دسته‌ها
اخبار

کارنامه کتاب ناشر تخصصی کتب هنر و کنکور هنر، آموزشگاه کنکور هنر | ketabko

کارنامه کتاب ناشر تخصصی کتب هنر و کنکور هنر، آموزشگاه کنکور هنر | ketabko

رشته‌ های کنکور هنر در زیر گروه پنج شامل رشته‌ های آهنگ ‌سازی، موسیقی نظامی، نوازندگی موسیقی ایرانی و نوازندگی موسیقی جهانی می‌شود. با سلام، طبق مصوبه جدید سازمان سنجش برای کنکور سراسری ۱۴۰۲، دروس عمومی کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تمامی رشته ها حذف شده و صرفا دروس اختصاصی مطرح هستند. به جرات می توان گفت کنکور سراسری (ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، علوم تجربی، زبان…

  • این کتاب شامل گزیده سؤالات چهارگزینه‌ای ۱۶ درس اختصاصی کنکور سراسری هنر همراه با درس‌نامه‌های دقیق و کاربردی، مثال‌های متنوع و پاسخ تشریحی می‌باشد.
  • از رشته های پرمتقاضی این گروه آزمایشی می توان به سینما، عکاسی، چاپ، صنایع دستی و مرمت و احیا بناهای تاریخی اشاره کرد.
  • خرید منابع کنکور هنر شامل سری کتاب های آبی کنکور هنر است که با هدف درک عمومی دروس اختصاصی دروس هنر، به‌صورت تست‌های طبقه‌بندی سازمان سنجش و پاسخ تشریحی سؤالات، مطابق با آخرین تغییرات کنکور خرید کتاب کمک درسی کنکور هنر سراسری طراحی شده‌اند.

در قسمت پاسخ های تشریحی علاوه بر گزینه ی صحیح، گزینه های دیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته اند تا مطالب بیشتر مورد توجه قرار گیرند. کتاب درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب اثر رحمت مشیدی توسط انتشارات کارنامه کتاب در 400 صفحه به چاپ رسیده و شامل سه بخش کلی درک عمومی ریاضی و هندسه و فیزیک است. رشته‌های هنر جزء رشته‌های جذاب و پرطرفدار هستند که هرساله داوطلبان زیادی را برای شرکت در رقابت فشرده و دشوار آزمون سراسری هنر، به خود جذب می‌کند. با توجه به گستردگی منابع رشته‌های هنر، موفقیت داوطلبان در این آزمون رقابتی مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه‌ی کتاب ‌های کنکوری هنر و سایر منابع جامع در کنار کتاب های درسی است. به منظور راهنمایی داوطلبان و با توجه به نظرات اساتید و رتبه‌های برتر کنکور هنر سال‌های گذشته، به بررسی برخی از بهترین کتاب ‌های کنکور رشته هنر و راه‌های خرید آن خواهیم پرداخت. گروه آموزشی جوکار (گاج) نیز با دو دهه سابقه یکی از معتبرترین ناشران این حوزه در کشور است.

خلاقیت موسیقی سیر تا پیاز اخوان

گروه انتشاراتی قلم چی یکی از ناشران مطرح و با سابقه‌ی کشور در زمینه‌ی چاپ کتاب های کنکور محسوب می‌شود. از مجموعه کتاب های جامع کنکور انتشارات قلم چی می‌توان به کتاب ‌های کنکور هنر اشاره کرد. خرید منابع کنکور هنر شامل سری کتاب های آبی کنکور هنر است که با هدف درک عمومی دروس اختصاصی دروس هنر، به‌صورت تست‌های طبقه‌بندی سازمان سنجش و پاسخ تشریحی سؤالات، مطابق با آخرین تغییرات کنکور سراسری طراحی شده‌اند.

خلاقیت تصویری۲ آزادبخت

با خرید کتاب کنکور در رشته هنر از تخفیف های متنوع یونیکتاب لذت ببرید. برای راه یافتن به دانشگاه باید در آزمون عملی کنکور هنرنیز نمره حدنصاب را به دست آورید. مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر متشکل از کارشناسان مسلط به قوانین به روز آموزشی و تیمی قدرتمند در تمامی زمینه های تحصیلی می باشد. باتوجه به ضرورت های احساس شده در جامعه کنونی، تیم مشاوران برتر بنای فعالیت خود را مبنی بر کیفیت عالی در مشاوره و همچنین هزینه های مقرون به صرفه قرار داد تا بتواند پاسخگوی سوالات و نیازهای شما عزیزان در این بستر باشد.

مینی میکرو طلایی واژگان عربی کنکور(Tick Eghit)

این رشته دارای منبع مشخصی نیست و برای جلوگیری از پراکنده خوانی داوطلبان رشته ی هنر، بهترین کتاب های کنکور هنر، در این مقاله به شما علاقمندان این رشته معرفی شده است. داوطلبان سطح مبتدی، داوطلبانی هستند که سطح علمی آنها در درس‌های رشته‌ی هنر بسیار پایین است. این داوطلبان معمولاً در دروس رشته‌ی هنر درصد‌های پایینی کسب می‌کنند. اگر درصد داوطلبان در آزمون‌های آزمایشی و یا تست‌هایی که حل می‌کنند کمتر از 30 درصد باشد، آن‌ها را داوطلبان مبتدی می‌گویند.