دسته‌ها
اخبار

استفاده از 9 دکور خانه کریسمس با شمع ها، استراتژی هایی مانند حرفه ای ها!


فصل شاد بودن است. فصل دوست داشتن است. بله درست حدس زدید کریسمس است!! فصل عشق، شادی و نور در راه است. ما مشتاق هستیم که جشن های تعطیلات را آغاز کنیم کریسمس 2022 نزدیک است.

با این حال، مونتاژ همه چیز مورد نیاز قبل از جشنواره برای اطمینان از موفقیت آن زمان می برد. چه اثاثیه منزل، چه لوازم تازه برای دستور پخت غذا، یا هدایای تعطیلات.

دکوراسیون خانه کریسمس بخش مهمی از جشن های جشنواره است. ممکن است همیشه فکر کنید و ایده های پرطرفدار را برای دکوراسیون به کار ببرید و تزئین شمع را نباید از دست داد. بنابراین آ،ین روندها و استراتژی ها را برای تزئین شمع ها و زیبا جلوه دادن خانه خود در کریسمس 2022 بررسی کنید.

دکوراسیون خانه کریسمس هوشمند با ایده های شمع

شمع ها را گروه بندی کنید و روی میز کناری بگذارید

دکوراسیون خانه کریسمس با شمع

منبع: pinterest.com

این یک سبک اصلی دکوراسیون است اما می تو،د نوع گروه بندی را تغییر دهید و تم دکور خاصی به آن بدهید کریسمس 2022. برای مثال می تو،د شمع های معطر را انتخاب کنید و یک گروه 3 تا 4 شمع بسازید. آنها را روی میز وسط یا میز کناری قرار دهید تا بیشترین مزیت را داشته باشید.

این نه تنها زیبایی شناختی به نظر می رسد، بلکه بلافاصله پس از استشمام بوی تازه و آرام شمع ها، ذهن بازدیدکنندگان را تازه می کند. سبک های مختلف شمع ها با توجه به طرح ها و ،یب رنگ ها نیز در این آزمایش خوب به نظر می رسند.

با افزودن برخی ،اصر طبیعی، لمس ارگ،ک ببخشید

مصنوعات ارگ،ک دکوراسیون شمع کریسمس را تکمیل می کند. این محیط اتاق شما را نشان می دهد. علاوه بر این، این مصنوعات ارگ،ک به شما آرامش و گرما می بخشد. می تو،د صدف های دریایی یا سنگ های کریستالی در اندازه های مختلف قرار دهید.

شمع ها به خوبی با تزئینات ارگ،ک برای خانه در طول تعطیلات هماهنگ می شوند. اقلامی مانند یک شاخه درخت پیچ خورده را انتخاب کنید تا ظاهری روستایی به آن منطقه بدهید یا یک گلدان گل برای ایجاد جذابیت و طراوت. زیور آلات کوچک و دست ساز که از شاخه ها و برگ های درختان ایجاد شده اند نیز ظاهری از جهان طبیعی خواهند داشت.

شمع ها را در کاسه های پر از آب قرار دهید

دکوراسیون خانه کریسمس با شمع

منبع: pinterest.com

استفاده از کاسه های پر از آب برای نگه داشتن شمع های معطر می تواند حال و هوای فضای شما را به طور کلی افزایش دهد. به سادگی قرار دادن شمع های خود در یک کاسه آب تنها چیزی است که لازم است. برای بهبود بیشتر ظاهر می تو،د گل و سایر وسایل تزئینی اضافه کنید.

فانوس های بی،ه دکور شمع کریسمس را ارتقا می دهند

یک دکوراسیون ک،یک که هنوز هم برای انواع دکوراسیون محبوب است، فانوس است. آنها جادویی هستند و انواع زیادی برای تزئین خانه شما در این فصل پاییز، به ویژه برای کریسمس 2022 در دسترس هستند. علاوه بر این، آنها محافظتی برای سوزاندن شمع ها ارائه می دهند و به تمرکز نور در یک درخشش دنج و آرام کمک می کنند. از فانوس های با اندازه و شکل های مختلف استفاده کنید تا تاثیر بصری بیشتری داشته باشید.

