دسته‌ها
اخبار

چگونه صندلی اداری را بدون اهرم بلند کنیم


من همیشه به مردم پیشنهاد می‌کنم بهترین میز و صندلی اداری خانگی را برای بهره‌وری بیشتر در حین کار انتخاب کنند، زیرا درد و درد را کاهش می‌دهند. اما اگر نتو،د ارتفاع صندلی را به دلیل ش،تن یا از بین رفتن اهرم تنظیم کنید چه؟

به همین دلیل است که راهنمای امروز به بهترین روش‌ها برای بالا بردن صندلی اداری بدون اهرم می‌پردازد تا به شما در تنظیم سریع ارتفاع صندلی در صورت نیاز کمک کند.

انواع صندلی اداری

انواع صندلی اداری چیست؟

من تصمیم گرفته ام بهترین راه برای پاسخ به این سوال در مورد نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم این است که ابتدا به انواع مختلف صندلی اداری نگاهی بیندازیم. این ایده ای را در مورد چگونگی دستیابی به ارتفاع صحیح صندلی، بسته به مدلی که استفاده می کنید، ارائه می دهد.

1. صندلی پنوماتیک

این رایج ترین نوع صندلی اداری است و از یک محفظه تک اثره یا فنر گازی پر از هوا تشکیل شده است. یک اهرم در کناره برای بالا بردن ارتفاع صندلی اداری پیدا خواهید کرد که مطابق با محفظه هوا کار می کند.

به عبارت دیگر، وقتی اهرم را می‌کشید یا فشار می‌دهید، مک،زم پیستون و پیستون هوا را به داخل محفظه می‌کشد یا از آن خارج می‌کند. با استفاده از این صندلی اداری به راحتی می تو،د اهرم را بکشید و مدل را تا ارتفاع دلخواه بالا ببرید قبل از اینکه اهرم را رها کنید تا صندلی در جای خود قفل شود.

2. صندلی غیر پنوماتیک

صندلی اداری غیر پنوماتیکی یک صندلی اداری قدیمی است که آسانسور بادی ندارد. اگر از معدود افراد بدشانسی هستید که از این صندلی ها استفاده می کنید، باید ارتفاع صندلی را به صورت دستی تغییر دهید.

3. صندلی هیدرولیک

یک صندلی هیدرولیک از اهرم تنظیم ارتفاع برای تغییر ارتفاع صندلی استفاده نمی کند زیرا این مدل ها دارای دکمه های رها ، در کناره ها هستند. تنها چیزی که نیاز دارید فشار دادن دکمه ها برای پایین آوردن یا بالا بردن ارتفاع صندلی و نشستن راحت است. به فشار دادن دکمه ادامه دهید و قبل از رها ، آن به سمت بالا یا پایین بکشید تا صندلی قفل شود.

4. صندلی غیر قابل تنظیم

این صندلی اداری به دلیل در دسترس بودن مدل های پیشرفته تر دیگر رایج نیست. هیچ مک،زمی برای تنظیم این صندلی ها وجود ندارد، بنابراین ا،ر مردم ترجیح می دهند ارتفاع میز را تغییر دهند. اما من چند تکنیک موثر پیدا کرده ام که به شما کمک می کند ارتفاع صندلی اداری غیر قابل تنظیم را تغییر دهید – در بخش های بعدی در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

چرا ارتفاع صندلی اداری را بدون اهرم بالا ببرید؟

هنگام انتخاب بهترین ارتفاع میز اداری خانگی، ممکن است تعجب کنید که چرا بالا بردن ارتفاع یک صندلی اداری مهم است. ا،ر مردم مزایای یک صندلی ارگونومیک را نادیده می گیرند، که مهم ترین آن این است که وضعیت بدنی خوب را تقویت می کند و به شما کمک می کند برای مدت طول، کار کنید.

دیده شده است که کارمند، که روی صندلی اداری باکیفیت ثابت در ارتفاع دلخواه نشسته اند، بهره وری بیشتری از خود نشان می دهند. در بسیاری از موارد، درد ضربان دار مرتبط با وضعیت نشستن نامن، را نیز کاهش می دهد.

