دسته‌ها
اخبار

یک شومینه این اتاق نشیمن طولانی را تقسیم می کند و یک منطقه جداگانه برای دفتر خانه ایجاد می کند


5 مه 2023

یک اتاق نشیمن طول، و باریک برای قرار دادن یک دفتر کار خانگی و شومینه ت،یم شده است.

شرکت طراحی داخلی مستقر در تورنتو Level Studio ع،‌هایی از یک اتاق نشیمن را به اشتراک گذاشته است که آن‌ها آن را به یک منطقه اختصاصی برای دفتر خانه تبدیل کرده‌اند.

طراحی بلند و باریک اتاق نشیمن آنها را قادر ساخت تا فضا را به دو ،مت تعریف شده مجزا ت،یم کنند، اتاق نشیمن و دفتر کار خانگی.

در این اتاق نشیمن مدرن، یک سکشنال مدرن کم برای نشستن راحت خانواده سه نفره مشتری در طول شب های فیلم گنجانده شده است.  نیمکت های سفارشی طراحی شده در مقابل یک میز قهوه با افزایش گزینه های صندلی و فضای ذخیره سازی، امکان استفاده عملی از فضا را در هنگام بازدید مهمانان فراهم می کند.

در اتاق نشیمن، یک سکشنال مدرن کم برای نشستن راحت خانواده سه نفره مشتری در طول شب های فیلم گنجانده شده بود. نیمکت های سفارشی طراحی شده در مقابل یک میز قهوه با افزایش گزینه های صندلی و فضای ذخیره سازی، امکان استفاده عملی از فضا را در هنگام بازدید مهمانان فراهم می کند.

یک اتاق نشیمن مدرن با آثار هنری بزرگ و نیمکت‌های توکار که شامل انباری مخفی است.

مجموعه‌ای از چاپ‌های کانادایی، که همگی دارای آب هستند، الهام‌بخش طرح‌بندی رنگ اتاق نشیمن هستند و بقیه مجموعه مشتری را در سرتاسر خانه‌شان با لمس گیاهان در همه جا تکمیل می‌کنند.

یک اتاق نشیمن مدرن با آثار هنری بزرگ و نیمکت‌های توکار که شامل انباری مخفی است.

یک شومینه گازی در شبه جزیره کم به ،وان یک ت،یم کننده اتاق عمل می کند، به ،وان یک جزیره در هنگام سرگرمی عمل می کند و از 3 طرف شفاف است تا نور را به داخل فضا عبور دهد. شومینه به وضوح هر ،مت از اتاق را مشخص می کند و در عین حال ظاهر مفهومی باز و فضایی روشن و روشن را حفظ می کند.

یک شومینه کم سه وجهی به ،وان جداکننده اتاق عمل می کند که اتاق نشیمن را از دفتر کار خانه جدا می کند.
یک شومینه کم سه وجهی به ،وان جداکننده اتاق عمل می کند که اتاق نشیمن را از دفتر کار خانه جدا می کند.

دفتر خانه در مقابل پنجره‌های بزرگ قرار گرفته است، در حالی که قفسه‌ها و کابینت‌ها با طراحی سفارشی تضمین می‌کنند که میز بدون شلوغی و در عین حال فرصت نمایش دکور و لوازم جانبی را می‌دهد.

این دفتر خانگی در مقابل پنجره‌های بزرگ قرار گرفته است، در حالی که قفسه‌ها و کابینت‌ها با طراحی سفارشی تضمین می‌کنند که میز بدون شلوغی و در عین حال فرصت نمایش دکور و لوازم جانبی را می‌دهد.
طاقچه و کابینت با طراحی سفارشی، مک، را برای لوازم اداری و دکور فراهم می کند.
عکاسی توسط وین لی


منبع: https://www.contemporist.com/fireplace-divides-this-long-living-room-creating-a-separate-،me-office-area/