دسته‌ها
اخبار

چگونه لباس های خود را بدون چروک بسته بندی کنیم؟ مفیدترین نکات و ترفندهای سازگاری را کشف کنید!


این فصل تعطیلات است و فوق العاده ترین زمان سال است! مطمئناً همه چیز در مورد خانواده با هم است، اما سفر به خارج از کشور نیز ایده بسیار خوبی به نظر می رسد. یکی از بزرگترین آرزوهای من رفتن به فنلاند و دیدن شفق شمالی است. اگر در تعطیلات امسال قصد رفتن به یکی از مقاصد رویایی خود را دارید یا فقط به دیدن خانواده خود می روید، باید چمدان های خود را خیلی خوب ببندید. وقتی وارد می شوید زم، برای از دست دادن نخواهید داشت و می خواهید تا آنجا که ممکن است چیزهای زیادی ببینید. بنابراین شما هر بار لباس های خود را اتو نمی کنید، درست است؟ چگونه لباس های خود را بدون چروک بسته بندی کنیم؟ برای یافتن بهترین نکات و ترفندها به خواندن ادامه دهید!

چگونه لباس های خود را بدون چروک بسته بندی کنیم؟

چگونه لباس های خود را بدون چروک ، در چمدان ببندید و نکات و ترفندهایی را برای رفع چین و چروک انجام دهید.

تبلیغات

هیچ چیز بدتر از این نیست که به مقصد برسید، چمدانتان را باز کنید و بفهمید همه چیز چروک شده است! این بدان م،است که شما زمان زیادی از تعطیلات خود را صرف اتو ، لباس خواهید کرد. چگونه از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ چگونه می توان مطمئن شد که لباس های شما هنگام باز ، بسته بندی شگفت انگیز به نظر می رسند؟ خوب، ما این راهنمای ساده را داریم که می تو،د دنبال کنید و از نتایج شگفت زده شوید!

روش نورد

این روش رول ، مطمئنا از چروک شدن لباس های شما جلوگیری می کند. نه تنها این، بلکه فضای زیادی را در چمدان شما ذخیره می کند و به شما امکان می دهد وسایل بیشتری را بسته بندی کنید. هنگامی که لباس ها را می پیچید، مطمئن شوید که آنها را محکم تا کنید و شروع کنید به شکل مستطیل یکدست. شما قادر خواهید بود آنها را در کنار یکدیگر در چمدان قرار دهید و چیزهای کوچک دیگری را در بین آنها قرار دهید.

چگونه چمدان خود را به روایت ماری کندو ببندیم

وقتی ،ت به سفر و بستن چمدان می رسد، ماری ،دو مطمئناً فردی است که باید به او نگاه کرد. او بهترین توصیه ها، نکات و ترفندهایی را دارد که به شما در نحوه تا ، و قرار دادن وسایل در چمدانتان کمک می کند. او تنها در چند مرحله ساده نشان می دهد که چگونه می تو،د لباس های خود را تا کنید، بدون اینکه آنها را چروک یا چروک کنید. یکی از بهترین توصیه های او این است که همیشه از قبل فکر کنید به چه چیزهایی بیشتر نیاز دارید و آنها را در بالا جمع کنید. به این ترتیب وقتی عجله دارید، مجبور نخواهید بود همه چیز را به هم بزنید و همه چیز را به هم بزنید. او همچنین توصیه می کند که برای جلوگیری از چین و چروک و چروک شدن، حتماً باید از روش رول ، روی پارچه های نازک تر استفاده کنید. سعی کنید برای سفر بعدی خود مانند ماری ،دو بسته بندی کنید!

چگونه لباس های خود را بدون چروک بسته بندی کنیم؟ کیسه های خشک شویی را امتحان کنید.

بهترین راه برای بسته بندی لباس های خود بدون چروک چیست؟ استفاده از کیسه های خشکشویی هنگام تا ،، انتخاب ایده آلی برای بسته بندی لباس های زیاد خواهد بود. با این حال باید در نظر داشته باشید که تا شدن با این کیف ها زمان زیادی از شما می گیرد. اگر فضای کافی در چمدان خود دارید بهتر است از آن استفاده کنید، زیرا کیف ها نیز به فضای کمی نیاز دارند. این ویدیو در مورد بسته بندی پیراهن بسیار مفید است. این روش برای سفرهای کاری بسیار کارآمد است. افراد زیادی از آن استفاده می کنند و بررسی ها شگفت انگیز است. در این ویدیو با سیستم های بسته بندی نیز آشنا می شویم. اگر بخواهید سریع تا شوند می توانند مفید باشند و همچنین می توان از آنها مانند جداکننده استفاده کرد.

چگونه لباس های خود را بدون چروک ببندید روش های ساده ایده ها و ترفندها آموزش تصویری راهنمای

تبلیغات

نکات دیگر در مورد نحوه بسته بندی لباس های خود بدون چروک

نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که می تو،د برای سفر بعدی خود تطبیق دهید. اگر برخی از روش ها را امتحان کنید، مطمئن هستم که یاد خواهید گرفت که چگونه مانند یک حرفه ای واقعی بسته بندی کنید. در واقع ساده تر از چیزی است که فکر می کنید، و زمان زیادی از شما نمی گیرد. از این گذشته، همه ما می خواهیم وقتی به مقصد بعدی خود می رویم ظاهری زیبا داشته باشیم و از لباس های چروک خودداری کنیم. نکات مفید بیشتری را کشف کنید تا بتو،د آماده باشید!

لباس های خود را با دستمال کاغذی تا کنید

تا ، لباس ها با دستمال کاغذی واقعا می تواند از چین و چروک های زیاد جلوگیری کند. اساساً همان کاری است که با کیسه های خشکشویی انجام می دهید. وقتی دستمال کاغذی بین آن قرار می دهید باید هر تکه لباس را تا کنید. این بسیار مفید است، با این حال کاغذ فضای اضافی در چمدان شما می گیرد. اساساً کاری که این تکنیک انجام می دهد این است که اصطکاک لباس را به حداقل می رساند که از چروک شدن آن جلوگیری می کند.

هنگام بسته بندی لباس های خود، مطمئن شوید که آنها را صاف بخواب،د!

روش دیگری که می تو،د آن را تطبیق دهید این است که لباس های خود را تا حد امکان صاف روی هم قرار دهید. با این حال، اگر سعی کنید این استراتژی را تطبیق دهید، می تو،د خطر کنید که لباس های شما فقط در لبه چمدان انباشته شوند. شما باید واقعاً در نظر داشته باشید که از چه چمد، می خواهید استفاده کنید.

موارد لازم را بسته بندی کنید، از بسته بندی بیش از حد خودداری کنید

اگر می خواهید از چین و چروک جلوگیری کنید، از بسته بندی بیش از حد خودداری کنید. همیشه وسایل ضروری را ببندید و چمدان خود را پر نکنید. در غیر این صورت، لباس های شما ممکن است چروک شوند و از اصطکاک آسیب ببینند.


منبع: https://deavita.net/pack-your-clothes-wit،ut-wrinkling-discover-helpful-guide-tips-tricks-253526.html