دسته‌ها
اخبار

کدام یک هنگام خرید خانه مهمتر است، اندازه یا مکان؟


،ید خانه یک تصمیم بزرگ است، و عوامل مرتبطی در این تصمیم وجود دارد که نباید ساده انگاشته شود – یکی از آن‌ها تقابل بین اولویت دادن به اندازه یا مکان آپارتمان است.

اگرچه هر دو عامل ضروری هستند، اما بسته به شرایط و نیازهای خاص شما، بدون شک یکی از آنها مهمتر از دیگری است. تا زم، که بودجه نامحدودی ندارید، باید مصالحه کنید. با این حال، قبل از اینکه تصمیم ،ید بزرگی بگیرید، مطمئن شوید که با بررسی آژانس‌های املاکی که گزینه‌های زیادی دارند، مانند بات،، تحقیقات کاملی انجام داده‌اید.www.ButlerRealEstate.com).

حالا بیایید به نحوه انتخاب بین اندازه و مکان بپردازیم…

عوامل مرتبط با اندازه:

،ید اندازه خانه یا مکان

منبع: thearchitectsdiary.com

1. شما خانواده بزرگی دارید

معمولاً، وقتی زوج‌ها دور هم جمع می‌شوند، یک خانه «شروع» می‌گیرند – که خانه‌ای است که برای خانواده‌های بزرگ یا بچه‌ها در نظر گرفته نشده است. اگر در حال حاضر بچه یا خانواده بزرگی دارید و برای راحتی هر یک از اعضای خانواده به اتاق خواب و فضای بیشتری نیاز دارید، اندازه را در اولویت قرار دهید زیرا باعث راحتی بیشتر خانواده می شود. همچنین، ممکن است خانه‌ای بخواهید که دارای فضای باز بزرگ برای لذت بردن بچه‌ها باشد، یا اگر حیوانات خانگی دارید.

2. شما در حال برنامه ریزی برای داشتن یک خانواده بزرگ هستید

آیا با همسر مهم خود تصمیم گرفته اید که خانواده خود را تشکیل دهید؟ با توجه به اندازه ممکن است تصمیم بهتری باشد. اگر در حال حاضر در یک آپارتمان 1 خوابه در ،مت گران‌تر شهر زندگی می‌کنید، ممکن است مک، را کمی دورتر از مرکز پیدا کنید که بزرگ‌تر باشد و خیلی گران نباشد. خانواده شما را بیشتر از انتخاب مکان در دراز مدت خوشحال می کند، به خصوص اگر یک منطقه بیرونی بزرگ نیز داشته باشید.

3. شما اغلب بازدید کننده/مهمان دارید

آیا خانه شما از آن نوع خانه ای است که همیشه مردم در آن حضور دارند یا دوست دارند میزبان باشند؟ سپس، داشتن فضای جادارتر و راحت تر ممکن است برای شما بهتر باشد. شاید شما دائماً همسرتان می آید، برخی از اعضای خانواده خوابیده اند، یا شما خیلی اجتماعی هستید. همیشه ایده خوبی است که فضای بیشتری برای افرادی که می آیند داشته باشیم.

عوامل مرتبط با مکان:

،ید اندازه خانه یا مکان

منبع: dnaindia.com

1. زمان رفت و آمد شما به محل کار مهم است

اگر در شهری زندگی می کنید که ترافیک آن به طور مداوم سنگین است (مخصوصاً در ساعات شلوغی) و داشتن یک رفت و آمد طول، و خسته کننده به محل کار برای شما ایده آل نیست، ممکن است بخواهید خانه ای در نزدیکی محل کار خود در نظر بگیرید. اگرچه قطعاً به این م،ی است که با همان قیمتی که برای یک خانه بزرگ در حومه شهر می‌پردازید، خانه کوچک‌تری خواهید گرفت، اما تغییر فاحشی در زندگی شما ایجاد می‌کند. داشتن یک رفت و آمد کوتاه تر به کار می تواند استرس را کاهش دهد، و به شما زمان بیشتری می دهد تا روی چیزهای مهم دیگر صرف کنید.

2. امکانات رفاهی

البته، هنگام نقل مکان به یک خانه جدید، مهم است که امکانات رفاهی اطراف منطقه را در نظر بگیرید. این می تواند هر چیزی مانند کافی شاپ، سوپرمارکت، حمل و نقل عمومی و غیره باشد. شما باید از خود سوالاتی بپرسید: «آیا حاضرم فقط برای ،ید مواد غذایی 40 دقیقه رانندگی کنم؟ آیا می توانم از خانه کار کنم/ دفتر کار داشته باشم یا معمولاً در کافی شاپ کار می کنم؟ آیا می خواهم همه جا رانندگی کنم یا ترجیح می دهم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنم؟» امکانات رفاهی اطراف شما نقش بسزایی در انتخاب مکان خانه دارد.

همچنین بخو،د: ،ید در مقابل ساخت خانه لو،: راهنمای مفید

3. آیا قصد فروش خانه و/یا اجاره آن را دارید؟

اگر قصد اجاره دادن این خانه را دارید، چه برای مستاجران بلندمدت یا کوتاه مدت، موقعیت مک، خانه بسیار مهم است. داشتن یک آپارتمان در یک مکان مطلوب، تقاضا برای آپارتمان را افزایش می دهد و بنابراین تعیین می کند که این اجاره چقدر می تواند سودآور باشد.

مگر اینکه این خانه ای باشد که قصد دارید برای همیشه در آن زندگی کنید، باید در نظر بگیرید که آیا موقعیت جغرافیایی که قصد ،ید خانه در آن را دارید ارزش فروش مجدد خوبی دارد یا خیر. بنابراین، اگر قصد دارید بعد از مدتی زندگی در آنجا بفروشید، باید مکان را در نظر بگیرید زیرا مهم ترین عامل زم، است که فروش خانه.

4. نزدیک به سن مدرسه فرزند، دارید

آیا فرزند، در سنین مدرسه دارید یا قصد دارید نوزاد، داشته باشید که در نهایت به کودک، در سن مدرسه تبدیل شوند؟ سپس باید کیفیت مدارس نزدیک خانه خود را در نظر بگیرید. اگر آموزش با کیفیت بالا برای شما اولویت است، پس مطمئن شوید که قبل از شروع شکار خانگی، این را در بالای لیست خود قرار دهید.




منبع: https://architecturesideas.com/buying-a-،me-size-or-location/