دسته‌ها
اخبار

ایده های شگفت انگیز برای طرح های مانیکور زرق و برق و روندهای برتر برای دنبال کردن!


روند مد به شدت در حال تغییر است. دور، که خانم ها م،کور براق را فقط برای موقعیت های خاص انتخاب می ،د، گذشته است. حالا هر دختری می تواند هر روز از ناخن های براق زیبایش لذت ببرد و روحیه اش را بالا ببرد. براق روی ناخن ها با ظاهر جذاب و مد روز خود توجه و چشم ها را به خود جلب می کند. م،کور دارای تعداد زیادی انواع و تکنیک های کاربردی است که به شما امکان می دهد شگفت انگیزترین نتایج هنر ناخن مدرن را به دست آورید. امروز نگاهی به شیک ترین ناخن های براق 2022 می اندازیم تا همه را شگفت زده کنیم!

روند ناخن های براق 2022

طراحی ناخن مدرن طراحی ناخن مشکی رنگ برهنه رزگلد براق ناخن کوتاه

تبلیغات

راه حل های مدرن در زیبایی شناسی ناخن ثابت نمی ماند و حرفه ای ها ایده های جدید و جالب تری برای طراحی ناخن در قالب م،کور مدرن با زرق و برق ارائه می دهند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ناخن های براق فقط برای موقعیت ها نیستند و راه های زیادی وجود دارد که می توانند در زندگی روزمره ما نیز زیبا به نظر برسند. یک م،کور براق مدرن را می توان در یک مراسم رسمی و همچنین در دفتر استفاده کرد، البته تا زم، که طرح من، باشد. براق روی ناخن های بلند و کوتاه با اشکال مختلف عالی به نظر می رسد و به شما این امکان را می دهد که ظاهری دیدنی و جذاب به آنها ببخشید. حالا بیایید ببینیم که ترندهای برتر در ناخن های براق برای سال 2022 چیست!

م،کور صورتی با زرق و برق

،باندن صورتی و رزگلد براق ناخن هنر مربع صفحه ناخن طول متوسط

تبلیغات

رنگ صورتی نمایانگر عاشقانه و عشق است. سایه پاستل کم رنگ برای هر موقعیتی من، است. ،یب آن با زرق و برق همیشه برنده است و در سال 2022 نیز مد است! در واقع، هر سایه صورتی – از رنگ پریده تا عمیق، به زیبایی با یک لاک ناخن درخشان نقره ای یا رزگلد جفت می شود! انتخاب کنید تا خودتان ببینید که این کار را می کند! البته فقط 1 یا 2 ناخن را به رنگ براق و بقیه را صورتی لاک بزنید تا تعادل داشته باشید!

م،کور فرانسوی با زرق و برق

م،کور فرانسوی با لاک برهنه برهنه نقره ای با خطوط سفید

در سال 2022، بسیاری از ،ن جوان با ظاهر مدرن یک م،کور ک،یک – م،کور فرانسوی با زرق و برق – جذب شدند. این طرح راه حل من،ی برای یک مهم،، عروسی یا سایر رویدادهای رسمی است. ترجیح داده شده ترین گزینه برای چنین م،کور بسیار شبیه به اصلی است، اما رنگ سفید بیشتر با زرق و برق نقره ای جایگزین می شود. برای صاف نگه داشتن سطح صفحه، صفحه ناخن را با یک لایه ضخیم از لاک ژل بی رنگ می پوشانند. البته بسیاری از طرح‌های ناخن دیگر نیز ظاهر می‌شوند که الهام گرفته از م،کور فرانسوی ک،یک در ،یب با زرق و برق هستند، زیرا رنگ‌ها متفاوت‌ترین رنگ‌ها هستند – قرمز، بنفش، مشکی، که غیرعادی و در عین حال شیک و مجلل به نظر می‌رسد.

براق و بدلیجات

براق و بدلیجات سایه های برهنه ایده م،کور براق 2022 طلایی

بسیاری از مردم هنوز بدلیجات را بیش از حد مزاحم می دانند، اما م،کور با آنها می تواند واقعا مدرن و ظریف باشد. مهم است که چه رنگ لاکی را انتخاب می کنید و دقیقاً کجا بدلیجات و براق کننده ناخن را قرار می دهید. تنظیمات زیادی وجود دارد … انتخاب کنید که کدام ناخن با بدلیجات برجسته شود (اغلب انگشت حلقه یا انگشت می،) که ابتدا با یک لاک یک رنگ پوشانده می شود و سپس با بدلیجات تکمیل می شود. یکی دیگر از گزینه های مد روز این است که سنگ های کوچک را در اطراف ناخن روی لبه های آن ب،ب،د یا آنها را در سراسر صفحه ناخن “مرتب کنید”. از آزمایش ، نترسید، اما همیشه مراقب باشید که در مورد بدلیجات و زرق و برق زیاده روی نکنید، زیرا در این صورت واقعاً طراحی بسیار ناخوشایندی خواهید داشت! برای زیبا شدن باید هر کاری را با ذوق و سلیقه انجام دهید!

