دسته‌ها
اخبار

چگونه یک انبار شراب عالی برای مجموعه شراب خود پیدا کنیم؟


مهمترین چیز در انبار شراب این است که بطری های خود را در دما و رطوبت ایده آل نگه دارید. یک سازنده انبار شراب می تواند به شما کمک کند تا این محیط را برای مجموعه شراب خود فراهم کنید. سه عامل مهمی که تعیین می کند انبار شما موفق است یا خیر عبارتند از: مکان، اندازه و کنترل آب و هوا.

نیازهای خود را تعریف کنید

اولین قدم برای یافتن انبار شراب عالی برای مجموعه خود این است که نیازهای خود را مشخص کنید. این به م،ای تعیین تعداد بطری شرابی است که می خواهید ذخیره کنید و به چه مقدار فضای نیاز دارند، و همچنین تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به ویژگی های اضافی مانند کنترل دما یا روشنایی نیاز دارید یا خیر.

هنگامی که درک خوبی از آنچه لازم است به دست آوردید، وقت آن است که ادامه دهید!

در مورد اندازه انبار تصمیم بگیرید

انبار شراب عالی

منبع: pinterest.com

می تو،د با تصمیم گیری در مورد اندازه انبار شراب خود شروع کنید. اندازه مجموعه شما تعیین می کند که شما چقدر به یک انبار بزرگ یا کوچک نیاز دارید. اگر مجموعه بزرگی دارید، بهتر است یک انبار بزرگ شراب تهیه کنید. از طرف دیگر، اگر مجموعه شما کوچک و جمع و جور است، فعلاً تهیه یک مجموعه کوچکتر کافی است تا به مرور زمان اندازه آن بزرگ شود.

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید سبک انبار شراب شما است. سبک های زیادی مانند سنتی، مدرن و امروزی وجود دارد. اگر مطمئن نیستید که کدام یک با سلیقه شما مطابقت دارد، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید که می تواند به شما در تصمیم گیری من، برای خانه شما کمک کند.

مکان زیرزمین خود را انتخاب کنید

هنگام انتخاب مکان برای انبار شراب خود، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولین چیز این است که باید در مک، خنک و خشک قرار گیرد. این کمک می کند تا شراب های شما تا زم، که ممکن است در بهترین کیفیت خود باقی بمانند. همچنین مهم است که مطمئن شوید اتاقی که می‌خواهید زیرزمین خود را در آن قرار دهید، هدف دیگری جز نگهداری بطری‌های شراب (یا هر مایع دیگر) نداشته باشد، زیرا این امر به جلوگیری از رشد کپک در آنها در طول زمان کمک می‌کند. یک گزینه خوب زیر یا بالای سطح زمین خواهد بود. با این حال، اگر این دو گزینه در دسترس نیستند، سعی کنید منطقه‌ای با دیوارهای بلند پیدا کنید تا نور مستقیم خورشید در ماه‌های تابستان که دمای هوا به 40 درجه سانتی‌گراد (104 درجه فارنهایت) می‌رسد، نتواند به هیچ بخشی از آنها برسد.

شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید

انبار شراب عالی

منبع: pinterest.com

هنگامی که به دنبال انبار شراب هستید، مهم است که شرایط آب و هوایی خانه خود را در نظر بگیرید. مهمترین عوامل دما و رطوبت هستند. برای نگهداری درست بطری ها به هر دو در سطوح من، نیاز دارید. در غیر این صورت، آنها می توانند به مرور زمان ،اب یا آسیب ببینند.

