دسته‌ها
اخبار

دوره طراحی سایت تا ورود به بازار کار با وردپرس | eircas

دوره طراحی سایت تا ورود به بازار کار با وردپرس | eircas

انتقال به دوره دیگر تحت شرایط خاص، تنها یکبار و قبل از برگزاری جلسه دوم امکانپذیر آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در تبریز است. با مقدمات طراحی وبسایت شروع کرده و سپس شروع به طراحی دلخواه نمایه سایت خواهید کرد. قابل ذکر است در کلاس طراحی سایت شما با انواع اصطلاحات فنی مانند سئو چیست یا seo چیست آشنا خواهید شد.

  • تمامی جلسات ضبط می‌شوند تا درصورتیکه امکان شرکت در جلسات حضوری یا آنلاین را نداشتید بتوانید از ویدیوهای ضبط شده استفاده نمایید.
  • بعد از اینکه به تخصص های لازم در زمینه طراحی سایت برسید، می توانید درآمد قابل قبولی داشته باشید.
  • با توجه به مزیتهای آنها به تمامی افراد، سازمانها و شرکتهایی که شرایط داشتن سایتهای داینامیک را دارند توصیه می‌شود تا ابتدا به دنبال سیستم‌های مدیریت محتوای مخصوص به کار خود بگردند و در صورتی که پیدا نشد به طراحی سایتهای پویا روی بیاورند.
  • این سوالی است که برخی از دانشجویان از ما می‌پرسند که دوره آموزش طراحی وب از 0 تا 100 هست یا خیر ، باید بگوییم که خیر چراکه اولا 100ی برای طراحی وب وجود ندارد و ثانیا دوره ما طراحی المان های داخلی صفحات وب است.
  • یادگیری این زبان بسیار ساده و شیرین است در این دوره یاد می گیریم چطور با زبانه نشانه گذاری html تگ های استاندارد استفاده کنیم و به بهترین شکل از کدهای خود خروجی بگیریم پس قبل از شروع هر چیز باید یاد بگیرید کاربرد تگ های html چیست و هر تگ در چه قسمت هایی از سایت باید استفاده شود.

چرا آموزش طراحی سایت؟ امروزه معدود افراد‌ی پیدا می‌شوند که با وب‌سایت یا سایت آشنایی نداشته باشند. در نتیجه سوال درست‌تر این است که چرا آموزش طراحی وبسایت نه؟ زندگی اینترنتی همراه با تکنولوژی همه‌ی ما را چندین سال است که خواه و نا‌خواه به سمت استفاده از آن سوق داده است. می‌توان با اطمینان گفت که وب‌سایت‌ها هر روز توسط تک‌تک ما بکار گرفته می‌شوند. چه برای دانستن یک دستور آشپزی چه بابت یافتن وب‌سایت‌ها‌ی آموزشی مثل کندو.

پیش نیاز یادگیری طراحی سایت

وبسایت های ما بدون CSS ظاهر چشم نوازی ندارند و کار با سایت سخت تر خواهد بود. در طول دوره تعدادی پروژه عملی را برای یادگیری هرچه بهتر مطالب انجام خواهید داد و در جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ مشکلات خود را برطرف خواهید کرد . یک طراح سایت می تواند به صورت استخدامی، فریلنسری یا دورکاری، و یا ترکیبی از این دو، فعالیت داشته باشد. برای درک بهتر ‌این موضوع می‌توانید وب سایت را مانند یک رستوران در نظر بگیرید.

نرم افزارهای مد و پوشاک

در۱۰۰ ساعت آموزش طراحی و برنامه نویسی وبسایت، از ساده‌ترین مطالب شروع خواهیم کرد. در ابتدا کدنویسی باHTMLرا یاد می‌گیریم یک تمرین انجام داده و بعد واردCSSمی‌شویم اینجا اولین پروژه فروشگاهی خود را با کد نویسی پیاده می‌کنیم. وارد سیستم مدیریت محتوایوردپرسمی‌شویم و پروژه دوم شرکتی خود را با وردپرس پیاده می‌کنیم.

بعد از پایان دوره آموزشی طراحی وبسایت در آموزشگاه طراحی سایت

برای اینکه طراحی سایت را یاد بگیرید بهتر است در یک کلاس معتبر با استادی مجرب شرکت کنید کلاس طراحی سایت تضمین استخدام این امکان را به شما می دهد که سوالات خود را در همان زمان و بدون فوت وقت از استاد پرسید و خیلی سریعتر به هدف خود برسید. بعد از اتمام دوره های طراحی سایت، ما نیز پشتیبان شما در انجام پروژه های مختلف خواهیم بود. اما یادگیری نحوه کار با سیستم گوگل ادورز برای ایرانیان و همچنین ترفند هایی که بری کمتر شدن هزینه تمام شده تبلیغات وجود دارد نیاز مند دانش مناسبی از اصول سئو می باشد.