دسته‌ها
اخبار

همه چیز درمورد سایبان پارکینگ قسمت دوم سایبان برقی

انتخاب رنگ این سایبان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کن و زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد. وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد. لذت این دورهمی در فضای باز بسیار بیشتر و دلچسب تر خواهد شد ولیکن در این حیث گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید ممکن است موجب برگزار نشدن مهمونی در فضای باز شود و فقط مجبور هستیم شب‌ها از فضای بیرون استفاده نماییم.

  • اساسا قیمت سقف پارکینگ و قیمت سایبان تراس برحسب موقعیت و مکان متفاوت از همدیگر خواهد بود و هرکدام با توجه به میزان کاری که طراحی و نصب‌شان خواهد برد قیمت‌گذاری می‌شوند.
  • سرویس دهی در کلیه مناطق مشهد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از…
  • ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.

در ادامه چند ایده برای انواع سایبان را اننخاب کردم که شما می توانید بر اساس نیازتان آن ها را سفارش داده و تهیه نمایید. شاید مدل چتری برای سایبان‌ها را قبلا در کنار سواحل و استخرها دیده باشید، خوبی این سایبان خانگی این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. مسلما هر چقدر که چتر بزرگ‌تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. سایه‌بان‌های بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ هستند که به صورت شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان وصل می‌شوند.

ساخت حرفه ای سایبان پارکینگ خودرو، سایبا …

ورق سایدینگ upvc جهت نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوه بهترو زیبا تر و همچنین استحکام بالاتر، خرپاهای زیر سایبان (پایه‌ها) از جنس پروفیل‌های فلزی مستحکم تولید می‌شوند. جنس سایبان ها می بایست در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

سایبان پشت بام میتواند از نوع سایبان ثابت یا سایبان متحرک انتخاب شود. سایبان پشت بام ثابت دارای دوام و کارایی بیشتری می باشد واگر محدودیتی بر روی پشت بام یا روف گاردن نباشد میتوان از سایبان پشت بام ثابت استفاده کرد. اما در برخی موارد که موانعی برای نصب سایبان روف گاردن ثابت وجود دارد میتوان از سایبان روف گارن متحرک استفاده کرد. این سایبان توسط ریموت باز و بسته شده و فقط در زمانی که نیاز به سایبان داشته باشید آن را باز کرده و پس از استفاده بسته می شود. سایبان روف گاردن متحرک با رنگ بندی های مختلف ارائه میگردد و بر اساس نوع طراحی و رنگ بندی روف گاردن میتوان رنگ پارچه سایبان روفگاردن متحرک را انتخاب کنید. یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه در کنار خانواده و دوستان است.

به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. با توجه به افتابگیر بودن از کناره ها سایبان تراس از نوع سایبان کالسکه ای برای مشتری توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.

قیمت خدمات مشابه در بازار سنجاق

با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که کلیدی باشد یا سوئیچی با احتساب هزینه‌های جنبی نصب و حمل از 3 میلیون تومان تا نزدیک به 5 میلیون تومان تولرانس دارد. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌دتس آن می‌تواند از 2 میلیون و 500هزار تومان برای سایزهای کوچک و متوسط شروع شود و تا 4 میلیون و 200هزار تومان برای بزرگترین سایزها هم بالا برود. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند. سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد. کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد.

این طرح که همانند مدل چتری می باشد می ‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد.

سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند. در این نوع از آفتابگیرها از ورود نور به درون پنجره ها جلوگیری خواهد شد. سایبان چتری این نمونه از سایبان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. حال که با مزایای سایبان پارکینگ خانگی آشنا شده اید، حتما نیاز آن را در پارکینگ خانه خود احساس خواهید کرد. اگر در زمینه خرید سایبان های پارکینگ خانگی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مجموعه سایه سازان توانا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. با توجه به ازدحام جمعیت در شهر ها معمولا فضای در دسترس برای استفاده از هوای آزاد بسیار کمتر شده است و برای رسیدن به چنین فضایی می بایست مسافت های طولانی را طی کرد.

این نوع از سایه‌بان خانگی حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی وصل می‌شود و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌شود. نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد. برای خرید سایه‌بان‌ بازویی لازم است بدانید که در 4 مدل وجود دارند. سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند.