دسته‌ها
اخبار

چگونه از جمع متمایز شویم


فیلم جدید باربی، با حضور مارگو رابی، تبلیغات زیادی را در اینترنت و الهام بخش مد به ارمغان آورد. با این حال، آیا واقعا همه ما طرفدار رنگ صورتی تند و براق هستیم؟ البته که نه! بنابراین، مد تابست، ضد باربی چیست؟ چه ،ی الهام بخش این روند بود؟ چگونه از میان جمعیت متمایز شویم؟

فیلم ضد مد باربی ترند سام اسمیت

تبلیغات

مد ضد باربی چیست؟

می‌پرسید این روند از کجا شروع شد؟ سام اسمیت خواننده معروف، در اولین نمایش جدیدترین فیلم باربی با یک سویشرت مشکی بزرگ و شلوار جین حاضر شد. این باعث شد نظرات جنجالی زیادی ایجاد شود و مردم شروع به پرسیدن ،د که چرا او با کل موضوع باربی هماهنگ نیست. سام در واقع با این فیلم درگیر است، زیرا آ،ین موسیقی متن باربی آلبوم متعلق به اوست. اما چرا او هنگام راه رفتن روی فرش صورتی داغ این اظهارات مد جسورانه را بیان می کرد؟

اسمیت با طراح معروف Vetements – Guram Gvasalia که این ظاهر را ایجاد کرد، به نیروهای خود پیوست. آنها با هم می خواستند کاری فوق العاده متفاوت از طرح های صورتی مارگوت رابی و کل فضای باربی انجام دهند. به همین دلیل چیزی ، و مشکی را انتخاب می کنند. به گفته این خواننده، او می خواست به همه شورشی، که در آنجا با تم صورتی و پنبه ای باربی موافق نیستند، ادای احترام کند. همچنین، آنها می خواستند جدیدترین مجموعه Vetements و ظاهر جدید خود را در مورد اینکه چقدر باید باشد به نمایش بگذارند.

سام اسمیت فیلم باربی ضد مد

تبلیغات

همانطور که می د،د، بسیاری از مردم فکر می ،د که تصویر بدنی که باربی ایجاد می کند می تواند برای جامعه ما بسیار مضر باشد. هر دختری آن هیکل باریک، با کمر کوچک و پاهای نازک را می خواست. ما فکر می کنیم که خواننده سام اسمیت علیه این استانداردها شورش می کند، که به نوعی عروسک ناخواسته در بسیاری از ما ایجاد کرده است.

سام اضافه می‌کند که وقتی می‌تو،د متفاوت باشید و واقعاً در میان جمع متمایز شوید، لازم نیست در کل این دنیای صورتی جا شوید. این به ما کمک می کند تا با کد لباس خود آنقدر قابل پیش بینی نباشیم و خودمان را با لباس خود ابراز کنیم و از چیزی یا ،ی کپی نکنیم، فقط به این دلیل که روندها آن را دیکته می کنند. با این اوصاف، ما چیزی برای ضد باربی‌هایم آماده کرده‌ایم که می‌خواهند تابستان امسال شورشی باشند و این رنگ صورتی تند را که همه جا می‌بینیم نپوشند. اجازه دهید با برخی مدهای تابست، ضد باربی به شما الهام دهم!

مد تابست، ضد باربی: چگونه در میان جمعیت متمایز شویم؟

ترندهای مد تابست، ضد باربی 2023

اکنون که با کجا و چه ،ی الهام بخش مد جدید ضد باربی هستید، زمان آن رسیده است که برای تابستان 2023 الهام بگیرید و نشان دهید که می تو،م متفاوت باشیم و این فوق العاده است! قو،ن اینجا چیست:

  • سیلوئت کامل را فراموش کنید، می تو،د چیزی ، بپوشید و همچنان شیک و خیره کننده به نظر برسید!
  • همه چیز در مورد نشان دادن لبه خود و متمایز شدن از جمعیت است!
  • نقطه مقابل رنگ صورتی باربی داغ چیست؟ ما می گوییم مشکی صورتی جدید است!

