دسته‌ها
اخبار

نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟ نگاهی اجمالی به خانه او


نیکی هیلی، که نامش با قدرت سیاسی و رهبری الهام بخش طنین انداز شده است، با حرفه شگفت انگیز و فداکاری بی دریغ خود، جهان را مجذوب خود کرده است. تأثیر او بر سیاست آمریکا غیرقابل انکار است، از زم، که وی به ،وان فرماندار کارولینای ج،ی تا کنون سفیر سابق ایالات متحده در آمریکا است. سازمان ملل. وقتی درباره این شخصیت تأثیرگذار بیشتر می آموزیم، یک سؤال برجسته می شود: نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟

اهمیت مجموعه املاک نیکی هیلی را نمی توان نادیده گرفت. این پنجره ای به پیشینه، تربیت و ارزش های اصلی اوست. خانه فعلی نیکی هیلی نه تنها پناهگاهی برای او در برابر فشارهای سیاسی فراهم می کند، بلکه چیزی را در مورد انتخاب ها و آرزوهای او فراتر از کانون توجه ها نشان می دهد.

نیکی هیلی اهل کجاست؟

نیکی هیلی، با نام کامل نیمراتا “نیکی” راندهاوا هیلی، در بامبرگ، کارولینای ج،ی، در 20 ژانویه 1972 به دنیا آمد. آجیت سینگ راندهاوا و راج کاور راندهاوا، والدین او، مهاجران هندی متولد پنجاب بودند. نیکی برای ادامه تحصیل در رشته حسابداری در مدرسه مقدماتی اورنجبورگ و سپس دانشگاه کلمسون تحصیل کرد. بعد از دانشگاه به ،وان مدیر یک شرکت مدیریت پسماند مشغول به کار شد.

نیکی هیلی

منبع تصویر: ccn.com

نیکی هیلی در سال 2014 به ،وان نماینده مجلس نمایندگان کارولینای ج،ی انتخاب شد. در طول شش سال حضور خود در مجلس نمایندگان، او ا،ریت شلاق و رئیس مجلس نمایندگان تازه وارد بود.

در سال 2010، نیکی هیلی به ،وان اولین فرماندار زن کارولینای ج،ی انتخاب شد. او همچنین با تبدیل شدن به اولین فرماندار هندی-آمریکایی تاریخ ساز شد. او هفت سال به ،وان فرماندار خدمت کرد. هیلی به ،وان فرماندار، اولویت بالایی را بر اقتصاد و رشد اشتغال ایالت گذاشت. او همچنین با چالش های عمده ای از جمله تیراندازی در کلیسای چارلستون در سال 2015.

در سال 2017، نیکی از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به ،وان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل منصوب شد. هیلی تا سال 2018 در این سمت خدمت کرد. از زمان ، سمت خود به ،وان سفیر سازمان ملل، زندگی عمومی نیکی فعال باقی مانده است. او یک کمیته اقدام سیاسی با تمرکز بر پیشبرد اصول محافظه کارانه، “ایستادن برای آمریکا” تاسیس کرد.

نیکی هیلی همچنین یک سخنران مورد توجه بوده است که معمولاً مخاطبان سیاسی و تجاری را مورد خطاب قرار می دهد. او کتاب‌هایی با نام‌های «با تمام احترام»، «نمی‌توان یک گزینه نیست» و «اگر می‌خواهی کاری انجام شود» نوشته است. علاوه بر این، او یکی از اعضای حزب جمهوری خواه است. و او با مایکل هیلی، سرهنگ گارد ملی ارتش ایالات متحده ازدواج کرده است.

حال بیایید به این سوال پاسخ دهیم: «نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟

نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟

1. خانه جزیره کیاوا (محل اقامت فعلی)

جزیره کیاوا یک محله ثروتمند در 20 مایلی ج، چارلستون، کارولینای ج،ی است. این یک مقصد شناخته شده برای تنیس، گلف، و قایق سواری است. جمعیت این جزیره حدود 2000 نفر است.

خانه فعلی نیکی هیلی

منبع تصویر: realtor.com

نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل، خانه‌ای در جزیره دارد، عمارتی به مساحت 5774 فوت مربع به سبک مدیترانه‌ای در زمینی به مساحت نیم جریب. این خانه دارای شش اتاق خواب، هفت حمام و یک است، است. او این ملک را در سال 2018 به قیمت 2.4 میلیون دلار ،ید.

این عمارت در سال 2003 ساخته شد و دارای درهای قوسی شکل، کابینت های سفارشی و کف سنگ آهکی اورشلیم است. علاوه بر این، آشپزخانه دارای دو جزیره گر،تی، یک نوار مرطوب و یک خنک کننده شراب Sub-Zero است. اتاق نشیمن دارای یک شومینه و یک پنجره بزرگ با چشم انداز رودخانه کیاوه است.

داخل عمارت نیکی هیلی

منبع تصویر: fitsnews.com

علاوه بر این، اتاق خواب اصلی دارای یک بالکن مجزا و همچنین حمام با دوش بخار و وان است. این ملک دارای یک مهمانسرا و یک گاراژ چهار ماشین است.

