دسته‌ها
اخبار

نکات و ایده هایی برای سازماندهی خانه


امروزه مردم تمایل بیشتری به انتخاب آپارتمان های کوچک به جای خانه های بزرگ دارند. در بیشتر موارد، هزینه و نگهداری خانه های بزرگ خلاصه می شود. خانه های بزرگ نیز تقریبا همیشه انتخاب خانواده های بزرگتر است. اما آپارتمان های یک خوابه برای یک جوان حرفه ای، دانشجو و یا حتی فردی که به دنبال یک موقعیت زندگی جمع و جور است ایده آل است. اما اگرچه ممکن است ایده‌آل باشند، اما چالش‌هایی را به همراه دارند که بزرگ‌ترین آن‌ها فضا و ذخیره‌سازی است.

به خصوص اگر به داشتن فضای بیشتر برای پخش عادت دارید، داشتن فضای محدود می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با کمی خلاقیت، می تو،د فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د، و در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

مبلمان چند منظوره

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: sylvanply.com

هنگام ،ید مبلمان برای آپارتمان 1 خوابه در لس آنجلس، این اغلب می تواند استرس زاترین ورزش باشد. با این حال، اگر به دنبال آپارتمان و مبلمان به طور همزمان هستید، می تو،د مطمئن باشید که Tripalink شما را تحت پوشش قرار داده است. آنها نه تنها به متخصصان جوان و دانشجوی، که نیاز به محل اقامت دارند، پاسخ می دهند، بلکه اطمینان می دهند که پیدا ، مکان ایده آل شما از طریق وب سایت آنها یک نسیم کامل است.

یک راه عالی برای به حدا،ر رساندن فضا در یک آپارتمان کوچک، انتخاب مبلمان چند منظوره مانند مبل تختخواب شو است. به ،وان مثال می توان از آن در روز به ،وان کاناپه استفاده کرد و شب ها را به تخت تبدیل کرد. میز قهوه همراه با فضای ذخیره سازی ایده عالی دیگری است. می تو،د از آن برای نگهداری کتاب و مجلات و حتی یک پتوی دنج استفاده کنید. شما می تو،د به م،ای واقعی کلمه همه چیز را داشته باشید و وسایل شیک و کاربردی مبلمان را انتخاب کنید.

از فضای عمودی خود استفاده کنید

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: apartmenttherapy.info

فضای عمودی اغلب خالی می ماند، اما می تو،د با استفاده موثر از آن راه حل های ذخیره سازی بیشتری ایجاد کنید. قفسه ها و قفسه های کتاب را روی دیوار خود انتخاب کنید که بتو،د از آنها برای نگهداری چندین اقلام و نه فقط کتاب استفاده کنید. همچنین می تو،د از این قفسه ها و قفسه ها برای دکوراسیون استفاده کنید. در مرحله بعد، به دنبال سطل های ذخیره سازی بگردید که می توانند به راحتی زیر یک میز یا کنار دیوار قرار گیرند، جایی که می تو،د هر اقلام متفرقه ای را که می خواهید دور از دید قرار دهید.

بهینه سازی فضای شما همچنین ایجاد جلوه های بصری است که خانه شما را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد. پرده های خود را بالاتر از حد معمول آویزان کنید زیرا این توهم سقف های بلندتر را ایجاد می کند. از هر فضای خالی در کابینت یا کمد خود برای نگهداری استفاده کنید.

نور و روشن

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: apartmenttherapy.info

فضاهای تاریک تقریباً همیشه کوچکتر از آنچه هستند به نظر می رسند. به همین دلیل است که باید فضای خود را روشن و روشن نگه دارید. سعی کنید از رنگ های تیره اجتناب کنید و با استفاده از رنگ های روشن و کاغذ دیواری، مکان خود را روشن نگه دارید. همچنین برای اطمینان از پرده های شفاف یا پرده ها استفاده کنید نور طبیعی همیشه وارد آپارتمان شما می شود. اگر گوشه ای به خصوص تاریک وجود دارد، سعی کنید آن را با یک لامپ روشن کنید.

ذخیره سازی

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: nevillejohnson.co.uk

تشخیص اینکه کجا کالاهای خود را ذخیره کنید می تواند مشکل باشد. برای آپارتمان های کوچک، ذخیره سازی همیشه کلید خواهد بود. یکی از راه‌های پاک ، شلوغی‌ها برای به حدا،ر رساندن فضا، ،ید مبلمان با فضای ذخیره‌سازی، مانند یک کاناپه با کشش‌های بیرون‌کش است. همچنین می تو،د یک مرتب کننده کمد و جاکفشی آویزان ب،ید. شما همچنین باید از فضای زیر تخت خود استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است در اینجا ذخیره کنید. حتی لوازم جانبی شما را می توان با استفاده از سازمان دهنده های لوازم جانبی به طور بهینه ذخیره کرد.

نورپردازی مهم است

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: s،pify.com

در حالی که اکنون می د،د که روشن نگه داشتن وسایل آپارتمان شما را بزرگتر نشان می دهد، در اینجا چند نکته دیگر برای کمک به شما وجود دارد. شما باید نورپردازی را انتخاب کنید که دو هدف را دنبال می کند: کاربردی و شیک. و بله، امکان داشتن هر دو وجود دارد! طراحی نور داخلی فضاها را متحول می کند، بنابراین بازی ، و کشف اینکه چه چیزی برای فضای شما کار می کند عالی است.

نورپردازی بالای سر، لامپ های رومیزی و حتی لامپ های کف را آزمایش کنید. این گزینه های نورپردازی فضایی گرم و جذاب ایجاد می کنند. همچنین می تو،د کلیدهای دیمر را روی چراغ های اصلی خود نصب کنید تا حال و هوای آپارتمان را تنظیم کنید.

بهترین فضاها را ایجاد کنید

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: ،me-designing.com

یک آپارتمان کوچک می تواند فضاهای بهینه متفاوتی مانند گوشه مطالعه یا ناهارخوری داشته باشد. یکی از راه های تشخیص این فضاها، تزئین متفاوت آنهاست. از رنگی متفاوت یا حتی چیزی به سادگی زیورآلات یا فرش استفاده کنید تا بین تمام فضاهای خود تفاوت قائل شوید، سپس مبلمان من،ی را انتخاب کنید که با هر فعالیت در هر فضا هماهنگ باشد. وقتی تمام کارهای کاربردی را که می تو،د انجام دهید ببینید، آپارتمان شما کوچک به نظر نمی رسد.

همچنین بخو،د: ایده های پرده ای برای فضای شما که فوراً براق کننده می شود

سازمان کلیدی است

فضای کوچک خود را به حدا،ر برس،د

منبع: unsplash.com

به هم ریختگی معمولاً ما را فرا می‌گیرد، اما وقتی ،ت به سازماندهی فضای خود می‌رسد، شما کاملاً کنترل را در دست دارید، و این دلیل مهم است. به هم ریختگی فضای شما را کوچکتر نشان می دهد. متوجه خواهید شد که تمام کارهایی که برای سازماندهی هر فضا انجام می دهید، به محض اینکه درهم و برهمی همه چیز را فرا می گیرد، از بین می رود. برای غلبه بر این مشکل، از سطل یا سبد برای هر چیزی که جا ندارد استفاده کنید. سپس هفته‌ای یک‌بار از میان این سطل‌های ذخیره‌سازی موقت بروید و همه چیز را در آنجا پرتاب یا سازماندهی کنید.




منبع: https://architecturesideas.com/،mize-your-small-،e/