دسته‌ها
اخبار

کاردستی آسان برای کودکان برای امتحان کردن در تعطیلات زمستانی!


کریسمس شگفت انگیزترین زمان سال برای بودن در کنار خانواده و دوستان است. اغلب این خاطرات این تعطیلات است که تا آ، عمر باقی می ماند. وقتی بچه داریم، مهم است که آنها را در مقدمات تعطیلات مشارکت دهیم و به آنها کارهای خلاقانه کوچک بدهیم. در واقع، کودکان می توانند بسیار نوآورتر از ما باشند. به همین دلیل مهم است که به آنها فرصت دهیم تا استعدادهای خود را بروز دهند و مهارت های خود را از طریق کاردستی های سرگرم کننده توسعه دهند. و چه زم، بهتر از تعطیلات زمست، برای خلاقیت، زم، که هوا سرد است و فیلم های کریسمس چندین بار تماشا شده اند؟ آستین های خود را بالا بزنید، قیچی و ،ب خود را آماده کنید و برای خلق ، با کمک های کوچک خود الهام بگیرید. ما 4 ایده برای فعالیت های صنایع دستی کریسمس برای کودکان 10 ساله آماده کرده ایم تا این تعطیلات کریسمس را امتحان کنند!

فعالیت های صنایع دستی کریسمس برای کودکان 10 ساله

فعالیت های کاردستی کریسمس برای کودکان 10 ساله که روی اشیاء مختلف روی سنگ های صاف نقاشی می کنند

تبلیغات

فعالیت های صنایع دستی برای بچه ها یک راه عالی برای برانگیختن علاقه بچه های شما به کریسمس، سنت ها و ایمان است! هر چه تصمیم بگیرید به ،وان یک کار خلاقانه به آنها بدهید، ما مطمئن هستیم که آنها مقدار زیادی از انرژی مثبت خالص خود را روی چیزهایی که می سازند بگذارند! آیا چیزی دوست‌داشتنی‌تر و دل‌انگیزتر از دادن زیور درخت به دستان فرزندتان به یکی از عزیزانتان وجود دارد؟ ما فکر می کنیم هر ،ی قدردان چنین هدیه ارزشمندی است! و بهتر است شما نیز در کاردستی شرکت کنید، زیرا به این ترتیب وقت گرانبهایی را با فرزندانتان سپری خواهید کرد. و ما مطمئن هستیم که آنها عاشق بودن با شما هستند! این حتی ممکن است تبدیل به یک سنت خانوادگی شگفت انگیز کریسمس شود! اما اکنون بیایید پیشنهادات ما را برای فعالیت های صنایع دستی کریسمس برای کودکان 10 ساله ببینیم!

تزیینات پاستا برای درخت کریسمس

تزیینات درخت کریسمس ساده از ایده خلاقانه تزئینات طلای پاستا

تبلیغات

اولین ایده ما، که مطمئنیم بچه ها دوستش خواهند داشت، ساختن تزیینات درخت کریسمس از پاستا است. تنوع زیاد ماکارونی در اشکال مختلف به کودکان اجازه می دهد تا تخیل خود را کاملاً کنترل کنند. پاستاهای موجود را بیرون بیاورید و به بچه ها این وظیفه را بدهید که بفهمند چگونه برای درخت کریسمس زیور آلات درست کنند – یک ستاره، یک دانه برف، و چرا نه یک فرشته! شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از ایده ها با آنها ارائه خواهد شد! بگذارید آثارشان را روی سطح مقابلشان ردیف کنند و سپس به آنها کمک کنید همه چیز را به هم ب،بانند. با تفنگ ،ب حرارتی سریع‌ترین و آسان‌ترین کار است، اما در این مورد، بهتر است این کار را انجام دهید. ایده دیگر استفاده از ،ب پلیمری است. وقتی قطعات را به هم ،باندید، اجازه دهید بچه ها آن ها را به دلخواه با رنگ های اکریلیک رنگ کنند.

