دسته‌ها
اخبار

پیشگامی برای پروژه مجتمع کاپیتول تگزاس با طراحی HOK برگزار شد


پروژه مرکز شهر آستین که توسط کمیسیون تسهیلات تگزاس توسعه یافته است، دو ساختمان اداری ایالتی جدید را معرفی می کند و مرکز ،ید عابر پیاده را با یک بلوک دیگر گسترش می دهد.

ساخت و ساز در فاز دوم توسعه مجتمع کاپیتول تگزاس در حال انجام است. کمیسیون تسهیلات تگزاس و تیم پروژه‌اش متشکل از JE Dunn، HOK، Square One و شرکای مرتبط، در 20 آوریل پس از سه سال برنامه‌ریزی، افتتاحیه‌ای رسمی را برگزار ،د.

این پروژه یک پنج طبقه، 165000 فوت مربع را اضافه می کند. ساختم، برای استفاده توسط و، ایمنی تگزاس و سایر سازمان های ایالتی و یک هشت طبقه به مساحت 360000 فوت مربع. ساختمان اداری برای استفاده توسط سازمان های ،تی اضافی. هر دو ساختمان دارای پارکینگ در محل خواهند بود و در نظر دارند در اوا، سال 2026 تکمیل شوند و در اوایل سال 2027 اشغال شود. فاز اول این پروژه که سال گذشته تکمیل شد، شاهد اضافه شدن دو ساختمان اداری دیگر، یک کارخانه خدمات عمومی جدید و سه بلوک بود. فضای سبز عابر پیاده

مایک نواک، مدیر اجرایی کمیسیون تأسیسات تگزاس، گفت: «این یک افتخار برای کمیسیون تأسیسات تگزاس است که ساخت و ساز فاز بعدی مجتمع نمادین کاپیتول را رهبری کند. “امروز، ما تعهد خود را برای ایجاد فضاهای کاری کارآمد برای ،ت ایالتی و فضاهای عمومی که روح ایالت بزرگ تگزاس را در بر می گیرد، دوباره تایید می کنیم.”

کمیسیون تسهیلات تگزاس از قانونگذار ایالتی مأموریت دارد تا اتکا به فضای اجاره تجاری را از بین ببرد و آژانس های ،تی پراکنده را در فضای کاری ،تی ادغام کند. ایالت در حال حاضر سالانه بیش از 37 میلیون دلار برای اسکان بیش از 7500 کارمند در فضای تجاری اجاره ای در سراسر مترو آستین هزینه می کند.

از چپ به راست: امی موئن، ویل ریک، باب کارنگی، راجر سوتو، بن کرافورد، ونسا راب، جورج بلوم و جان استامپ از HOK.

ونسا راب، رهبر تمرین برای استودیوی HOK در آستین گفت: “ما از دیدن این پروژه هیجان زده هستیم.” فاز 2 با کشاندن کارمندان در سرتاسر منطقه به مرکز شهر، در حالی که دسترسی عابران پیاده به مجتمع زیبای کاپیتول ما را برای بازدیدکنندگان و ،نان فراهم می‌کند، شور و نشاط جدیدی به مرکز آستین خواهد بخشید.

فاز دوم با گسترش مرکز ،ید عابر پیاده بین خیابان های 16 و 15، یک پیوند مهم به محوطه کاپیتول ایجاد می کند. این فضای مدنی جدید ادامه خواهد داد و طراحی مرکز ،ید را تکمیل می کند و مناظری بدون مانع از ساختمان ایالتی گر،تی دیدنی تگزاس ارائه می دهد.

با رعایت طرح جامع پایتخت، ساختمان‌های اداری فاز دوم یک منطقه باغ را تعریف می‌کنند و در عین حال سه ساختار تاریخی مهم را حفظ می‌کنند. ساختمان‌های اداری که با گر،ت صورتی و لعاب‌های فراوان پوشیده شده‌اند، مادی بودن ساختمان کاپیتول را تکمیل می‌کنند و اجازه می‌دهند نور روز به اعماق صفحات کف برسد. این رویکرد طراحی از رفاه سرنشینان پشتیب، می کند و فضای شفاف را ترویج می کند.


منبع: https://www.،k.com/news/2023-05/groundbreaking-held-for-،k-designed-texas-capitol-complex-project/