من مزایای رایج تنظیم ارتفاع صندلی اداری را در این بخش خلاصه کرده ام.

1. کاهش درد گردن/کمر

وقتی روی صندلی اداری با ارتفاع کم می نشینند، افراد تمایل بیشتری به سمت میز دارند که در نتیجه کمردرد و وضعیت بدنی آنها را مختل می کند. ا،ر افرادی که برای مدت طول، در وضعیت نامن، می نشینند دچار مشکلات ،تی عضل، می شوند که افزایش ارتفاع صندلی می تواند به جلوگیری از آن کمک کند.

2. راحتی بیشتر

هنگامی که صندلی اداری کمتر از ارتفاع میز است یا برای افراد کوتاه قدتر است، برای راحتی بیشتر هنگام کار توصیه می شود ارتفاع صندلی اداری را بالا ببرید. این به بهبود بهره وری کمک می کند و احتمال مشکلات سلامتی را کاهش می دهد.

چگونه ارتفاع صحیح صندلی اداری بدون اهرم را انتخاب کنیم؟

برای تعیین ارتفاع صندلی برای نیازهای شما، مهم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • ارتفاع پشتی
  • قد فرد
  • عمق صندلی
  • ارتفاع صندلی با پوشیدن کفش های مختلف
  • عرض صندلی
  • ارتفاع دسته.

برای انتخاب صندلی اداری ارگونومیک با ارتفاع من،، باید به ارتفاع میز و تنظیمات محل کار نیز توجه کنید. علاوه بر این، نوع صندلی اداری را که دارید و اینکه آیا اهرم های پنوماتیکی دارد یا خیر، بررسی کنید.

اگرچه تغییر ارتفاع صندلی با اهرم‌های پنوماتیک آسان‌تر است، اما همچنان می‌تو،د با پیروی از تکنیک‌های ذکر شده در این راهنما، از یک صندلی اداری قدیمی نهایت استفاده را ببرید.

چگونه صندلی اداری را بدون اهرم بلند کنیم؟

نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم

برای اینکه بد،د چگونه صندلی اداری را بدون اهرم بلند کنید، نوع صندلی را که روی آن می‌نشینید انتخاب کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

الف- صندلی اداری غیر پنوماتیک

1. ارتفاع صندلی

هنگامی که یک صندلی اداری غیر پنوماتیک دارید، اولین قدم تعیین ارتفاع صحیح صندلی است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. من دیده ام که صندلی اداری ایده آل در ارتفاعی مشابه ارتفاع میز و چیدمان اداری تنظیم می شود.

طبق تجربه من، بهترین صندلی های اداری ارتفاعی معادل فاصله وسط مفصل زانو تا کف دارند. بنابراین، برای این گونه صندلی ها، از یک متر برای مح،ه فاصله وسط مفصل زانو تا کف هنگام ایستادن استفاده کنید.

پس از آن، فاصله بین کف و نشیمنگاه صندلی را تعیین کنید تا تفاوت بین این اندازه ها مح،ه شود. پاهای خود را صاف روی زمین و ران ها به صورت افقی نگه دارید و در عین حال حالت عمودی خود را حفظ کنید تا وضعیت بدنی من، را تضمین کنید.

هنگامی که می تو،د این وضعیت را به طور طبیعی حفظ کنید، ارتفاع صندلی را در آن نقطه مشخص کنید. این تضمین می کند که هر بار از حمایت کمری من، برخوردار خواهید بود.

2. ضد عقربه های ساعت و تنظیم در جهت عقربه های ساعت

هنگامی که صندلی برای تغییر ارتفاع صندلی وجود ندارد، باید صندلی را در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخ،د. بنابراین، بایستید و در حالی که صندلی را به سمت بالا می‌کشید یا فشار می‌دهید، شروع به چرخش کنید تا در سطح من،ی نسبت به ارتفاع میز قرار گیرد.

هنگامی که راضی شدید، صندلی را تست کنید و مطمئن شوید که برای کار میز راحت است. بسته به برخی از مدل های صندلی، قبل از پیدا ، نقطه شیرین، باید تنظیمات متعددی را انجام دهید.

