دسته‌ها
اخبار

کدام ترند چتری بهار 2023 را باید فوراً کپی کنید؟ مدل های برتر پوشیده شده توسط افراد مشهور


اگر دو سال گذشته تماماً در مورد بافت‌های طبیعی و مدل‌های موی ساده بوده است، سال 2023 همه چیز و کمی بیشتر خواهد بود. اگر در خلق و خوی مدل موی جدید هستید، لایه‌های پشمالو و مدل‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل وجود دارد که منتظرند مدل موهای بعدی شما باشند. ما همچنین در مورد به روز رس، های مدرن برای باب های قدیمی، چتری ها و قفل های بلند صحبت می کنیم. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 3 مدل موی چتری بهار 2023 وجود دارد که امسال در همه جا خواهید دید. کت واک های نیویورک، لندن، میلان و پاریس در واقع نشان دادند که چگونه می تو،د آن ها را بپوشید تا برای فصل جدید زیبا به نظر برسید. از ع، های افراد مشهور الهام بگیرید!

کدام ترند چتری بهار 2023 برای شما ساخته شده است؟

مدل مو با چتری ترند بهار 2023

تبلیغات

بهترین چیز در مورد چتری این است که یک سبک بسیار ساده است که می تواند ظاهر را کاملاً متحول کند. حاشیه برای فصل بهار و تابستان بازگشته است و چندین بار در کت واک ها ظاهر می شود. استایلیست ها نیز با طول بازی کرده اند. بیایید نگاهی به محبوب ترین مدل موی ستاره های هالیوود برای سال 2023 بیندازیم!

چتری گلوگاه

چتری های تنگ بهار 2023 ترند چتری

تبلیغات

چتری های گلوگاهی از وسط نازک و کوتاه شروع می شوند و دور چشم ها بلندتر می شوند و با دنبال ، خط استخوان گونه بلندتر می شوند. بسیاری از دختران فقط می خواهند یک برش صاف با چنین چتری ها و بدون لایه های داخلی داشته باشند. حالت دادن به آن بسیار آسان است و توصیه می شود پس از سشوار از گیره بدون چروک استفاده کنید تا آن را در جایی که می خواهید نگه دارید.

چتری 2023 ترند گلوگاه بهار چتری

این چتری به شما این امکان را می دهد که طول و زاویه را بسته به اینکه می خواهید گونه های خود را پهن تر یا قوی تر نشان دهید، تنظیم کنید. برخی از خانم‌ها برای چتری‌های ک،یک (خط افقی یکدست روی صورت) من، نیستند، اما بیشتر آنها می‌توانند چتری‌های تنگ بپوشند تا به آرامی صورت را قاب کنند.

چه چتری برای ،ن 30 ساله ترند چتری تنگ تنگ 2023

برای داشتن این نوع چتری، از آرایشگرتان بخواهید که برشی بلندتر داشته باشد که گونه‌های شما را با زاویه‌ای که صورت شما را صاف می‌کند، برس بکشد، و با انحنای لایه‌ای بین استخوان گونه و خط فک‌تان قرار بگیرد. در مرحله بعد، ،مت می، کوتاه‌تری را بخواهید، خط برش را نرم و متلاطم نگه دارید و ،مت کوتاه‌تر در وسط باشد و تا لبه‌ها کشیده شود.

چتری پرده

چتری چتری چتری بهار 2023 چیست

چتری پرده ای اینجاست که بماند. درست مانند سال 2022، در سال 2023 یک روند اصلی خواهد بود. ما آن را دوست داریم زیرا هم شیک و هم همه کاره است. چتری‌های قاب‌بندی صورت مانند این مکمل کاملی برای اشکال مختلف صورت هستند.

ترند چتری بهار 2023 چتری پرده ای موهای بلند

کارشناسان توصیه می‌کنند از یک برس گرد با اندازه متوسط ​​استفاده کنید تا چتری‌های پرده را از صورت دور کنید تا حالت دهید و به آن (و بقیه موهایتان) ظاهری ک،یک سشوار بدهید.

ترند چتری پرده ای بهار 2023

برای یادگیری نحوه گرفتن این حاشیه، بد،د که باید از نیمه راه بین ابروها و پل بینی شروع شود، اما در کناره ها بلندتر است. بسته به طول برش، می تواند بسیار نرم باشد یا به سختی در آنجا باشد، در هنگام بالا کشیدن یا به جلو شانه ، با بقیه موها ،یب شود. جو رو، وجود دارد. چتری محکم نیست، اما قاب چهره هم نیست. جایی در وسط می افتد و برای ا،ر طول موها من، است. گزینه های زیادی برای افرادی که قفل های بلند دارند وجود دارد. اگر نمی‌خواهید با انتخاب یک مدل موی کوتاه دست به کار شوید، می‌تو،د چتری‌های مواج را به یال بلند یا متوسط ​​خود اضافه کنید.

ترند چتری بهار 2023: چتری بچه گانه

ترند چتری بهار 2023 باب کوتاه با چتری بچه

چتری یا بدون چتری؟ در یک زمان، همه ما خود را در مقابل آینه ای پیدا کرده ایم که این سوال بسیار جدی را از خود می پرسد. چتری های خوش تراش می توانند در مورد به روز رس، مدل مو به ،وان مهره ای روی کیک باشند. برای ،، که ترسی از ول،جی بیشتر با موهایشان ندارند، امسال چتری بچه را امتحان کنند. چتری های بچه گانه در حال بازگشت هستند و این یک راه عالی برای تغییر استایل فعلی شما است. تنوع زیبایی از آن وجود دارد، از چتری های کناری بافت دار و برازنده تا خطوط افقی برجسته.

مدل چتری بچه ک،یک بهار 2023

وقتی ،ت به کوتاه ، مو می رسد، می د،م که دانستن اینکه چه قدی را انتخاب کنیم، چگونه آن را مدل دهیم و چگونه آن را رشد دهیم، می تواند باعث انواع تردیدها شود. چتری بچه، ما به شما ایمان داریم! اگر افراد مشهور و اینفلوئنسرها بتوانند آن را به نمایش بگذارند، ما نیز می تو،م آن را به نمایش بگذاریم.

چه موی چتری در سال 2023 نوزاد موهای متوسط ​​را چتری می کند


منبع: https://deavita.net/spring-2023-،s-trend-celebrity-styles-bottleneck-curtain-baby-،s-263661.html