دسته‌ها
اخبار

چادرهای خانگی ارزان قیمت تامین کنندگان جمع شده کارخانه&- عمده فروشی سایبان پنجره سفارشی Haihui Leisure-سایبان سید

سایبان پشت بام معمولا برای دور همی های خصوصی استفاده می شود. سایبان پشت بام میتواند از نوع سایبان ثابت یا سایبان متحرک انتخاب شود. سایبان پشت بام ثابت دارای دوام و کارایی بیشتری می باشد واگر محدودیتی بر روی پشت بام یا روف گاردن نباشد میتوان از سایبان پشت بام ثابت استفاده کرد. اما در برخی موارد که موانعی برای نصب سایبان روف گاردن ثابت وجود دارد میتوان از سایبان روف گارن متحرک استفاده کرد.

  • در واقع این سایه بان ها به راحتی قابل جابه جایی و باز و بسته شدن هستند.
  • بدین ترتیب استفاده از سایبان تراس می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.
  • 1- نصب سایبان برای تراس و حیاط می‌تواند به ایجاد فضایی به منظور بهرمندی بیشتر از فضای باز ساختمان در طی ساعات شبانه روز را فراهم آورد.
  • بله امکان نصب المان ها و پوشش های مختلفی برای کاهش دید داخل سایبان وجود دارد.

پیش تنیده پلی استری با رویه پی وی سی دارای مواد انتی یو وی میباشد.خاصیت پیش تنیدگی سایبان را از هرگونه ناملایمات جوی محافظت میکندو لایه انتی یو وی مانع از پوسیدگی و رنگ پریدگی غشا میشود. 4- با توجه به اینکه سایبان‌های تراس و حیاط بزرگمهر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌گردد، می‌توان این سازه را با فضا و نمای ساختمان هماهنگ نمود. نمونه بالا یکی دیگر از راه حل ها برای بالکن ها و تراس های کوچک است. این طرح که همانند مدل چتری است می تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود.

سایبان پارکینگ

این نوع از سایه‌بان خانگی از متریال مختلفی ساخته می‌شود و در طی زمان تغییر شکل‌های بسیاری داده است. مثلا در گذشته اغلب فقط از چوب و با سقف‌های شیبدار ساخته می‌شد. امروزه مدل‌های جدیدی از آلاچیق در بازار به چشم می‌خورد که شامل سقف‌های شیشه‌ای، صاف و بدون شیب و حتی اطراف آن نیز از جنس شیشه و پلاستیک است. در واقع تغییرات اعمال شده، کاربرد آلاچیق را بیشتر از سایه‌بان بودن پیش برده است. به طوری که در فصل سرما می‌توان با روشن کردن آتش و البته بستن در آن فضای گرم و دوستانه‌ای نیز ایجاد کرد. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید.

سینما و تلویزیون

بیشترین دلیل نصب سایبان بازویی خانگی حفاظت از لوازم منزل از تابش مستقیم نور خورشید می باشد، سایه ای که با نصب سایبان اتوماتیک ایجاد می شود شاید مهمترین مزیت این وسیله باشد. سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند. سایبان متحرک پارکینگی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قابلیت جا به جایی و تغییر موقعیت و شیب در هر لحظه دارد و می تواند خودرو پارک شده را در برابر زاویه تابش خورشید محافظت نماید..

اما خبر خوش این است که دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید. سایبان های پارکینگ خانگی از خودرو در برابر تابش مستقیم نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می کنند. سایبان های پارکینگ خانگی در انواع مختلف ثابت و متحرک وجود داشته که برای پوشش فضای باز در ساختمان ها، ادارات، حیاط و … کاربرد دارند.

سایبان خانگی یک روکش دومی برای دیوارهای خارجی خانه محسوب می شود که معمولا جنس آن از کرباکس است. این سازه کمک زیادی برای خانه های ویلایی و حتی ساختمان های دارای بالکن می کند. از آنجایی که به فصل تابستان نزدیک می شویم شناخت این المان در کنترل نور آفتاب کمک ویزه ای به شما می کند. سایه بان های چادری نمونه دیگری از سایه بان های مناسب برای بالکن و حیاط های کوچک هستند.