دسته‌ها
اخبار

4340 دانکن در سال 2022 جوایز آزمایشگاه بین المللی سال را دریافت کرد


طراحی استفاده مجدد تطبیقی ​​HOK، یک ساختمان انبار آجری با مدت طول، خالی در جامعه نوآوری کورت، سنت لوئیس را به یک آزمایشگاه بیوتکنولوژی چند مستاجر و فضای اداری تغییر کاربری داد.

جوایز آزمایشگاه سال SEFA تیم هایی را برای ایجاد ساختمان های آزمایشگاهی برجسته می شناسد. گیرندگان پروژه‌های آزمایشگاهی هستند که در تمام جنبه‌های تحویل پروژه از جمله برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا سرآمد هستند. 4340 دانکن در مسابقات سال 2022 موفق به ،ب افتخارات عالی شد.

را

در فهرست ثبت ملی مکان‌های تاریخی، ساختمان اولیه کرسنت سال 1930 (اکنون به شماره 4340 دانکن) قبلاً اولین کارخانه چاپ سنگ نگاره در نوع خود برای رو،مه سنت لوئیس پست دیسپچ بود.

طراحی HOK برای پروژه استفاده مجدد تطبیقی، ساختمان را به یک دفتر، آزمایشگاه و فضاهای م،ار پیشرفته برای شرکت‌های بیوتکنولوژی تبدیل کرد. صفحات کف باز و بزرگ به شرکت‌ها در تمام مراحل توسعه، از استارت‌آپ‌ها گرفته تا سازمان‌های بزرگ، که نیاز به فضای مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای گسترش و پیشرفت دارند، کمک می‌کنند.

یک منطقه مرکزی فضای باز را حفظ می کند که قبلاً چاپگرهای روتوگراور در آنجا قرار داشتند. پله های به یاد ماندنی بر دهانه اصلی سه طبقه تأکید دارند که زم، چاپگر را در خود جای داده بود. این آزمایشگاه دو طبقه منطقه ای را که تولید در آن انجام شده است برجسته می کند و این حس را حفظ می کند که “اینجا جایی است که کار نوآورانه اتفاق می افتد.”

4340 دانکن همچنین فضای پشتیب، عمومی را برای مستاجرین فراهم می کند، از جمله یک منطقه شستشوی شیشه مرکزی/اتوکلاو و مزرعه فریزر. یک عرشه پشت بام در طبقه چهارم مناظر وسیعی را ارائه می دهد.

مستاجر لنگر BioSTL است، از جمله آزمایشگاه‌های BioGenerator آن، همراه با Confluence Discovery Technologies، Arch Oncology، Wugen و C2N Diagnostics. صد در صد فضا اجاره ای است.

BOBB، LLC، وابسته به دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، توسعه پروژه را رهبری کرد و مالک ساختمان است.

گفت: «HOK با چالش طراحی آزمایشگاه‌هایی که به نیازهای منحصربه‌فرد هر مستأجر پاسخ می‌دهند و در عین حال ظاهر و احساسی از لحاظ تاریخی حساس و ثابت در سرتاسر ساختمان ایجاد می‌کنند – که اغلب بر محدودیت‌های ابعادی شدید غلبه می‌کنند، پاسخ داد.» دیوید وایتمن، نماینده مالک

4340 دانکن با برانگیختن همکاری و نوآوری کمک های مهمی به انجمن نوآوری کورت، می کند. Cortex، واقع در چهار مایلی غرب مرکز شهر سنت لوئیس، اکنون یک سیستم منطقه ای رو به رشد متشکل از بیش از 425 شرکت و 6000 کارمند را در 2 میلیون فوت مربع از فضا لنگر می اندازد.

تبریک به کل تیم پروژه 4340 Duncan:

مالک پروژه: BOBB, LLC/دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس
معماری، برنامه ریزی و طراحی آزمایشگاه، طراحی داخلی، طراحی نور: HOK
معماری، طراحی داخلی: KAI Enterprises
حفاظت تاریخی: کارن بود با،تر
MEP و مهندسی حفاظت از آتش: Ross & Baruzzini
مهندسی لوله کشی و گاز آزمایشگاهی: مهندسی سفارشی
طراحی نور: طراحی نورپردازی رید برکت
مهندسی سازه: KPFF Consulting Engineers, Inc.
مهندسی عمران و سازه: دیوید میسون + همکاران
معماری منظر: DG2 Design Landscape
مدیر ساخت و ساز و پیمانکار عمومی: تارلتون
طراح گرافیک: Kuhlmann Leavitt, Inc.
مشاوره صوتی و ارتعاشی: AcoustiControl LLC
کیس و هودهای آزمایشگاهی: سیستم های اصلی هوا


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/4340-duncan-receives-high-،nors-in-2022-international-lab-of-the-year-awards/