دسته‌ها
اخبار

نکات نگهداری: نحوه نگهداری مبلمان در انبار


وقتی به خانه جدید نقل مکان می کنید، دانستن محل قرار دادن تمام اثاثیه ممکن است دشوار باشد. به جای ذخیره آن در حیاط خلوت یا گاراژ خود، به جای آن از یک واحد ذخیره سازی استفاده کنید. واحد ذخیره سازی مک، امن است که می تو،د مواردی را که در حال حاضر استفاده نمی شوند در آن ذخیره کنید. این شامل اقلام بزرگ مانند میز و صندلی و اقلام کوچکتر مانند لباس و ملحفه است. این نه تنها فضای خانه شما را آزاد می کند، بلکه ذخیره ، اشیا در یک واحد ذخیره سازی نیز به محافظت از آنها در برابر آسیب ناشی از گرد و غبار یا تجمع رطوبت کمک می کند.

در اینجا نکات مهم من برای نگهداری مبلمان در یک واحد ذخیره سازی آورده شده است.

نکاتی برای یافتن واحد ذخیره سازی من،

هنگام ذخیره سازی موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا، باید مطمئن شوید که تسهیلات امن و مطمئن است و بهترین معامله را در قبال پول خود دریافت می کنید. با وجود همه گزینه‌ها، زمان می‌برد تا بفهمیم از کجا شروع کنیم یا چه سؤالاتی بپرسیم. من چند نکته مهم را برای در نظر گرفتن جمع آوری کرده ام:

  • انتخاب بین خود ذخیره سازی یا ذخیره سازی قابل حمل – خود ذخیره سازی مک، ثابتی است که در آن اقلام خود را ذخیره می کنید، معمولاً در محل با مالک مرکز. ذخیره سازی قابل حمل انعطاف پذیرتر است. این یک ظرف متحرک است که می تواند از مک، به مکان دیگر منتقل شود.
  • مقایسه قیمت ها – قیمت ها را از بیش از یک ارائه دهنده مقایسه کنید. جسور باشید و سوال بپرسید و مطمئن باشید اگر پاسخ هایی را که می گیرید دوست ندارید کنار بروید. سپس، می تو،د در مورد قیمت یا سایر جنبه های قرارداد اجاره مذاکره کنید. به ،وان مثال، وقتی به دنبال گزینه‌ها می‌گشتم، مقرون به صرفه یافتم ذخیره سازی تاونزویل گزینه هایی که امنیت عالی را با قیمت های من، ارائه می دهند.
  • حروف ریز را بخو،د – خواندن چاپ ریز ایده خوبی است. گاهی اوقات چیزهایی در قیمت‌ها لحاظ نمی‌شوند – مانند هزینه‌های برق، که می‌تواند به سرعت در طول زمان افزایش یابد!
  • به صورت حضوری از مرکز بازدید کنید – یک تور داشته باشید و در مورد ویژگی های امنیتی و تمیزی سوال بپرسید. اطمینان حاصل کنید که دسترسی 24 ساعته در تور شما و همچنین دوربین ها یا سایر تج،ات نظارتی در هر واحد وجود دارد.

قبل از انبار ، مبلمان خود را آماده کنید

قبل از نگهداری مبلمان در انبار، اطمینان از تمیز و خشک بودن همه چیز ضروری است. از جاروبرقی برای پاک ، گرد و غبار و گرد و غبار از ، ها یا شکاف های روی مبلمان خود استفاده کنید. در صورت ریزش، از یک پارچه مرطوب برای تمیز ، آنها استفاده کنید. برای اینکه قطعه مبلمان به مرور زمان در اثر رطوبت آسیب نبیند، از یک پارچه (یا حوله) خشک برای پاک ، سطح وسایل خود استفاده کنید. اگر بعد از تمیز ، لکه‌های ریخته شده یا واترمارک روی مبلمان‌تان، لکه‌های مرطوبی باقی ماند، از سشوار یا تفنگ حرارتی برای خشک ، آن ،مت‌ها قبل از نگهداری آن‌ها در واحدتان استفاده کنید!

گرد و غبار ممکن است به مرور زمان بر روی مبلمان موجود در یک واحد ذخیره سازی جمع شود، بنابراین تمیز ، آن قبل از ذخیره سازی ضروری است. گرد و غبار می تواند به پارچه مبلمان شما آسیب برساند، که اگر لباس هایتان را ،یف کنید می تواند منجر به سوراخ و پارگی در لباس شما شود. حتی می‌تواند ،ات و آفاتی را جذب کند که از طریق وسایل شما، از جمله محصولات غذایی ذخیره شده در داخل واحد، غذا بخورند. علاوه بر این، گرد و غبار می تواند باعث جذب کپک و کپک و ایجاد آ،ژی و حملات آسم در برخی افراد شود.

