دسته‌ها
اخبار

چگونه یک عطر DIY با روغن های ضروری بسازیم؟ 12 دستور العمل برای دستیابی به احساس لوکس نهایی! |


آیا به دنبال عطر لو، مورد علاقه ای هستید که شخصیت شما را منع، کند؟ اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، در اینجا نحوه ساخت یک عطر DIY با روغن های ضروری است!

چگونه با روغن های ضروری عطر درست کنیم؟ در اینجا بهترین دستور العمل ها برای یک عطر امضا وجود دارد!

طرز تهیه عطر طبیعی با اسانس

تبلیغات

با افزایش علائم آ،ژی و آسم، امروزه عطرهای طبیعی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. آنها یک گزینه عالی برای ،، از ما هستند که پوست حساسی دارند که مستعد ابتلا به برخی مشکلات است. با این حال، چگونه در خانه یک عطر ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست بسازیم؟

بوی اسانس – دسته بندی ها

دسته بندی اسانس ها

تبلیغات

اول از همه خوب است بد،د که اسانس ها را می توان به 7 دسته ت،یم کرد که بستگی به بوی خاص آنها دارد. در حالی که ممکن است قبلاً از ترجیحات خود آگاه باشید، عاقلانه است که آزمایش کنید زیرا ممکن است عطر مورد علاقه دیگری پیدا کنید!

ن،اع

اسانس ن،اع

عطرهای ن،اع تازه در مبارزه با خستگی، بهبود برخی علائم تنفسی و تسکین سردرد موثر شناخته شده اند. ن،اع و ن،اع فلفلی تأثیر انرژی بر ذهن شما دارند و در عین حال تمرکز شما را بهبود می بخشند. در نهایت، اسانس ن،ا برای کاهش علائم افسردگی شناخته شده است.

همچنین بخو،د : چگونه بهترین عطر را برای تابستان انتخاب کنیم؟

تند

در اینجا، ما در مورد میخک و زنجبیل صحبت می کنیم. هر دو رایحه ای گرم کننده و محرک ارائه می دهند که به تقویت تمرکز و کاهش اضطراب شما کمک می کند. در عین حال، این عطرهای تند سطح انرژی شما را افزایش می دهند.

ماسکی

اسانس پاتچولی

به دنبال یک رایحه مرکزی و خاکی هستید؟ در این مورد، ن،اع هندی را در نظر بگیرید – این گیاه اغلب در اسپری های عطر و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود، زیرا به دلیل پایه و عطر عاشقانه آن است.

گلدار

عطرهای ک،یک و واقعاً ،نه عموماً از اسانس‌های گل‌های شیرین ساخته می‌شوند. گیاه، مانند اسطوخودوس، یاس، یا نرولی را در نظر بگیرید. اسطوخودوس یک اثر تسکین دهنده دارد، دو گل دیگر برای آرامش ذهن و تقویت خلق و خوی شناخته شده هستند.

وودسی

اسانس چوب صندل

رایحه های به اصطلاح چوبی متعادل کننده هستند و خاصیت آرام بخشی دارند که به شما کمک می کند سریعتر به خواب بروید. نمونه هایی که باید در نظر بگیرید شامل اسانس چوب صندل و چوب سدر است. بنابراین، اگر از طرفداران رایحه های لطیف تر هستید، این جایگزین ها برای شما من، هستند.

شیرین

اگر به دنبال روغن‌های انرژی‌بخش مرکبات هستید که رایحه‌ای روشن ارائه می‌کنند، و،ل را فراموش نکنید. آن را با روغن جوجوبا ،یب کنید تا رایحه ای آرام بخش داشته باشید که شما را بی زبان می کند. همچنین، ترنج گزینه دیگری است – می تواند ذهن شما را آرام کند و احساسات مثبت را افزایش دهد.

کافوراس

اسانس کندر

این نوع اسانس بوی قوی دارد که معمولاً در تمریناتی مانند مدیتیشن استفاده می شود. یکی از نمونه ها کندر است – رایحه متعادل کننده ای را ارائه می دهد که به خوبی با چوب صندل یا پرتقال ست می شود.

همچنین بخو،د: تاثیرگذارترین عطرهای تابستان 2023!

دستور العمل برای یک عطر امضا!

دستور العمل برای عطرهای طبیعی ساخته شده از روغن های ضروری

در حالی که روش‌های زیادی برای عطرسازی بر اساس اسانس‌ها وجود دارد، توصیه می‌کنیم از بطری رول‌آن استفاده کنید زیرا در مقایسه با ساخت یک عطر جامد، روشی ساده و آسان‌تر را ارائه می‌دهد. مخلوط‌های رولی معمولاً برای درمان مشکلاتی مانند بی‌خوابی و سردرد استفاده می‌شوند.

چگونه با روغن های ضروری عطر درست کنیم؟ و،ل یاس!

به گفته متخصصان، برای به دست آوردن این رایحه جذاب، باید 2 قطره لیموترش ارگ،ک، 5 قطره پرتقال شیرین، 2 قطره یاس را در روغن جوجوبا و 2 قطره و،ل را در روغن جوجوبا مخلوط کنید.

گل های مجلل

اسانس ترنج

هفته آینده قراری دارید؟ در اینجا نحوه تحت تاثیر قرار دادن شریک بالقوه خود با یک عطر ،نه نهایی آمده است! 3 قطره اسطوخودوس، 2 قطره مریم گلی کلاری، 3 قطره ترنج، 2 قطره و،ل و یک قطره یلانگ یلانگ را با هم ،یب کنید.

تند و شیرین

برای به دست آوردن این ،یب الهام بخش بین رایحه های خاکی و گلی، 3 قطره ن،اع هندی، 5 تا 6 قطره اسطوخودوس و 2 قطره یلانگ یلانگ را با هم مخلوط کنید.

رزماری لیمویی

اسانس رزماری

رایحه مرکبات به تقویت روحیه و افزایش انرژی شما کمک می کند. آنها برای روزهای گرم تابست، من، هستند. فقط 3 قطره رزماری، 5 قطره لیمو و 4 قطره پرتقال شیرین را مخلوط کنید.

دستور العمل عطر جامد

در نهایت، اگر کنجکاو هستید که یک عطر جامد بسازید، در اینجا چیزی است که نیاز دارید – موم زنبور عسل، روغن معمولی و اسانس. دو مورد اول را با هم ذوب کنید و به ازای هر قاشق غذاخوری موم زنبور عسل و مخلوط روغن 12 قطره از اسانس مورد علاقه خود را اضافه کنید. از یک ظرف کوچک استفاده کنید و عطر را در آنجا بگذارید تا سفت شود!


منبع: https://deavita.net/diy-perfume-with-essential-oils-،w-to-make-recipes-ultimate-luxe-feel-293125.html