دسته‌ها
اخبار

چگونه ترک ها و سوراخ ها را رفع کنیم


اگرچه گچ به دلیل سختی اش معروف است، اما این ماده را در برابر سایش و پارگی سطح مصون نمی کند. خیلی ها نمی توانند به داشتن یک نمای بیرونی بی عیب و نقص بدون انجام کار اضافی برای نگهداری گچ بری بیرونی ببالند. به همین دلیل، بسیاری از خانه ها دچار مشکل ، خوردگی هستند.

رفع ،‌ها در اسرع وقت می‌تواند با جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب رساندن به آن، به ماندگاری گچ در بیرون تا زم، که باید کمک کند. ،‌های دیواری انواع مختلفی دارند و روش‌های مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارد، اما دانستن اندازه و الگوی ،‌ها می‌تواند به‌،وان قطب‌نما برای تعیین نحوه آب‌بندی هر دهانه استفاده شود.

ابزار ضروری برای تعمیرات گچ

تعمیرات گچبری

منبع: trueworkers.de

صرف نظر از اندازه سوراخ ها و ، ها، مواد مورد نیاز برای رفع آنها در حالت ایده آل ی،ان است. اینها درزگیرهای ، مانند درزگیر، تفنگ درزبندی، روکش خانگی، کاغذ نمدی، آب، کهنه، برس سفت، پیچ گوشتی، برس سیمی، اسکنه، چاقو، دستکش، ،اش دار و چکش هستند.

اگر آسیب گچ کاری که با آن مواجه هستید محدود به یک ، یا سوراخ فوت مربع باشد، ممکن است بتو،د کار تعمیر را تکمیل کنید. با این حال، احتمالاً برای تعمیرات دیگر مانند نصب ضعیف گچ کاری یا احیای گچ بری تحت تأثیر رطوبت، به کمک متخصصان نیاز خواهید داشت.

تعمیرات ، های گچبری کوچک

تعمیرات گچبری

منبع: tkoplumbingco.com

مطابق با تعمیر گچ بری آلبوکرکی، اگر ، های ریز خط مو در گچ کاری شما ایجاد شد نگران نباشید زیرا تعمیر آنها برای صاحبان خانه ساده است. درزبندی و رنگ می تواند به طور موثر ، های خط مو را که بین 1/16 تا 1/8 اینچ عرض دارند، ترمیم کند. انجام ترمیم ، های مو با تعمیرکاران حرفه ای گچ کاری به همان اندازه انتخاب هوشمندانه ای است.

برای شروع، باید تعمیرات را با تمیز ، ناحیه ، شروع کنید. از یک برس رنگ سفت استفاده کنید و به آرامی هرگونه ،یفی را از ناحیه اطراف ، پاک کنید. یک شکاف را پر کرده و مهر و موم کنید بزرگتر از 1/8 با درزگیر بیرونی اکریلیک. برای ، هایی به عرض 1/4 اینچ، توصیه می شود از درزگیر بیرونی آکریلیک سمباده شده استفاده کنید. پس از خشک شدن درز، گچ را در صورت ،وم رنگ کنید.

، های گچبری بزرگ و تعمیر سوراخ های کوچک

تعمیرات گچبری

منبع: mr-maid.com

برای تلفظ بیشتر تعمیرات ، گچ، ممکن است به کار آماده سازی اضافی نیاز داشته باشید و از یک محصول تعمیر متفاوت برای رفع سوراخ ها و ، های بزرگتر 1/4 و بالاتر استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که داشتن ، های بزرگ زیاد می تواند نشان دهنده مشکلی باشد که تعمیر و نگهداری نمی تواند آن را تعمیر کند.

برای شروع فرآیند تعمیر، از یک چاقو یا ،اش استفاده کنید تا بقایای شل را از شکاف یا سوراخ جدا کنید. سپس، با استفاده از همان چاقو، ناحیه آسیب دیده را با مخلوطی از مخلوط گچ بری از قبل مخلوط شده پر کنید. برای مطابقت با بافت گچ موجود، بافت را به پچ اضافه کنید. پس از خشک شدن ماده ترمیم کننده، از یک برس سیمی برای صاف ، آن استفاده کنید.

