توانید به شرکت های معماری مراجعه کنید که آنها شما را در انجام فرایندهای لازم یاری می کنند .