دسته‌ها
اخبار

هشدار: بهترین کیس

محتوای سئو شده و با کیفیت از نظر گوگل چه ویژگیهایی دارد؟ سئو با تیم ملی که جنوبی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ مدال برنز را با دیگر هم تیمیهای خود به دست آورد. به عنوان مثال، در فیلم Ex Machina 2015، موجود هوشمند آوا، خالق خود و همچنین نجات دهنده بالقوه خود را روشن می کند. در رمان های Dune که پس از مرگ او منتشر شد (شکارچیان تپههای شنی، کرمهای ماسه ای تپه ماهور)، یک هوش مصنوعی فوق العاده برای ریشه کن کردن بشر به عنوان انتقام از جهاد باتلری بازگشت. این داستانها با داستانهای علمی تخیلی زیادی همراه بود، یکی از مشهورترین آنها فیلم استنلی کوبریک در سال 1968 در سال 2001 است: ادیسه فضایی، که در آن کامپیوتر هوشمند مصنوعی HAL 9000 در یک مأموریت فضایی به طرز مرگباری از کار میافتد و کل خدمه به جز فرمانده سفینه فضایی، که موفق به غیرفعال کردن آن میشود را میکشد. یکی از مشهورترین مجموعهها، مجموعهی رمان ” فرهنگ از آیین بنکس ” است که یک آرمانشهر، پسابرجامی انسانها ، بیگانگان و موجودات پیشرفته با هوش مصنوعی را در زیستگاه های سوسیالیستی در آن سوی کهکشان راه شیری به تصویر می کشد.

یک نمونه اولیه رمان «با دستهای تا شده» جک ویلیامسون در سال 1947 است، که در آن یک نژاد از روباتهای انساننما، با نام دستورالعمل اصلی آنها – “برای خدمت و اطاعت و محافظت از انسانها در برابر آسیب” – اساساً کنترل همهی جنبههای زندگی بشر را بر عهده دارد. بک لینکهایی که به سایتهای اسپم با اعتبار دامنه پایین ایجاد میشوند، برای سایت شما نیز مشکل ایجاد خواهند کرد. در داستان های شورش هوش مصنوعی، بدترین حالت ممکن اتفاق می افتد، زیرا موجودات هوشمند ایجاد شده توسط بشریت خودآگاه میشوند، اعتبار و قدرت انسان را رد میکنند و سعی در نابودی بشر دارند. فرانک هربرت، رمان نویس علمی تخیلی، ایده زمانی را کشف کرد که بشر ممکن است هوش مصنوعی را کاملاً ممنوع کند. تصویری رایج از هوش مصنوعی در داستان های علمی مجموعه Frankenstein است، اصطلاحی که آسیموف ابداع کرد، جایی که یک ربات، خالق آن را روشن میکند.

در میان بسیاری از سناریوهای احتمالی دیستوپی که شامل هوش مصنوعی است، رباتها ممکن است کنترل تمدن را از انسان غصب کنند و آنها را مجبور به تسلیم، پنهان شدن یا انقراض کنند. هیچ انسانی نمیتواند رفتاری را انجام دهد که ممکن است آنها را به خطر بیندازد و هر عمل انسانی با دقت بررسی میشود. بدون شک هر محصولی که توسط این برند تولید شود قطعات بسیار باکیفیتی مورد استفاده قرار گرفته است. از دیگر قابلیتهای منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز میتوان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 240 هرتز اشاره کرد که این لپ تاپ را به یک دستگاه ایدهآل برای اجرای بازیهای ژانر شوتر اول شخص مبدل میکند. از این رو نیز اگر برای کارهای روزمره خود به دنبال خرید بهترین کیس اسمبل شده هستید، نیازی نیست خیلی روی پردازنده تمرکز کنید. اکثر افرادی که سوال دارند هوش مصنوعی چیست معمولاً به دنبال دوره هوش مصنوعی هم هستند. هوش مصنوعی خیالی به انطباق بسیار مخرب مشهور است. برای خرید لپتاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟ در مجموعه Dune او شورشی با نام جهاد Butlerian آورده شده است، که در آن بشر ماشینهای هوشمند را شکست میدهد و برای بازآفرینی آنها مجازات اعدام را در نظر میگیرد، این کار را با استناد به کتاب مقدس کاتولیک نارنجی انجام میدهد که در آن جملهای با مضمون زیر یافت میشود، “شما ماشین شبیه به ذهن انسان نخواهید ساخت”.