نقاشی های کریسمس بر روی اشیاء مختلف

فعالیت های کاردستی کریسمس برای کودکان 10 ساله نقاشی روی اشیاء مختلف برش های چوبی سنگ های صاف

ایده بعدی ما مخصوصا برای بچه هایی که دوست دارند زیاد نقاشی کنند من، است! می‌تو،د به آن‌ها این وظیفه را بدهید که نمادهای سنتی کریسمس یا زمستان را نقاشی کنند – آدم برفی، جوراب‌های کریسمس، زنگ‌ها، هدایا، و غیره. شما اشیاء دیگری را در اختیار آنها قرار می دهید تا روی آنها نقاشی کنند. اینجاست که شما هم باید خلاق باشید! خوب، البته ما با چند ایده به شما کمک خواهیم کرد! می تو،د برش های چوب، سنگ های صاف رودخانه ای یا سنگریزه های گرد تهیه کنید. و چرا به آنها یک ساعت قدیمی نمی دهید تا روی آن نقاشی کنند! فقط حواستان باشد که باید بعد از آن لاک بزنید تا نقاشی برای مدت طول، حفظ شود! رنگ های اکریلیک برای نقاشی روی هر سطحی بسیار من، هستند، بنابراین کودکان می توانند از آن برای تمام اشیاء استفاده کنند تا روی آن نقاشی کنند.

تاج گل کریسمس اثر دستی

ایده کاردستی تاج گل کریسمس با چاپ دستی برای کودکان طرح های دستی زیورآلات کوچک کمان

پیشنهاد خلاقانه بعدی ما شامل کار گروهی است. اجازه دهید بچه ها یک تاج گل کریسمس با چاپ دستی درست کنند. بچه ها را دور هم جمع کنید و به آنها بگویید که باید دستشان را روی یک تکه کاغذ بکشند. بهتر است کاغذ سبز باشد، اما اگر کاغذ سبز ندارید، بچه ها می توانند آنها را با رنگ رنگ کنند و صبر کنند تا خشک شوند. هنگامی که آنها خطوط دست خود را مشخص ،د، باید به دقت در امتداد طرح برش دهند. آنها باید چندین بار این کار را تکرار کنند تا زم، که دست های کافی برای تاج گل داشته باشند. در اینجا ،مت شما فرا می رسد – دایره ای به قطر حدود 12 اینچ (30 سانتی متر) روی یک تکه مقوا بکشید. همچنین باید یک عدد کوچکتر را داخل تاج بزرگ بکشید تا پایه زیبایی برای اکلیل به دست آورید. شروع به ،باندن همه دست ها روی پایه کنید و در صورت تمایل بچه ها می توانند ،اصر تزئینی کوچکی را برای ،باندن برش دهند. تاج گل کریسمس را با یک کمان زیبا به پایان برس،د!

کره برفی DIY

شیشه پر از گلیسیرین ،ب ضد آب گلیسیرین آب مقطر، دانه های برف مصنوعی و مجسمه های کوچک

یک شیشه زیبا و رمانتیک پر از جادو بسازید. بهتر است با کودک کار کنید. برای این کار به یک شیشه شیشه ای، ،ب ضد آب، گلیسیرین، آب مقطر، دانه های برف مصنوعی و مجسمه های کوچک درختان کریسمس، شخصیت های افسانه یا حیوانات نیاز دارید. مجسمه ها را به داخل درب شیشه ب،ب،د و بگذارید ،ب کاملا خشک شود. دانه های برف مصنوعی یا زرق و برق را در شیشه بریزید و آب مقطر و گلیسیرین را داخل آن بریزید، اما تا لبه آن را با مایع پر نکنید! لبه های درب را با ،ب بپوش،د و آن را محکم ببندید. در صورت تمایل، می تو،د روبان یا تزئینات دیگر را در خارج اضافه کنید.


منبع: https://deavita.net/christmas-craft-activities-10-year-olds-easy-festive-diy-ideas-kids-253023.html