دسته‌ها
اخبار

سایبان بازویی سایبان فنری سایه بان بازویی فنری برقی فنری دستی

سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا در تمام فصول سال از استخر روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید. البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید. ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند.

  • ۶- در صورت نیازتغییر زاویه سایبان با پیچ های تنطیم که بر روی بازوهای سایبان قرار دارد امکان پذیر است و در مرحله آخر بعد از چند بار باز و بسته کردن سایبان عملکرد آن را تست میکنیم.
  • حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است.
  • با توجه به اسکلت آلومینیومی این نوع از سایه بان ها، رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی بر روی این نوع سایبان ها نمی گذارد.
  • بازشوی 2 متر ، 2.5 متر ، 3 متر و 3.5 متر اندازه هایی است که با توجه به آن می توان سایبان برقی تولید نمود.

پس توصیه می کنیم سایبان برقی را در هنگام طوفان جمع کنید. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود.

در نهایتابزار و یراق آلات سایبان بازوییکه از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود. در سایبان های بازویی دستی به دلیل استفاده از هندل بجای موتور برقی و ریموت از یک هندل دستی استفاده می شود. از اینرو قیمت سایبان بازویی دستی کمتر از نوع برقی آن است.

اطلاعیه مهم ایران سایبان

مشاوران متخصص ما در بخش فروش به شما در زمینه انتخاب روکش سایبان بازویی کمک خواهند کرد. شما می توانید بهترین و مناسب ترین روکش سایبان را انتخاب کنید، در اینصورت به مدت طولانی از کارایی و زیبایی سایبان بهره مند خواهید شد. که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است. با توجه به نرخ لحظه ای ارز، قیمت مواد و متریال مورد نیاز برای ساخت سایبان بازویی نیز به سرعت در حال تغییر است.

سقف متحرک پارچه ای تالار ملارد صفادشت

یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد. ⚠️ به قیمتها هزینه حمل شهری ، حمل در طبقات ساختمان و نصب اضافه می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبسایت سایبان ایرانیان می باشد .

سایبان بازویی فول باکس چیست؟ سایبان بازویی فول باکس در واقع همان سایبان بازویی یا سایبان فنری می باشد ولی با این تفاوت که یک باکسی در سایبان فول باکس تعبیه شده است که وقتی سایبان جمع می شود،… سایه بان های بازویی دستی به وسیله چرخاندن میل لنگی که به سایبان وصل می شود می توان باز و بسته کرد. سایبان های بازویی برقی راحتی بسیار بیشتری را در استفاده ارائه می دهند زیرا در این نوع حتی نیازی نیست برای کار کردن با سایبان از جای خود بلند شوید. اساساً طراحی سایه بان های بازویی برقی برای راحتی بیشتر در کار کرد با سایبان ها است. اجزای سایه بان بازویی از قاب و بازو هایی برای باز و بسته کردن پارچه سایبان تشکیل شده است. بسته به اندازه و نوع سایبان، تعداد بازو ها و شکل آن ها تغییر می کند.

سایبان ارزان قیمت بازویی توسط تیم ایران سایبان در شهر قدس نصب گردید. بدین ترتیب این نوع از سایبان ها چند منظوره می باشند و افرادی که از آنها استفاده کرده اند، رضایت بسیار بالایی داشته اند. بدین ترتیب میزان استفاده از سایبان جمع شو در سال های آینده نیز رو به رشد خواهد بود.