ناخن های شیب دار براق

ناخن های شیب دار براق نقره ای براق رنگ برهنه ناخن های مربعی با طول متوسط

اثر گرادیان در هنر ناخن معاصر بسیار مورد توجه است. این استفاده از زرق و برق از ریشه یا نوک ناخن تا وسط صفحه ناخن است که به تدریج مقدار آن را کاهش می دهد. ممکن است از پودرهای براق کننده خشک یا ژل های گلیتر آماده در رنگ های مختلف استفاده شود. گرادیان به همه انگشتان اعمال می شود یا برجسته های بی، ایجاد می کند. این طرح را می توان با چندین ،صر بزرگ، مانند بدلیجات، تکمیل کرد. ناخن های شیب دار براق هم برای جشن ها و هم برای من،ت های غیررسمی عالی هستند. این یک تکنیک پیچیده نیست و بسیاری از ،ن آن را خودشان در خانه انجام می دهند.

ناخن های مات و براق

طرح های هنر ناخن مات و براق مشکی و نقره ای براق قهوه ای و براق طلایی

دو بافت متضاد با هم ،یب شده اند تا یک طراحی ناخن زرق و برق دار ایجاد کنند! بافت مخملی روکش های مات با ،اصر درخشان تکمیل می شود. برای داشتن ظاهری متعادل، براق معمولاً روی 1 یا 2 ناخن اعمال می شود. همچنین اگر می‌خواهید ظاهری شیک‌تر داشته باشید، می‌تو،د از کریستال‌های بزرگ یا مروارید استفاده کنید. ناخن های براق و روکش مات هم گران قیمت و هم زیبا به نظر می رسند. ،یب رنگ ها می تواند نامحدود باشد. ناخن های مات می توانند یک رنگ باشند، ناخن های براق به رنگی کاملا متفاوت یا در همان سایه اما متفاوت. خودتان تصمیم بگیرید که دنبال چه ظاهری هستید!

ناخن های براق 2022 – گا،ی ع،

رنگ مریم گلی مدرن ناخن های براق طلایی اکرو 2022 ،یبی عالی شیک

یک م،کور شگفت انگیز با زرق و برق می خواهید؟ ما به شما زیباترین ایده ها برای م،کور پر زرق و برق فصل را ارائه می دهیم! خواه روشن و رنگارنگ باشد یا تیره و عمیق، لو، و شیک یا غیررسمی، می تو،د در تصاویر زیر م،کورهای براق را کشف کنید و از آن الهام بگیرید.

طراحی ناخن رزگلتر

رزگلد طرح ناخن براق 2022 روی هر صفحه ناخن ناخن های مربعی کوتاه

ایده م،کور براق زمست،

م،کور براق زمست، کودک آبی خا،تری و آبی براق ناخن بادامی شکل

طراحی ناخن مجلل

طراحی ناخن مجلل با زرق و برق سبز تیره جشن عروسی مراسم رسمی هنر ناخن

طراحی ناخن شیک 2022

ناخن های براق رنگ بژ با رنگ های مختلف طراحی ناخن مرسوم، مد روز

هنر ناخن براق نقره ای

ناخن های پر زرق و برق 2022 ترندهای مد سفید نقره ای پر زرق و برق خطوط سفید صورتی کم رنگ طوسی آبی بچه

طرح های ناخن براق طلایی – مد روز و شیک

طراحی ناخن های براق طلایی ناخن های شیک و شیک 2022

طراحی ناخن شیب دار براق سفید و نقره ای

طراحی ناخن های شیب دار براق سفید و نقره ای ناخن های بلند 2022

ناخن های شیک و براق 2022

ناخن های پر زرق و برق مرسوم، مد روز 2022 لاک براق خا،تری سفید تکنیک شیب لاک با ظاهری مدرن

طراحی هنر ناخن شیب دار براق نقره ای

نقره ای براق شیب هنر طراحی ناخن ناخن با طول متوسط ​​شکل بادامی

ناخن های براق شب سال نو

ایده طراحی ناخن های پر زرق و برق سال نو، مد روز و ظاهر جشن


منبع: https://deavita.net/glitter-nails-2022-fabulous-ideas-manicure-designs-top-trends-252099.html