دسته‌ها
اخبار

چیدانه انواع سایبان خانگی، حتی برای بالکن کوچک!

انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی بهطراحی محوطه حیاطشما می کند. مانند تصویر بالا می تواند با رنگ سایر مبلمان هماهنگ شده و هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد. سایبان خانگی یک روکش دومی برای دیوارهای خارجی خانه محسوب می شود که معمولا جنس آن از کرباکس است. این سازه کمک زیادی برای خانه های ویلایی و حتی ساختمان های دارای بالکن می کند. از آنجایی که به فصل تابستان نزدیک می شویم شناخت این المان در کنترل نور آفتاب کمک ویزه ای به شما می کند. به طور معمول قیمت سایبان خانگی با توجه به نوع سایبان از سایبان اتوماتیک/سایبان بازویی،سایبان کالسکه ای و سایبان پوششیو …

  • از این رو غالب مردم مجبورند ماشین خود را در معرض آفتاب مستقیم یا برف و باران رها کنند.
  • حجم و فرم سایبان حیاط می تواند الهام گرفته از حجم کلی ساختمان شما باشد و حتی به عنوان مکملی برای فرم اصلی خانه شما عمل کند .
  • اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی نشده و مجبور باشیم فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببریم.
  • سایبان ماشین یکی از کاربردی ترین انواع سایبان ثابت و متحرک می باشد و برای پوشش فضای باز ساختمان ، حیاط و اداره و فروشگاه استفاده می شود.
  • بله امکان نصب المان ها و پوشش های مختلفی برای کاهش دید داخل سایبان وجود دارد.

کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

مدیریت دکتر مردی موجب گردیده، پرسنل ایران سایبان پاسخگوی تمامی سوالات هموطنان باشند و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی در خصوص سایبان با سرعت آن را رفع نمایند. می تواند فضاهای بسیار زیبایی را به وجود بیاورد و استفاده از این مکان ها بسیار دل انگیز می باشد. سایبان پاسیو را می توان با ابعاد و رنگ های دلخواه تهیه کرد که این موضوع باعث افزایش رضایت مصرف کنندگان نیز شده است. 2- در صورت استفاده از سایبان برقی، می‌توانید آن را به راحتی باز نموده و یا جمع کنید. اما با توجه به محدودیت فضا در اغلب منازل امروزی می توان سایبان ها را به صورت یک طرفه و کنسولی ( بدون پایه مزاحم ) احداث کرد . یکی از راه‌های رهایی از گرمای خورشید در فصل تابستان، استفاده از سایبان برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر است.

تولیدکننده و فروش سایه بان خانگی و نصب پوشش در مشهد

معمولا این سایبان ها را از PVC یا پلی کربنات تولید می کنند که استحکام و مقاومت کافی را در برابر نور خورشید داشته باشد. سایبان لوکس از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید، فروش و پخش ورق upvc جهت پوشش سقف پارکینگ و سایبان خودرو آغاز نمود و در ادامه ورق سایدینگ upvc که جهت نمای خارجی ساختمان ها و ویلا ها مصرف می شود را به محصولات خود اضافه نمود. در همین راستا همیشه سعی داشته با کیفیت ترین محصول و پایین ترین قیمت را سرلوحه فروش خود قرار داده و به مشتریان عرضه نماید.

سایبان تاشو برای بالکن کوچک

در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب سایبان خانگی هستند. این طرح ها به صورت سایبان ثابت یا متحرک در بخشی از حیاط اجرا می شوند.

رنگ بندی این نمونه هم می تواند به زیبایی محوطه بیرونی خانه شما کمک زیادی نماید. مدل آلاچیق هایی که با پارچه پوشیده می شوند نمونه هایی لوکس تر نسبت به سایرین خواهند بود. وجود پرده ها این امکان را به شما می دهد که به راحتی نور تابیده شده را کنترل نمایید.

خانگی در تمامی فصول و یا دریا ، آب های آرام و استخر های مختلف سر باز برای فصول گرم سال… • با توجه به فضای موجود، می بایست سایبانی را انتخاب کرد که مناسب متراژ حیاط منزل باشد. همانطور که اشاره شد استفاده از سایبان ها با حداقل ستون یا سایبان های بدون پایه برای متراژ های محدود مناسب می باشد. مدل های x شکل و یا ضربدری بخش زیادی از تراس های بزرگ و یا حیاط را پوشش می دهند. علاوه بر این، طراحی شیک و مدرن آن ها جلوه ای خاص را به محوطه شما می بخشند. اما برای داشتن این مدل باید فضای بزرگ و کافی در اختیار داشته باشید.

پوشش سایبان تراس و حیاط:

و همینطور بر اساس جنس اسکلت مورد استفاده در آن یا پارچه مصرف شده در آن محاسبه می شود. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد.

فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. تمامی کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند. از سایرین مراجعه به سایت نماد اعتماد الکترونیکی و بررسی همین موضوع میباشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

سایبان در اصفهان ، سایبان پارکینگ خودرو در اصفهان و بار انداز ، خانه و سالن پیش ساخته در اصفهان سایبان روف گاردن در اصفهان و آلاچیق ؛ منطبق بر استاندارد های جهانی ، محصولات خود… گروه بزرگ سایه سازان آوید از به نام ترین طراحان و مجریان سازه های سبک از جمله سایبان خانگی ، سایبان پارکینگ ، انواع سایبان خودرو ، و سایبان حیاط و … می باشد که بهره گیری از به روز ترین فناوری دنیا و هم چنین علوم و فنون مهندسی ، توانسته است سازه هایی با کیفیت را برای کارفرمایان طراحی و تولید کند.