برای شروع، صحبت های مردم در مورد پوشیدن لباس های رنگارنگ را فراموش کنید. همه ما طرفدار پوشیدن مشکی در تابستان در اینجا هستیم و 100٪ از آن حمایت می کنیم. بنابراین، ،ترین شلوار جین باری یا شلواری را که می‌تو،د پیدا کنید، در دست بگیرید و مانند تصویر آن‌ها را با جلیقه بپوشید. برای به پایان رساندن ظاهر ایده آل تابست، ضد باربی، صندل های Birkenstock را به رنگ مشکی بپوشید.

ایده لباس سیاه تابست، برای نشان دادن لبه خود

لباس تابست، مشکی دمپایی شلوار جین کت شلوار جین بزرگ

آیا به راهنمایی در مورد چگونگی ضد باربی بودن نیاز دارید؟ من فکر می کنم این ع، آن را خلاصه می کند. بلیزر سایز بزرگ به شما حالت شانه های پهن تری می دهد و اگر ظاهری ضد باربی را انتخاب کنید ایده آل است. همانطور که می د،د رنگ سیاه ضروری است. دمپایی‌های پلتفرمی این حالت هیجان‌انگیز دهه 90 را به شما می‌دهند و عینک‌های پرادا فقط به کل ظاهر زیبایی می‌بخشند. در حال حاضر، شورت جین مورد علاقه من در این لباس است. آنها کاملاً با لباس دهه 90 که می تو،د تابستان 2023 را دوباره بسازید، مطابقت دارند.

همچنین بخو،د: و برای خانم هایی که هنوز عاشق صورتی تند هستند، این ایده های لباس باربی را در سال 2023 بررسی کنید!

ایده لباس ضد باربی برای تابستان 2023 با شلوار چتر نجات بزرگ

نحوه پوشیدن شلوار چتر نجات تابستان 2023 مد ضد باربی

آیا شلوار چتر نجات هنوز در مدل 2023 است؟ اگر از لباس ضد باربی سام اسمیت الهام بگیرید، می د،د که تن، لباس نباید من، باشد. با این اوصاف، شلوار چتر نجات برای روحیه شورشی شما ایده آل است و به خصوص این شلوارها حجم بیشتری دارند. چگونه آنها را جفت کنیم؟ کفش های ف،ی جواب می دهند! آنها یکی از شیک ترین لوازم جانبی مد در حال حاضر هستند. حتی می تو،د زن، را ببینید که چکمه های کابوی ف،ی پوشیده اند!

همچنین بخو،د: ببینید وقتی هوا گرم است چه بپوشید و چگونه در برابر گرما مقاومت کنید و در عین حال استایل خود را تقویت کنید!

مد تابست، ضد باربی 2023 Inspo

ایده های لباس ضد باربی تابست، 2023

ایده های لباس تابست، ضد باربی استایل خیاب، 2023

inspo لباس خیاب، تابست، ضد باربی

لباس مشکی ما،ی الهام فیلم ضد باربی 2023

لباس ما،ی مشکی تابست، ایده های لباس عجیب و غریب فیلم ضد باربی 2023

ایده های لباس تابست، شام 2023: مد ضد باربی

لباس های شام تابست، فیلم الهام گرفته از مد باربی

لباس تابست، مشکی ساحل

لباس ساحلی فیلم ضد باربی الهام گرفته از مد 2023

الهام بخش لباس تابست، عجیب و غریب: ایده های ضد باربی

لباس تابست، مشکی الهام بخش لباس های بزرگ ضد باربی

شلوار مشکی کمر بلند با تاپ بند دار برای ظاهری ضد باربی

تاپ بند دار با شلوار جین کمر بلند ایده های مد فیلم ضد باربی 2023

تاپ مشبک بزرگ با شلوار ،: ایده های لباس تابست، مشکی 2023

ایده های لباس ضد باربی مشبک شلوار بزرگ 2023

تاپ مشبک با حاشیه: ایده های لباس تابست، شام 2023

لباس شام ضد باربی با الهام از مد سام اسمیت

ایده های لباس تابست، هیجان انگیز 2023

گرانج ضد باربی مد تابستان 2023

لباس الهام گرفته از سم اسمیت با شلوار جین ،: ترند مد ضد باربی 2023

اولین فیلم باربی لباس با الهام از سام اسمیت


منبع: https://deavita.net/anti-barbie-summer-fa،on-2023-black-outfit-idea-edge-oversized-297376.html