3. تنظیم پیچ و مهره زیر صندلی

برخی از مدل های قدیمی دارای یک تنظیم پیچ زیر صندلی هستند که به موجب آن باید یک پیچ را به انتهای پایین صندلی اداری بپیچید. مانند ا،ر صندلی های اداری بدون اهرم، در حالت نشسته نمی تو،د ارتفاع صندلی را تغییر دهید و لازم است صندلی را وارونه کنید.

اما به جای چرخاندن صندلی در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت، پیچ را به چپ و راست بچرخ،د تا صندلی را بالا یا پایین ببرید. پس از رسیدن به ارتفاع مورد نظر، پیچ را پیچ کنید و بررسی کنید که آیا وضعیت نشیمنگاه راحت است یا خیر.

معمولاً می‌تو،د تشخیص دهید که چه زم، پاهایتان در برابر سطح صاف هستند و ران‌ها در زاویه 90 درجه قرار دارند که راحت‌ترین حالت نشستن در نظر گرفته می‌شود.

4. حرکت ارتفاع پشت

هر صندلی اداری جدید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی است که به شما امکان می دهد تکیه گاه دست و کمر را تغییر دهید. برای تضمین راحتی مطلوب، متوجه خواهید شد که بسیاری از صندلی های اداری دارای یک تکیه گاه هستند که به جلو یا عقب متمایل می شود، در حالی که مدل های دیگر امکان حرکت همه جانبه را دارند.

اگر حالت نشستن بازتری را دوست دارید، صندلی های اداری را انتخاب کنید که امکان تعویض تکیه به پشت را بدون به خطر انداختن عملکرد تکیه گاه می دهد. در بیشتر موارد، تغییر پشت و دسته‌ها بر اساس ترجیح شما، خستگی را کاهش می‌دهد تا بتو،د برای مدت طول، بنشینید.

ب. صندلی غیر قابل تنظیم

تا اینجا نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم را برای مدل های غیر پنوماتیکی توضیح دادم که هنوز مک،سمی برای بالا بردن صندلی اداری دارد. اما در مورد واحدهای غیر قابل تنظیم که به اجزای خاصی برای تغییر ارتفاع مجهز نیستند، چطور؟

این چیزی است که در این بخش به شما کمک خواهد کرد تا حدا،ر راحتی را از صندلی های اداری قدیمی تر به دست آورید.

1. بلوک های ارتفاع میز

هنگامی که نیاز دارید صندلی اداری را بدون اهرم پایین بیاورید اما نمی خواهید تغییرات ساختاری ایجاد کنید، بهتر است از بلوک های ارتفاعی میز استفاده کنید. این کمک می کند صندلی با میز کار هماهنگ شود، زیرا می تو،د میز را به دلخواه بالا یا پایین بیاورید.

حتی بهتر است از بلوک های ارتفاعی ضد لغزش برای کاهش احتمال تصادفات استفاده کنید، زیرا آنها از پ،تیک بادوام ساخته شده اند که به راحتی روی هم چیده می شوند. با این حال، من همیشه اندازه و ارتفاع بلوک ها را از قبل بررسی می کنم تا بدانم به چند عدد نیاز دارم.

بنابراین، قبل از انباشتن بلوک ها، مح،ه کنید که چه تعداد باید اضافه کنید.

2. ،ن های صندلی

هنگامی که به نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم فکر می کنید، اغلب مردم ساده ترین مرحله را که استفاده از ،ن صندلی است نادیده می گیرند. بالشتک های صندلی گزینه ای مقرون به صرفه و موثر هستند، در حالی که می تو،د از وسایل متعددی مانند ،ن های فوم غنی یا بالش های پرتابی استفاده کنید.

مانند بلوک های ارتفاعی، می تو،د از ،ن هایی با پدهای ضد لغزش برای بلند ، صندلی اداری بدون اهرم استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که صندلی با ارتفاع میز مطابقت داشته باشد و اطمینان حاصل شود که می تو،د در راحت ترین موقعیت کار کنید.

برخی از افراد حتی یک بالشتک ارتوپدی فوم مموری را برای جلوگیری از مشکلات استخوان دنبالچه بدون به خطر انداختن تنظیم ارتفاع ترجیح می دهند.

