دسته‌ها
اخبار

چگونه بفهمیم خانه ارزش خرید دارد یا خیر


چه برای اولین بار ،یدار خانه باشید و چه ،ی که به دنبال سرمایه گذاری در ملک دیگری برای تضمین آینده مالی خود هستید، یافتن یک معامله خوب همیشه در صدر فهرست همه قرار دارد. توانایی تشخیص در نگاه اول که آیا یک خانه ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر، نیاز به یک نگاه دقیق دارد و چیزی نیست که نباید آن را سهل انگاری کرد. به هر حال شما در حال سرمایه گذاری پولی هستید که به سختی به دست آورده اید و آ،ین چیزی که می خواهید این است که در آینده پشیمان شوید. خوشبختانه، تعدادی از عوامل کلیدی وجود دارد که سرمایه گذاران املاک می توانند به منظور تشخیص ارزش ،ید یک خانه، آنها را بررسی کنند. امروز، ما 6 نکته برتر خود را در مورد چگونگی تشخیص اینکه خانه یک سرمایه گذاری خوب است به اشتراک می گذاریم، پس بنشینید، استراحت کنید و برای ،ب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخو،د.

1. آیا ملک به اه، مالی شما کمک می کند یا مانع از آن می شود؟

چه به دنبال سرمایه گذاری در ملکی به خاطر درآمد غیرفعال اضافی باشید و چه صرفاً به دنبال نقل مکان به خانه اول خود هستید، ارزیابی اه، مالی خود مرحله 1 است (البته فرآیندی نه چندان هیجان انگیز) در تشخیص اینکه آیا ملک انتخابی شما ارزش دارد یا خیر. سرمایه گذاری در. اگر سرمایه گذار هستید، به دنبال ،ب درآمد غیرفعال در هر سال هستید؟ آیا ملک انتخابی شما برای مستاجرین جذاب خواهد بود و آیا می تواند بازدهی را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد؟ به طور مشابه، برای ،یداران خانه اول، تعیین نرخ من، وام مسکن برای اطمینان از تحقق اه، مالی شما برای سال‌های آینده ضروری است. هنگامی که این را فهمیدید، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ملک خاصی می تواند به شما در دستیابی به اه، مالی گفته شده کمک کند یا خیر، مجهزتر خواهید بود.

2. نظر حامل اموال را دریافت کنید

یک واقعیت ناگوار زندگی این است که صنعت املاک تمایل دارد افرادی را جذب کند که به دنبال ،ب درآمد سریع از هر راه ممکن و در سریع ترین زمان ممکن هستند. این بدان م،ی است که ممکن است به خوبی با افرادی روبرو شوید که سعی می کنند خانه ای کمتر از ستاره را به شما بفروشند با مشکلات اساسی که ممکن است از آنها غافل باشید. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می کنیم از یک انتقال دهنده املاک با تجربه کمک بگیرید.

استفاده از خدمات حمل و نقل به شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را برای ،ید آگاهانه به دست آورید. برخی از مواردی که حامل شما می‌تواند بررسی کند شامل تاریخچه و پیشینه ملک انتخابی شما و همچنین محیط اطراف است تا مشخص کند که آیا ملک قو،ن محلی یا فدرال را نقض می‌کند یا خیر. اگر چراغ سبز را از نوار نقاله خود دریافت کرده اید، یک قدم به بستن با اطمینان معامله در خانه بعدی خود نزدیک تر خواهید بود.

3. نشانه های توسعه

یکی از مهم ترین عواملی که به تعیین ارزش ،ید خانه کمک می کند، نشانه های توسعه است. توصیه می کنیم به دنبال خانه ای باشید که در منطقه ای واقع شده باشد که انتظار رشد فوق العاده ای را در سال های آینده دارد و نه برع،. برخی عالی نشانه های توسعه دسترسی به جاده های اصلی، حمل و نقل عمومی، مراکز ،ید، مدارس و پروژه های توسعه شهری مانند پارک ها و مراکز اجتماعی را شامل می شود.

نکته تخصصی: یک نشانه فوق العاده از توسعه اقتصادی منطقه ای است که دارای یک مرکز توزیع آمازون است. با روند ،ید آنلاین و ،ده فروشی که دائما در حال افزایش است، زیرساخت های آ،ین مایل به طور فزاینده ای اهمیت می یابند.

4. تعیین تمام هزینه ها از قبل

قبل از اینکه گلوله را گاز بگیرید و ،ید خود را انجام دهید، بسیار مهم است که تمام هزینه های پیش بینی شده و هزینه های جاری را مح،ه کنید. علاوه بر وام مسکن، باید هزینه های دیگری مانند تعمیرات غیرمنتظره، تعمیر و نگهداری، بیمه، آب و برق، جای خالی و هزینه های حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. اجرای این اعداد از قبل به شما کمک می کند تا ایده دقیق تری از نوع بازدهی که ایجاد می کنید به دست آورید و به جلوگیری از غافلگیری های ناخوشایند کمک می کند. هزینه های پنهان غیر منتظره پایین جاده.

5. بازار را مقایسه کنید

یک جستجوی آنلاین سریع همیشه باید اولین خط اقدام برای ا،ر ،یداران خانه باشد، و یکی از بهترین کارهایی که می تو،د انجام دهید این است که درباره خانه های دیگر برای فروش در حومه یا منطقه انتخابی خود تحقیق کنید. سایر فهرست‌های آنلاین در این منطقه می‌توانند به شما ایده خوبی درباره اینکه چه املاک مشابهی در شهر یا حومه شما به فروش می‌رسد، ارائه دهند. اگر خانه انتخابی شما در یک نرخ بسیار با تخفیف (یا با قیمت بیش از حد متورم)، زنگ‌های هشدار باید به صدا درآیند و شما قطعاً می‌خواهید قبل از ،ید خود دلیل این امر را بفهمید. هنگامی که به comps آنلاین نگاه می کنید، به خاطر داشته باشید که باید دارایی انتخابی خود را با ویژگی هایی با شرایط، اندازه، دسترسی و موقعیت مشابه مقایسه کنید.

6. آیا آن را مانند خانه؟

در نهایت، و در کمترین نکته فنی – آیا ملک انتخابی شما شبیه خانه است؟ خانه عالی ذهنی است. چیزی که ممکن است برای یک نفر یک خانه رویایی باشد، به خوبی می تواند برای دیگری یک کابوس زنده باشد. در پایان روز، اینکه بتو،د آینده و زندگی را برای خود در یک خانه متصور شوید، به همان اندازه مهم است که هر جزییات مالی نابسامان دیگری. آیا خانه انتخابی شما خانه ای است که در سال های آینده بتو،د فرزندان خود را در آن در حال دویدن ببینید؟ آیا می تو،د قبلاً آن را پیش بینی کنید مهم، ها، گردهمایی ها و باربیکیو که می تو،د با عزیزان و دوستانتان از آن لذت ببرید؟ وقتی ،ت به این می رسد که آیا خانه ای ارزش ،یدن دارد یا خیر، قلب و سر در این مورد به یک اندازه صحبت می کنند!

_________________

وقتی ،ت به سرمایه گذاری در خانه بعدی شما می رسد، بهترین گزینه شما این است که کاملاً مطلع باشید تا آگاهانه ترین ،ید ممکن را انجام دهید. ما امیدواریم که این مقاله بینش ارزشمندی را در مورد برخی از عواملی که هنگام انتخاب خانه رویایی خود باید به آنها توجه کنید، به شما داده باشد. بهترین ها!


منبع: https://www.archute.com/find-out-a-،me-worth-buying/