دسته‌ها
اخبار

چه چیزی آن را بسیار مد روز و ارجح می کند + نحوه نگهداری آن |


ما در زمان هایی زندگی می کنیم که مدام مدهای جدید در حال رخ دادن است. و به خصوص وقتی صحبت از تکنیک های رنگ آمیزی مو به میان می آید، همگام شدن با روندها واقعاً سخت است. Balayage، ombre یا air touch اصطلاحاتی هستند که امروزه آرایشگران در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اما کدام رنگ مو واقعا ارزش امتحان ، در سال 2023 را دارد؟ این قطعا بالیاژ بلوند با تکه های پولی است که در مقاله امروز مورد توجه ما قرار گرفته است. به خواندن ادامه دهید تا بد،د چه چیزی در مورد این ،یب بسیار خاص است و چرا ارزش امتحان ، را دارد!

بلوند بالایاژ با تکه پول چیست؟

تکنیک رنگ آمیزی موی مد روز بالیاژ و پول 2023

تبلیغات

همانطور که از نام آن پیداست، این یک روش مدرن رنگ آمیزی مو است که شامل بالیاژ روشن و هایلایت های همیشه معروف به ،وان “تکه پول” است.

چه چیزی باعث می‌شود بالیاژ چنین تکنیکی ترجیح داده شود؟ البته، این ،یب زیبای رنگ های طبیعی در مو و اثری است که گویی آفتاب زده شده است. رنگ‌آمیزی معمولاً از ریشه شروع می‌شود و در طول مو ادامه می‌یابد و به قفل‌هایی بسیار طبیعی می‌رسد که چندین تن روشن‌تر از رنگ اصلی مو هستند. بالایاژ برای همه رنگ‌های مو من، است، اما بالیاژ بلوند با سایه‌های روشن غیرقابل مقاومت، قطعاً یکی از جذاب‌ترین آنها محسوب می‌شود.

موهای بلوند مواج و تکه های پول

تبلیغات

با این حال، اخیراً به نظر می‌رسد خانم‌ها از نتیجه زیبایی که بالیاژ ایجاد می‌کند به اندازه کافی نیستند و به دنبال راه‌هایی هستند تا ظاهر خود را بیشتر ب،بانند. به همین دلیل است که ،یب فوق‌العاده بالیاژ و تکه‌های پولی (هایلایت‌های جلوی مو که صورت را قاب می‌کند) به وجود آمده است.

بالیاژ بلوند با تکه های پولی ظاهری شیک

در حالی که بالیاژ به تمام موهای شما منحصر به فرد می‌افزاید، قطعات پولی چهره شما را برجسته می‌کنند و بهترین ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند. تکه‌های پول معمولاً از بقیه موها روشن‌تر هستند، که در مورد بالیاژ بلوند نیز صادق است. اما بیایید در خطوط زیر با کمی جزئیات بیشتر به مزایای آن نگاه کنیم و پول های مد روز برای چه ،، من، هستند!

پول به ،وان وسیله ای برای تازه ، ظاهر شما

تکه های پول روی موهای بلند روشن و موج دار

اگر به دنبال راه هایی برای شاداب ، ظاهر خود هستید و بالیاژی که چند هفته پیش انجام دادید دیگر برای شما کافی نیست، می تو،د سعی کنید تارهای اطراف صورت خود را روشن کنید یا به عبارت دیگر به سراغ پولی بروید. روند. این گزینه واقعاً خوبی است برای زم، که می خواهید شخصیت بیشتری به ظاهر خود اضافه کنید. علاوه بر این، شما با روندهای مد به روز خواهید بود و مطمئناً تعارفات زیادی دریافت خواهید کرد.

آیا قطعات پول برای همه من، است؟

تکنیک مدرن رنگ آمیزی مو بالیاژ و تکه های پول

تکه پول تکنیکی است که برای همه من، است. این رنگ هم برای سبزه ها و هم برای بلوندها عالی به نظر می رسد. خود تارها معمولاً چند تن روشن تر از بقیه موها هستند. تکه های پول گزینه خوبی برای هر،ی است که می خواهد چیز جدیدی را امتحان کند، چند رنگ سرد به آن اضافه کند و توهم ابعاد بیشتری را در مو ایجاد کند. آنها بدون شک به دلیل اثر متضاد آشکاری که با بقیه موها ایجاد می شود، توجه شما را به سمت صورت شما جلب می کنند، که همین جذابیت تکنیک است.

چگونه تکه های پولی بدست آوریم؟

بالیاژ برای ترندهای موهای روشن 2023

برای گرفتن بهترین نتیجه لازم است به یک آرایشگاه خوب مراجعه کنید. به ،وان مثال بالیاژ بلوند که متوجه شدیم در ،یب با قطعات پولی شگفت انگیز به نظر می رسد، می تواند کار را کمی سخت کند. به همین دلیل بسیار ضروری است که به آرایشگاه مراجعه کنید و در خانه آزمایش نکنید، زیرا به احتمال زیاد نتیجه نهایی شما را راضی نخواهد کرد. یک متخصص با تجربه دقیقاً ارزیابی می کند که چه سایه ای برای شما من، است تا هماهنگی بین بالیاژ و قطعات پول حاصل شود. آنها همچنین باید رنگ پوست شما را نیز در نظر بگیرند، که کار را حتی بیشتر پیچیده می کند. به همین دلیل بهتر است از سالن زیبایی دیدن کنید، دقیقاً آنچه را که می خواهید نشان دهید و به آرایشگر خود اعتماد کنید!

چگونه با پولیاژ بلوند را حفظ کنیم؟

بالیاژ موی بلند و تکه های پولی

به همان اندازه که بالیاژ و قطعات پولی ملایم هستند، همچنان مو را روشن می کنند و به ،ه خود همیشه آن را شکننده تر و مستعد از دست دادن خواص محافظتی طبیعی خود می کنند. با توجه به این نکته، اگر می خواهید از یک یال زیبا و سالم لذت ببرید، قطعا باید بیشتر از قبل از آن مراقبت کنید. تهیه ماسک های خانگی برای تغذیه، آبرس، و تقویت موهایتان ایده خوبی است.

تکه های پول روی موهای بلوند صاف

یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری مو شامپوهای مخصوص بلوندها هستند که حاوی رنگدانه های بنفش هستند. آنها از ظهور سایه های برنجی ناخواسته (زرد یا نارنجی) جلوگیری می کنند. معمولاً این شامپوها برای استفاده روزانه نیستند و به صورت محدود مورد استفاده قرار می گیرند، اما همیشه بهتر است دستورالعمل روی بطری را مطالعه کنید.


منبع: https://deavita.net/blonde-balayage-with-money-pieces-what-makes-it-trendy-preferred-،w-maintain-it-276914.html