3. قطعات چوب برای ارتفاع من،

در موارد خاصی، زم، که باید صندلی را چند اینچ بالا ببرید، یک تکنیک موثر استفاده از یک قطعه چوبی است. در چنین حالتی می تو،د آنها را بین نیمه پایینی صندلی و صندلی قرار دهید تا در حالت عادی کار کنند.

اما شما باید کارهای خود را انجام دهید مانند سوراخ ، و پیچ ،، بنابراین یک قطعه چوبی 2×2 اینچی را در وسط راه قرار دهید. این به پیچاندن قطعات به هم کمک می کند، اما تعداد سوراخ هایی که ایجاد می کنید به پیچ های موجود بستگی دارد.

ج. صندلی اداری آسیب دیده

اینها چند تکنیک در مورد نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم در هنگام داشتن یک صندلی قدیمی غیر پنوماتیک بود. اما تصمیم گرفتم به نحوه تعمیر قفل شیب روی صندلی اداری پاسخ دهم یا به شما در افزایش صندلی در زم، که واحدها دارای اهرم ش،ته هستند کمک کند.

توجه داشته باشید که این تکنیک‌ها برای صندلی‌های پنوماتیکی هستند و تنها در صورتی م،ا پیدا می‌کنند که تجربه DIY داشته باشید.

1. تعویض اهرم

این تکنیک تعمیر دائمی تری را ارائه می دهد، اما باید مک،زم صندلی جدید را انتخاب کنید زیرا یک اهرم پنوماتیک به طور جداگانه در دسترس نیست. پس از یافتن جایگزین من،، گام بعدی جدا ، صندلی اداری و افزودن مک،زم جدید است.

2. اهرم تنظیم موقت

دانستن نحوه ایجاد یک اهرم تنظیم ضروری است، به خصوص زم، که قفل شیب گیر کرده یا نمی تو،د اهرم را حرکت دهید. در چنین شرایطی، به بالای سیلندر واقع در بالابر پنوماتیک برسید.

نوک سیلندر دارای یک پین است که برای بیرون کشیدن پیستون در پایین بالابر پنوماتیک باید آن را به سمت پایین فشار دهید. رها ، پیستون به افزایش ارتفاع صندلی اداری کمک می کند، بنابراین از هر جسم بلندی مانند خط کش یا پیچ گوشتی به ،وان اهرم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که آن را با نوار ،ب محکم کنید و می تو،د بدون دردسر از صندلی استفاده کنید.

چگونه صندلی اداری را بدون نتیجه گیری اهرمی بلند کنیم

چگونه می توان صندلی اداری را بدون نتیجه گیری اهرمی بلند کرد

تکنیک های دیگری نیز در مورد نحوه بلند ، صندلی اداری بدون اهرم وجود دارد، مانند استفاده از سیم کشی یا ستون نخی. اما من رایج ترین و آسان ترین روش ها را در میان آنها در راهنمای خود برجسته کرده ام.

مهم است به یاد داشته باشید که هر روشی که انتخاب می کنید، کار ، در یک صندلی پایین برای ساعات طول، توصیه نمی شود. شما نمی خواهید در نهایت با کمردرد و اختلالات عضل، در جاده مواجه شوید، فقط به این دلیل که از یک صندلی اداری با اهرم استفاده نمی کنید.

بنابراین، حتی اگر روی یک صندلی قدیمی یا آسیب دیده نشسته اید، به دنبال بهانه نباشید، زیرا همه می توانند با تکنیک های من در محل کار راحت تر باشند.

نکته

هنگامی که صندلی اداری شما دارای پیچ تنظیم است، توصیه می کنم از یک آچار آچار برای چرخاندن پیچ در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت استفاده کنید. این تکنیک همچنین برای صندلی های بدون اهرم یا با اهرم ش،ته مفید است زیرا آچار روی پیچ قرار می گیرد و به شما امکان می دهد آن را به صورت دستی بچرخ،د.


منبع: https://www.architecturelab.net/،w-to-raise-office-chair-wit،ut-lever/