  • دما: در حالت ایده آل، انبار شراب شما باید بین 55 درجه فارنهایت (13 درجه سانتیگراد) و 65 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) باشد.. این کار شراب های شما را به اندازه کافی خنک نگه می دارد تا بیش از حد گرم نشوند، اما نه به اندازه کافی سرد که کپک روی سطح آنها ایجاد شود – و همچنین از یخ زدن آنها در ماه های زمستان جلوگیری می کند!
  • رطوبت: یک قانون خوب این است که سطح رطوبت در هر فضای ذخیره سازی معین باید بین 70 تا 80 درصد باشد. اگر در آنجا خیلی خشک شود، چوب پنبه‌ها از گردن بطری‌ها دور می‌شوند. اگر خیلی مرطوب باشد (که ممکن است در هنگام متراکم شدن آب روی دیوارها اتفاق بیفتد)، درپوش های چوب پنبه ای ممکن است قبل از وارد شدن به دهانه بطری ها بیش از حد منبسط شوند … و در نتیجه نشتی در اطراف ایجاد می شود!

به سیستم HVAC فکر کنید

اگر قصد دارید یک انبار شراب سفارشی بسازید، مهم است که در نظر بگیرید نحوه نصب سیستم HVAC. مکان ایده آل برای سیستم تهویه مطبوع در یک دیوار یا سقف نزدیک محل ذخیره شراب شما است. به این ترتیب، گرما و رطوبت را می توان با حفظ دما و سطوح بهینه رطوبت در طول سال تنظیم کرد.

یک سیستم تهویه مطبوع باید هم یک مرطوب کننده و هم رطوبت گیر داشته باشد که با هم کار کنند تا همه چیز را در دمای من، نگه دارند. به ،وان مثال: اگر در یک منطقه با سطوح رطوبت بالا در فصول خاصی زندگی می کنید، رطوبت گیر شما در آن زمان ها روشن می شود تا همه چیز خشک بماند. اما وقتی هوا سردتر می‌شود، همین دستگاه به یک مرطوب‌کننده تبدیل می‌شود تا تراکم داخل بطری‌های شما شکل نگیرد – که می‌تواند باعث کپک زدن آن‌ها شود!

یک سازنده انبار شراب استخدام کنید

انبار شراب عالی

منبع: pinterest.com

اگر به دنبال ساخت انبار شراب هستید و تجربه ای در این زمینه ندارید، یک متخصص را استخدام کنید سازنده انبار شراب در لندن مانند leessa.london ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد یک سازنده حرفه ای می داند که چگونه یک انبار شراب را طراحی و بسازد که نیازهای شما را برآورده کند. آنها همچنین می توانند به انتخاب مواد برای انبار شراب شما بر اساس دانش خود در مورد انواع چوب و سایر مواد مورد استفاده در ساختمان کمک کنند. به این ترتیب، چیزی را دریافت خواهید کرد که ظاهری زیبا و همچنین ماندگاری طول، داشته باشد، بدون اینکه نیازی به تعمیر یا تعویض اساسی در جاده داشته باشید.

همه این عوامل در انتخاب یک انبار شراب عالی برای مجموعه شراب شما بسیار مهم هستند

هنگامی که به دنبال انبار شراب هستید، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه، این باید مک، باشد که بتو،د شراب های خود را در یک محیط من، نگهداری کنید تا مطمئن شوید که در طول زمان تازه و طعم خوبی دارند. دوم، باید مک، باشد که بتو،د از مجموعه خود با دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید. آ،ین اما نه کم‌اهمیت، همچنین باید منطقه‌ای باشد که می‌تو،د در آن با دوستانتان سرگرم شوید و در عین حال انواع مختلف شراب‌ها را از سرتاسر جهان می‌چشید!

نتیجه

اکنون، شما می د،د که چگونه انبار شراب من، را برای نیازهای خود انتخاب کنید. اما همانطور که قبلا ذکر کردیم، موارد زیادی وجود دارد که می تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. به ،وان مثال، اگر شما در حال ساخت یک نمونه سفارشی هستید، پس از آن گران تر از ،ید یک مدل خارج از قفسه از یک ،ده فروش یا سازنده خواهد بود. و اگر در منطقه ای با درجه حرارت یا رطوبت شدید زندگی می کنید، پس مطمئن شوید که هر ،ی که آن را می سازد می داند که دارد چه می کند!


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/perfect-wine-cellar-for-your-wine-collection/