حذف گچ بری تاک

تعمیرات گچبری

منبع: s42804.pcdn.co

قبل از تمیز ، انگورها، مطمئن شوید که آنها مرده و در آفتاب خشک شده اند. برای این کار باید ریشه ها را خشک کنید و با پاشیدن آب صابون یا صابون از رشد بیشتر آنها جلوگیری کنید. هیپوک،یت کلسیم، اغلب به ،وان شوک است، شناخته می شود. سپس محل را با یک برس نایلونی سفت و صابون بشویید اب برای از بین بردن قطعات گیاه بدون آسیب رساندن به گچ.

همچنین بخو،د: 4 نکته برای انتخاب پیمانکار گچ بری من،

تعمیرات گچ بری آسیب دیده

تعمیرات گچبری

منبع: nitrocdn.com

همانطور که در بالا ذکر شد، هر چه تعداد سوراخ‌ها و ،‌ها بیشتر باشد، احتمال اینکه مشکلی برای تعمیر و نگهداری معمولی نباشد، بیشتر می‌شود. خوشبختانه، برخی از هک ها می توانند به ،وان راه حل های موقت عمل کنند.

  • برای شروع فرآیند، با برداشتن گچ های شل شروع کنید. از چکش یا اسکنه برای جدا ، گچ های ش،ته در ناحیه ای که نیاز به تعمیر دارد استفاده کنید.
  • در مرحله بعد، با استفاده از برش های حلبی، تیغه را بردارید و کاغذ نمدی یا بسته بندی خانه را به دقت از گچ کاری آسیب دیده جدا کنید.
  • یک تکه کاغذ نمدی یا روکش خانه را برش دهید تا دقیقاً با ابعاد ناحیه آسیب دیده مطابقت داشته باشد. آن را با استفاده از یک تفنگ منگنه به روکش ب،ب،د و درزگیر بیرونی اکریلیک را برای آب بندی آن اعمال کنید.
  • مرحله بعدی استفاده از کت اسکرچ، اولین لایه ترمیم گچ است. می تو،د مستقیماً یک مخلوط تعمیر گچ بری از پیش مخلوط شده را با ماله یا یک مخلوط سنتی که نیاز به مخلوط ، در یک سینی پ،تیکی دارد اعمال کنید. هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که مخلوطی را انتخاب کنید که سریع خشک شود.
  • پس از خشک شدن ،مت اول، همان سطح را برای لایه دوم با اچ ، سطح مواد گچ بری آماده کنید تا به ،بندگی لایه بعدی کمک کنید.
  • حالا کت قهوه ای، لایه دوم گچ را ،ید.
  • بسته به آب و هوا، اجازه دهید لایه قهوه ای ،اش به مدت 5-7 روز خوب شود. زمان و رطوبت بسیار کم باعث ایجاد مشکل در لایه گچ کاری نهایی می شود.
  • لایه نهایی گچ به ،وان پوشش رنگی شناخته می شود که باید آن را روی ،مت تعمیر شده اعمال کنید. توصیه می شود از مخلوط گچ بری رنگی استفاده کنید که با رنگ فعلی سطح مطابقت داشته باشد. با این حال، اگر سطح از قبل دارای دو لایه گچ رنگ شده است، می تو،د از همان مخلوط گچ برای پوشش رنگ نیز استفاده کنید.

نتیجه

گچ کاری که به درستی تهیه نشده یا به اندازه کافی استفاده نشده است تمایل به ، خوردن یا بدتر از آن، شل شدن در مکان های خاص دارد. با این حال، این توصیه ها باید برای حل و پیشگیری از چنین مسائلی باشد.




منبع: https://architecturesideas.com/stucco-repairs/