دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس

شرکت سایه باتیس با تولید و فروش و بهترین کیفیت سایبان برقی با قیمت ارزان همراه با کیفیت ایده آل تمامی نیاز های شما در رابطه با سایبان برقی برطرف خواهد کرد. در نهایت سایه باتیس سیستم هایی مانند یک پوشش تراس در فضای باز یا یک فضای باز را داریم که تقریبا تمام سال از آب و هوا محافظت می کند. چارچوب اصلی از آلومینیوم و سقف از یک پارچه جمع شونده ساخته شده است که یا آب را به طرف یک پوشش شیبدار ترغیب می کند ، یا یک سیستم پارچه کاملا محصور است که در آن آب باران به سیستم ناودان یکپارچه هدایت می شود. همچنین طرح هایی که از ترکیب یک چهارچوب آلومینیومی با سیستم سقف پارچه ای تاشو نیز وجود دارد. این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد ، باران شدید و حتی برف است ، یک سیستم کاملا مناسب برای آب و هوا است.

به علاوه جنس سایبان برای فضای باز و در معرض نور مستقیم با سایبان برای فضایی که مستقیم نور خورشید نیست متفاوت است. پس همچنان باید آگاه باشید که چه استفاده ای می خواهید از سایبان بکنید. اگر به فکر خرید انواع سایبان متحرک هستید اما مطمئن نیستید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید یا کدام نوع سایبان متحرک برای رفع نیاز شما مناسب است.

  • پس از تشخیص تغییرات محیط توسط سنسور، دستور بسته شدن سایبان به واحد پردازنده فرستاده می شود.
  • قیمت سایبان های متحرک و نوع کاربری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
  • از دیگر مزایای سایبان متحرک می توان به قیمت مناسب و انطباق پذیری آن با تمام فضاهای باز ساختمان و حیاط اشاره کرد.
  • فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شود، مواد شیمیایی بی شماری دارد که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند.
  • در سایبان متحرک سامان، مشتریان با ارزش ترین دارایی ما محسوب می شوند.
  • استفاده از سایبان های متحرک امکان تبلیغات یا هرگونه چاپ با طرح دلخواه به شما می دهد.

در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد . با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و … ساختمان هایی که حیاط ، گنبد شیشه ای یا تراس دارند اغلب به دلیل نا امن بودن شرایط آب و هوایی محلی نمی توانند از زیباترین فضاهای خود استفاده کنند. در این موارد یک سقف ثابت می تواند امکانات شگفت انگیز فضاهای باز را محدود کند و یا یک اتاق را کاملا تاریک کند. با یک سیستم سقف متحرک ، ایجاد شرایط راحت در مدت زمان کوتاه چه برای ایجاد سایه در روزهای گرم و آفتابی و چه برای محافظت در برابر باد و باران امکان پذیر است.

نمونه های سایبان متحرک

سایبان متحرک به دلیل بهره بردن از مصالح سبک و خاص مقاوم در برابر زلزله می باشد. کاهش نور مستقیم خورشید با سایبان می تواند درجه حرارت عرشه یا پاسیوی شما را تا 20 درجه فارنهایت کاهش دهد در نتیجه از سلامتی خانواده شما محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد. در سایبان متحرک سامان، مشتریان با ارزش ترین دارایی ما محسوب می شوند.

سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد. راحت بودن باز و بسته شدن سایبان ها باعث شده تا بتوان در طول روز چندین بار آنها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن هیچ گونه آسیبی به اجزای مختلف سایه بان ها وارد نمی کند. این موضوع به خاطر کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت این محصولات به کار رفته است.

سایبان مغازه

به دلیل سهولت نصب و قابلیت حمل ، کسانی که می خواهند محصولات خود را در در فضای بیرونی ساختمان هم بفروش برسانند می توانند بادبان را نیز خریداری کنند ، زیرا نصب آن خیلی آسان است و از با نصب آن می توانید از پناهگاه و محافظت کافی برخوردار شوید. از این رو می توانید به سادگی با نصب سایبان برای ماشین خود از آن محافظت کنید. سایبان از وسیله نقلیه شما محافظت اساسی می کند و باعث می شود حتی در آب و هوای دلپذیر تابستان نیز رنگ ماشین تازه و کاملاً جدید به نظر برسد. گرمای خورشید به دلیل سوختن می تواند به سطح رنگ اتومبیل شما آسیب برساند. گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

سایبان متحرک وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید. سایبان متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند پس تا پایان این مطلب با سایه سازان توانا همراه باشید. برای خرید انواع سایبان، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی، می توانید مشاوره ای از کارشناسان پوشش ساز در این خصوص دریافت نمایید تا متناسب با نوع سازه و محیط مدنظر، از سایبان و نورگیر با ابعاد و اندازه و جنس های مختلف استفاده نمایید.

از سایبان کشوئی در مواردی که نیاز به سایبان متحرک باشد.می توان استفاده کرد. کیفیت و کارایی این سایبان ها به متریال مصرفی و نحوه ساخت بستگی دارد. سایبان های کشویی را می توان به صورت پارچه ای، شیشه ای و… تولید کرد. در نتیجه قیمت این نوع سایبان ها ثابت نبوده و بستگی به متریال مورد استفاده در ساخت آنها دارد.