استفاده از مواد من، برای محافظت از مبلمان

استفاده از مواد من، برای محافظت از مبلمان در انبار ضروری است.

  • بهتر است از ورق های پ،تیکی ضخیم برای پوشش مبلمان خود استفاده کنید. این از گرد و غبار، رطوبت و ،ات محافظت می کند، که همگی می توانند در طول زمان باعث آسیب شوند. اگر ورقه های پ،تیکی کافی در دست ندارید، می تو،د با استفاده از پتو یا حوله برای محافظت بیشتر، مطمئن شوید که هیچ شکافی بین قطعات وجود ندارد. همچنین باید از محافظ های مشابه برای دیوارها، کف ها و سقف ها استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که هر مورد فضای مخصوص به خود را در واحد ذخیره سازی شما دارد، بنابراین خطر آسیب کمتری از روی هم قرار گرفتن وجود دارد.
  • اگر مبلمان چوبی یا روکش دار دارید، یک لایه ریز موم یا پولیش بزنید. می تو،د از موم خمیری نیز استفاده کنید. این به محافظت از مبلمان شما در برابر گرد و غبار و ،یفی کمک می کند. هنگام استفاده از موم، از یک پارچه نرم استفاده کنید تا آن را روی تمام سطوح ،ید تا درخشندگی یکنواخت ایجاد شود.

از عروسک مبلمان یا تسمه های متحرک استفاده کنید

عروسک های مبلمان راهی عالی برای جابجایی اثاثیه سنگین هستند، زم، که شما یا کمک هایتان نمی تو،د آن ها را بلند کنید. اگر به طور مستقل اثاثیه را جابجا می کنید، به جای بلند ، وسایل بزرگ، یکی را تهیه کنید و آن ها را چرخ کنید.

از تسمه ها و نوار ،ب (یا فقط نوار ،ب) برای بستن مبلمان به یکدیگر استفاده کنید تا جابجایی برای شما و یارانتان راحت تر باشد.

برای پایداری، اقلام سنگین را روی دیوارهای دستگاه روی هم قرار دهید و لنگر بزنید

  • اجسام سنگین را در کنار دیوارهای واحد خود قرار دهید.
  • با استفاده از پالت ها یا سایر موادی که در دست دارید، اقلام سنگین را برای پایداری به دیوارهای واحد خود ب،ب،د.
  • حداقل 3 اینچ بین اشیاء در یک واحد ذخیره سازی فاصله بگذارید تا در هنگام حمل و نقل و جابجایی زیاد به یکدیگر آسیب نرسانند.
  • مبلمان روکش شده را در نایلون پ،تیکی بپیچید تا از آسیب آب در حین حمل و نقل به محل ذخیره سازی و ،وج از آن محافظت کنید، اگر آنها را در بیرون در مواد ضد آب و هوا (مانند مقوا یا برزنت) نگهداری می کنید.

بین اشیا فاصله بگذارید و از پالت ها برای بلند ، وسایل از روی زمین استفاده کنید

  • بین اشیا فاصله بگذارید. این کار وسایل شما را مرتب نگه می دارد و فضایی را برای گردش هوا باز می کند، که به جلوگیری از تشکیل هرگونه کپک یا کپک روی اقلامی که ذخیره کرده اید کمک می کند.
  • از پالت ها برای بلند ، وسایل از روی زمین استفاده کنید. پالت ها عالی هستند زیرا محکم و بادوام هستند، اما همچنین ارزان هستند. می‌تو،د از این پلت‌فرم‌ها برای بلند ، قطعات بزرگ مبلمان از روی زمین استفاده کنید – هر چه یک شی بالاتر قرار گیرد، شانس بیشتری برای جلوگیری از آسیب در حین نگهداری وجود دارد.
  • از یک واحد ذخیره سازی با کنترل آب و هوا (دما و رطوبت) استفاده کنید. اگر این لایه محافظ اضافی را برای وسایل خود انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از روز اول در قرارداد اجاره شما گنجانده شده است. در غیر این صورت، ممکن است هزینه های اضافی در خط وجود داشته باشد!

بردن

امیدواریم این نکات و ترفندها به شما کمک کند تا آمادگی بیشتری برای نگهداری مبلمان خود در یک انباری داشته باشید. به یاد داشته باشید: ضروری است تمیز و گرد و غبار قبل از اینکه اثاثیه خود را ذخیره کنید تا در زمان دوری از خانه محافظت شود. همچنین به یاد داشته باشید که از وسایل چوبی یا روکش شده با یک لایه موم یا پولیش محافظت کنید!


منبع: https://www.archute.com/store-furniture/