دسته‌ها
اخبار

چگونه یک خانه بزرگتر احساس راحتی کنیم


هر،ی که از یک آپارتمان کوچک به یک خانه بزرگتر نقل مکان کرده است، این تجربه را داشته است که در مورد مبلمان خود با دید جدیدی فکر کند. از فضای داخلی تنگ و در عین حال دنج منطقه متوسط ​​​​آپارتمان شما گرفته تا محیط وسیع یک خانه، تغییر قابل توجهی است و عادت ، به آن، به خصوص در بخش طراحی داخلی، کمی طول می کشد. خوشبختانه، همه چیز از دست نرفته است، و کارهای خاصی وجود دارد که می توان انجام داد تا اطمینان حاصل شود که فضای جدید شما تا حد ممکن خانه و شادی به نظر می رسد.

اولین چیز اول: آیا با افراد دیگر زندگی می کنید؟

خانه ای بزرگتر را راحت کنید

منبع: pinterest.com

این اولین چیزی است که باید در هنگام کار در مورد چگونگی ادامه در یک منطقه جدید در نظر گرفته شود. به هر حال، وقتی نیازهای شخص دیگری یا نیازهای چند نفر دیگر باید در موقعیتی در نظر گرفته شود، روشی که در آن پیش می‌روید به شدت متفاوت خواهد بود با زم، که به تنهایی این سفر را آغاز کرده باشید، هر دو برای بهتر شدن. و بدتر

اگر با افراد دیگری نقل مکان می کنید، به خصوص اگر از تنهایی زندگی می کنید، مجبور شدن به سازش با خانه می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، زیرا ممکن است احساس کنید که مردم به فضای شما تجاوز می کنند و بالع،. با این گفته، همچنین می‌تواند راهی داخلی برای تازه‌سازی فضایی با چشم‌اندازهای جدید باشد، و یک منطقه بزرگتر به این م،ی است که می‌تو،د سبک خود را حفظ کنید و در عین حال سبک‌های هر ،ی که با آن زندگی می‌کنید را نیز ،یب کنید.

سعی کنید از این زمان به ،وان فرصتی برای برقراری ارتباط با هر،ی که با او نقل مکان می کنید استفاده کنید و سازشی پیدا کنید که مطابق با سلیقه همه باشد. این می‌تواند زم، برای سرمایه‌گذاری روی مبلمان مش،ی باشد که کمی من،‌تر از یک آپارتمان باشد. به یک تلویزیون جدید، یک چیدمان آشپزخانه جدید یا حتی یک تلویزیون جدید فکر کنید مبل سه نفره بسته به بودجه شما به یاد داشته باشید که شما در حال ساختن یک زندگی با هم خانه های جدید خود هستید و چه آن ها شریک زندگی باشند، چه دوست یا فردی که به تازگی برای خوابیدن به اتاقی نقل مکان کرده است، همیشه کارهایی وجود دارد که می توان انجام داد تا این رابطه احساس شود. راحت تر

با گیاهان استراتژیک باشید

خانه ای بزرگتر را راحت کنید

منبع: pinterest.com

برخی از خانه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که اتاق‌های بسیار بزرگی داشته باشند که اگر به فضاهای کوچک‌تر عادت دارید، مق، با آن‌ها دشوار است. اگر چنین است، ممکن است بخواهید چیزی را در نظر بگیرید که به نظر کمی غیرقابل تصور است: کوچکتر ، اتاق. اگرچه شایع ترین شکایت نیست، اما این قابل درک است که احساس کنید نمی تو،د اتاقی را با فضای خالی زیاد کامل کنید، و اگر اینطور است، چرا برخی از آنها را امتحان نکنید. گیاهان گلد،?

استراتژیک بودن با چند محل قرارگیری گیاهان گلد،، راهی عالی را برای شما فراهم می کند تا خانه خود را شاداب و سرزنده نگه دارید و در عین حال بخشی از فضایی که با آن سر و کار دارید را پر کنید و مقداری بافت طبیعی به آن اضافه کنید. قرار دادن گیاهان گلد، در نزدیکی پنجره‌ها و درها می‌تواند انسجامی را به نمای کلی فضا ارائه دهد، به گونه‌ای که احساس ارگ،ک و بدون درز داشته باشد. به علاوه، در مقایسه با مبلمان، اغلب می‌تو،د گیاهان محلی بسیار زیبا را با قیمتی ارزان‌تر از یک مبلمان مشابه ،یداری کنید.

راه هایی برای ت،یم اتاق ها پیدا کنید

خانه ای بزرگتر را راحت کنید

منبع: pinterest.com

بسیاری از ترفندهای طراحی داخلی شامل متقاعد ، مغز است که یک منطقه با آنچه در واقع هست متفاوت است. چه از طریق رنگ آمیزی دو رنگ دیوارها برای افزودن ساختار و تعریف، یا با افزودن آینه برای بزرگتر ، اتاق، این یک اصل است که در هسته بسیاری از نکات و ترفندهای طراحی داخلی قرار دارد. بنابراین، وقتی در مورد ت،یم ، یک اتاق یا یک فضا صحبت می‌کنم، منظورم این است که به صورت مجازی‌تر، ایجاد احساس ت،یم‌شده در اتاق، و به ،ه خود، ایجاد حس ساختارمندتری به آن که می‌تواند راحت‌تر با آن کنار بیاید.

این چیزی است که با آن به راحتی می توان به آن دست یافت اضافه شدن یک تخت خواب. یک تخت خواب می تواند برای ایجاد یک حائل برای ،مت های خاصی از یک فضا استفاده شود و مسیری ایجاد کند که افراد بتوانند از طریق آن در اتاق حرکت کنند، نه اینکه فقط یک فضای باز بزرگ باشد. اگر واقعاً می‌خواهید یک اتاق را ت،یم کنید، می‌توان از ت،یم‌کننده‌های اتاق برای انجام این کار به روشی بزرگ‌تر استفاده کرد، اما ما شخصاً متوجه می‌شویم که رویکرد ظریف‌تر تمایل به طراحی نهایی شیک‌تر و عمدی دارد.

چه در طراحی داخلی و دکوراسیون تازه کار باشید و چه به سادگی برای حفاری در فضای جدید هیجان زده باشید، کارهای زیادی وجود دارد که می تو،د انجام دهید تا خانه احساس راحتی بیشتری داشته باشد. از یک کاناپه سه نفره گرفته تا گیاهان، آینه ها، رختخواب ها و فراتر از آن، دنیا صدف شماست. به یاد داشته باشید که نکته اصلی در هر پروژه دکوراسیون خانه این است که اطمینان حاصل شود که شما راحت هستید و شما این آزادی را دارید که هر طور که نیاز دارید به نظر برسید. موفق باشید.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/make-a-larger-،me-feel-comfortable/