2. خانه نیکی هیلی کلمبیا

نیکی و خانواده اش قبلا در خانه ای به مساحت 3000 فوت مربع در کلمبیا، کارولینای ج،ی زندگی می ،د. این خانه در محله ای آرام در نزدیکی چندین پارک و مدرسه واقع شده است. نیکی و همسرش این خانه را در سال 2005 به قیمت 300000 دلار ،یدند. با این حال، آنها خانه را در سال 2022 به قیمت 1.8 میلیون دلار فروختند.

خانه نیکی هیلی در کلمبیا

منبع تصویر: africa.businessinsider.com

خانه سه اتاق خواب و دو حمام داشت. خانه ای ساده اما برای نیکی و خانواده اش عالی بود. آنها دو فرزند خود را در خانه بزرگ ،د و خاطرات زیادی در آنجا ساختند.

3. کاندو نیکی هیلی در شهر نیویورک

این کاندو در یک مجتمع آپارتم، لو، در ساختمان 50 سازمان ملل متحد پلازا، درست روبه‌روی مقر سازمان ملل قرار دارد. این ملک دارای سه اتاق خواب و سه حمام است – یک پاسیو خصوصی با منظره شهر.

کاندو نیکی هیلی در شهر نیویورک

منبع تصویر: bbc.com

نیکی در سال 2017 زم، که به ،وان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل فعالیت می کرد، این آپارتمان را به قیمت حدود 1.2 میلیون دلار ،یداری کرد. محل س،ت اولیه او بود. او پس از ، سمت خود به ،وان سفیر در سال 2018، کاندو را اجاره کرد و برنامه های خود را اعلام نکرده است.

  • این آپارتمان دارای دربان ۲۴ ساعته، تراس روی پشت بام با چشم‌انداز شهر، و مرکز تن، اندام است.
  • کاندو با کف‌های چوبی سخت، دیوارهای سفید و لوازم فولادی ضد زنگ مدرن شده است.
  • آشپزخانه دارای یخچال شراب و بار صبحانه است.
  • اتاق نشیمن دارای شومینه است.
  • اتاق خواب اصلی جادار است و دارای کمد دیواری و حمام اختصاصی است.
  • کاندو همچنین دارای دو اتاق خواب مهمان و دو حمام می باشد.

افکار نهایی

نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟ اطلاعات کمی در مورد مجموعه املاک و املاکی که او دارد، وجود دارد. گفته می شود، مجموعه املاک نیکی نشان دهنده موفقیت او در سیاست و تجارت است. او یک زن ثروتمند است که می تواند در خانه های مجلل زندگی کند. با این حال، او برای خانواده و جامعه نیز ارزش قائل است و خانه هایش در محله های آرام و نزدیک به مدارس و پارک ها قرار دارند.

سوالات متداول: نیکی هیلی کجا زندگی می کند؟

1. نیکی هیلی در حال حاضر کجا زندگی می کند؟

نیکی هیلی و خانواده اش در جزیره کیاوا زندگی می کنند، عمارتی به مساحت 5774 فوت مربع به سبک مدیترانه ای در زمینی به مساحت نیم جریب. این خانه دارای شش اتاق خواب، هفت حمام و یک است، است. او این ملک را در سال 2018 به قیمت 2.4 میلیون دلار ،ید.

2. آیا نیکی هیلی خانواده دارد؟

نیکی هیلی، فرماندار سابق و سفیر سازمان ملل، قصد دارد در سال 2024 برای ریاست جمهوری نامزد شود. او اولین نامزد اصلی جمهوری خواه است که ترامپ رئیس جمهور سابق را برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواه به چالش می کشد. نیکی هیلی و مایکل که در دوران نوجو، در دانشگاه کلمسون با هم آشنا شدند، دو فرزند به نام‌های رنا و نالین دارند.

3. نیکی هیلی با چه ،ی ازدواج کرده است؟

با انتشار اخبار کمپین ریاست جمهوری 2024 نیکی هیلی، بسیاری از مردم علاقه مند به شناختن مردی هستند که احتمالاً اولین جنتلمن آمریکا خواهد بود. نیکی با مایکل هیلی، سرهنگ گارد ملی ارتش ایالات متحده ازدواج کرده است.

4. نیکی هیلی اهل کجاست؟

نیکی هیلی، با نام کامل نیمراتا “نیکی” راندهاوا هیلی، در بیمارستان شهرستان بامبرگ، کارولینای ج،ی، در 20 ژانویه 1972 به دنیا آمد. آجیت سینگ راندهاوا و راج کاور راندهاوا، والدین او، مهاجران هندی متولد پنجاب بودند. او در مدرسه مقدماتی Orangeburg و سپس دانشگاه Clemson در کارولینای ج،ی برای ادامه تحصیل در رشته حسابداری تحصیل کرد.


منبع: https://www.archute.com/where-nikki-haley-live/