دکوراسیون خانه کریسمس همیشه سبز با شمع های معطر

شمع های رایحه دار در طرح های متنوعی عرضه می شوند. می تو،د دکوراسیون کریسمس خود را با شمع ها هماهنگ کنید. با این حال، اگر خانه شما به سبک روستایی تزئین شده است، یک عطر لطیف را انتخاب کنید که با نگرش و محیط اطراف هماهنگ باشد.

بهترین شمع ها برای بهبود محیط، آنهایی هستند که رایحه های گرمسیری دارند. پس از یک روز طول،، نورپردازی آن با وسایل دکور Elementry به شدت فضا را تغییر می‌دهد و محیطی آرام‌بخش و با طراوت ایجاد می‌کند.

چیدمان میز کریسمس با شمع

دکوراسیون خانه کریسمس با شمع

منبع: pinterest.com

چیدمان میز مخصوص دکور خانه کریسمس مدرن شامل شمع های روشن، درخت کریسمس مینیاتوری و زیور آلات کریسمس است. محیط به طور کامل توسط شمع روشن می شود. کارد و چنگال باید در رنگ های مکمل مانند برنجی یا نقره ای باشد. نگهدارنده های شمعد، برنجی ظاهری نفیس خواهند داشت. در صورت تمایل می تو،د از ظروف نقره ای استفاده کنید که با جا شمع ها مطابقت داشته باشد.

شمع شناور در کوزه

کوزه های شیشه ای شفاف با اشکال گرد را جمع آوری کنید. دو سوم هر شیشه را با آب پر کنید. شاخه های هالی را با گی، و شمع چایخوری قرار دهید. وقتی شمع ها را روشن می کنید، جادویی را خواهید دید که آنها ایجاد می کنند. شمع ها روی آب شناور می شوند و در شب زیبا به نظر می رسند. از آن به ،وان تزیین میز یا تزیین پنجره استفاده کنید.

یک مرکز روستایی با شمع بسازید

دکوراسیون منزل کریسمس با شمع

منبع: pinterest.com

ظاهر روستایی همیشه سبز است و یک کنده چوب در آن وجود دارد. شما باید یک کنده چوب و قطعات کوچک ستاره ای شکل را جمع آوری کنید. کاج و چوب دارچین برای این چیدمان ضروری هستند. چوب های دارچین کوچک را بسته بندی کنید و آنها را با برش های پرتقال یا لیمو ترش جفت کنید.

ابتدا لابه لای شمع را روی کنده چوب بچینید. حالا اجزای دکور باقیمانده را به دلخواه خود بگنج،د. این طرح به لطف آویشن و توت تازه جذابیت طبیعی و تازه ای دارد. به لطف تکه های پرتقال و دسته های چوب دارچین، فضای داخلی شما بوی تازه می دهد. به طور کلی، این قطعه مرکزی رایحه، روشنایی و جذابیت جشن را به دکوراسیون شما می بخشد.

یک لوستر شمع طراحی کنید

چه ،ی یک لوستر زیبا را برای دکور دوست ندارد؟ اما اگر تنظیمات من،ی برای یک لوستر بزرگ ندارید، می تو،د با کمک شمع ها خودتان را انجام دهید. چهار شمع، یک تاج گل از شاخه ها و توت ها، چند عدد کاج، روبان قرمز و سفید و چند عدد کاج تمام چیزی است که برای ساخت این لوستر نیاز دارید.

ابتدا کاج ها را به صورت دایره ای بچینید و از اکلیل آویزان کنید. سپس ،مت بالای اکلیل را در چهار طرف با روبان قرمز ب،ب،د. با ،یب این روبان ها نوعی نگهدارنده برای لوستر درست کنید. قبل از آویزان ، روی میز ناهار خوری باید چهار شمع در ،مت بالایی قرار دهید.

مواظب نهایی

دکوراسیون منزل کریسمس با شمع

منبع: pinterest.com

برای روشن ، خانه، راه های مختلفی برای استفاده از شمع وجود دارد. شومینه، پنجره ها یا راه پله ممکن است در نتیجه آنها زیباتر به نظر برسند. برای زیبایی ک،یک تر، می توان از شمع ها برای تزئین درخت کریسمس نیز استفاده کرد.

این ایده های تزیین شمع مطمئناً به شما کمک می کند تا برای بهترین تزیینات در کریسمس 2022 آماده شوید. شروع به جمع آوری وسایل دکوری کنید و از روح این فصل تعطیلات لذت ببرید.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/christmas-،me-decor-with-candles/